Discussie Verplaatsing troepen.

DeletedUser888

Guest
Je bijltjes moeten eerst nog naar je desbetreffende dorp lopen.
Beste

Wat ik niet zo goed begrijp is het volgende.
Ik probeerde de nieuwe update eens uit (al ben ik er zelf niet zo voor)
Ik verplaatste 600 bijl van men ene naar men andere dorp.
Als ik bij overzichten kijk dan zie ik dat er 600 bijl is bijgekomen.
Als ik een aanval wil versturen kan ik helaas die 600 bijl niet gebruiken in men clear.
Dan begrijp ik niet echt wat die troepen verplaatsen-update voor nut heeft?

Mvg
Jens
 

DeletedUser

Guest
Je bijltjes moeten eerst nog naar je desbetreffende dorp lopen.
Jaa, maar die zijn er al hoor. Als ik op men dorp kijk staat er dat ik nu bv 2.8k bijl heb maar als ik wil aanvallen kan ik maar aanvallen met 2.2k bijl.

Jens
 

DeletedUser

Guest
Okee, ik denk dat het nu wel werkt.
Alsnog bedankt!

Jens
 

DeletedUser444

Guest
Dat verplaatsen doet soms wel raar hoor. Vorige week enkele keren gehad dat als ik alle troepen van dorp A naar dorp B wou verplaatsen, kreeg ik de melding "je hebt niet genoeg troepen". Heb dan elke soort units individueel verplaatst en dan werkte het wel.
 

DeletedUser888

Guest
Dat verplaatsen doet soms wel raar hoor. Vorige week enkele keren gehad dat als ik alle troepen van dorp A naar dorp B wou verplaatsen, kreeg ik de melding "je hebt niet genoeg troepen". Heb dan elke soort units individueel verplaatst en dan werkte het wel.
Dat "je hebt niet genoeg troepen" zal wss zijn geweest omdat de weergave niet correct was. Er was al een bug dat het aantal troepen niet correct weergeven was en je het alleen kon zien als je het dorpsinfo opende. Dacht dat deze bug gefixed was.
 

DeletedUser1055

Guest
hmm ik weet niet zo goed wat ik moet vinden..
miss wel stoppen met school..
 

DeletedUser397

Guest
jammer dat Inno weeral niet verder vooruit gekeken heeft dan hun neus lang is...
gemiste kans door verhuizingen niet via presets mogelijk te maken
en dat terwijl het op de jongere werelden al langer actief is en ik deze bedenking nog nergens ben tegen gekomen
 

DeletedUser1055

Guest
haha jup. leuk die presets. Geheel overbodig tegenwoordig,
 
Bovenaan