Discussie Verplaatsing troepen.

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Gegroet Tribal Warriors!

Een nieuw strategisch element is op de laatste wereld geactiveerd. Op alle nieuwe werelden (en Juval) kan je vanaf nu troepen verplaatsen van het ene dorp naar het andere dorp. Dit geeft je de kans om je troepen te verplaatsen naar de dorpen waar je deze het meeste nodig hebt. Zo kan je bijvoorbeeld je aanvalstroepen naar de aanvalsfront brengen van dorpen die verder weg liggen. Je kan vanaf nu je troepen herplaatsen naar een ander dorp door de nieuwe tab te gebruiken bij het verstuur scherm.

relocation.png


We hebben deze functie dus ook geactiveerd op wereld 10 (juval). Discussiëren kan hier.

Met vriendelijke groet,
Jullie Tribal Wars 2 Team

Wat vinden jullie van deze nieuwe functie?
 

DeletedUser822

Guest
Vreemde zaak, dat dit alleen op de nieuwe werelden van toepassing is, waarom dan op Alnwick al maanden het icoontje hebben?
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Wat is de reden dat dit alleen op de nieuwe wereld geactiveerd word als ik vragen mag @Kr33log ?
De reden dat dit alleen op nieuwe werelden komt is omdat dit een te grote impact heeft op het spel. Als we dit op oude werelden gaat doen gaat dit heel de wereld op zijn kop zetten. Vandaar dat we gekozen hebben om alleen de nieuwe werelden deze functie te geven. Dit icoontje staat er omdat dit zo in het spel is geïmplementeerd, ik zal vragen of dit verwijderd kan worden op werelden waar deze functie niet beschikbaar is.
 

DeletedUser1387

Guest
goh, om eerlijk te zijn benk blij dat het op mijn wereld niet wordt ingevoerd, ben er echt geen fan van

Vanaf 15 dorpen kan je op 1 dag je clear terug opgebouwd hebben... kheb ook nog een leven naast tw en vind et spel zo al redelijk intensief..
 

DeletedUser1431

Guest
Maarrrr... kan je edels dus ook herplaatsen, want dan word het een gekkenhuis t.g.v. de spelers die al een boel edels hebben.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Op w10 heb je nog niet heel veel edels, en dat is de enige NL wereld waar de optie huidig aanwezig is :p
 

DeletedUser822

Guest
De reden dat dit alleen op nieuwe werelden komt is omdat dit een te grote impact heeft op het spel. Als we dit op oude werelden gaat doen gaat dit heel de wereld op zijn kop zetten. Vandaar dat we gekozen hebben om alleen de nieuwe werelden deze functie te geven. Dit icoontje staat er omdat dit zo in het spel is geïmplementeerd, ik zal vragen of dit verwijderd kan worden op werelden waar deze functie niet beschikbaar is.
Dan zal het zo zijn dat er een eind snel kan komen aan w1, of men wil het rekken tot???
 

DeletedUser397

Guest
vindt het vooral raar dat er plots met iets banaals als dit wél een aparte wereldinstelling mogelijk blijkt, maar een speedwereld en factor versnelling blijft uit?
 

DeletedUser

Guest
ik heb het nog niet geprobeerd hoor die verplaatsing maar stel :

ik heb een dorp met 100 loyaliteit aan het front ik heb net al mijn clears gebruikt daar , ik heb in mijn safe zone nog een paar clears die te ver lopen is , kan ik dan gewoon overzetten naar mijn front dorp ? de gehele clear ??
en als ik nu 5000 voorraden nog heb staan in me dorp kan ik dan alsnog 20.000 voorraden overzetten of moet dit dan 15.000 voorraden zijn ?

en hoelang duurt dit ? duurt dit de gehele looptijd of gaat dit sneller dan Als OS sturen ? en kan je als je overgezet hebt ook weer terug zetten ?

zomaar een paar vragen :p
 

DeletedUser888

Guest
Je kan je hele clear (mits de voorraden in je bestemming passen) dan verplaatsen naar een dorp naar keuze.
upload_2016-4-30_13-18-37.png
Dat kan je hier zien, dit staat in het verplaats balkje.

De looptijd is gelijk met je langzaamste troep, dus in een clear zal dat waarschijnlijk ram zijn. Hoewel de ridder er nog steeds 6 uur overdoet.
Je kan hier wel je tacticus mee gebruiken. Als os sturen kan ook maar zal niet sneller gaan tenzij je een tacticus gebruikt of stamskil "een voor allen" hebt.
Troepen kan je blijven verschuiven aangezien ze permanent verschoven worden.
 

DeletedUser397

Guest
De looptijd is gelijk met je langzaamste troep
vindt dit eigenlijk nog steeds te snel moet ik eerlijk zeggen
wat we dan krijgen gaat gewoon een factory-and-delivery spel zijn
clears van 2-3 weken produceren in ver gelegen gebied, om dan de één na de andere te verhuizen naar een handvol front dorpen, om dan van daaruit dag in dag uit targets te kunnen blijven bestoken met minieme looptijden
tegen dat de laatste wave verhuizen-en-meteen-dumpen zijn werk gedaan heeft, is de eerste wave al weer volledig heropgebouwd...
goed voor een continue barrage aan korte looptijd vegen, de druk hoog houden, en uiteindelijk degene met het minste speeltijd moet het onderspit delven
 

DeletedUser

Guest
vindt dit eigenlijk nog steeds te snel moet ik eerlijk zeggen
wat we dan krijgen gaat gewoon een factory-and-delivery spel zijn
clears van 2-3 weken produceren in ver gelegen gebied, om dan de één na de andere te verhuizen naar een handvol front dorpen, om dan van daaruit dag in dag uit targets te kunnen blijven bestoken met minieme looptijden
tegen dat de laatste wave verhuizen-en-meteen-dumpen zijn werk gedaan heeft, is de eerste wave al weer volledig heropgebouwd...
goed voor een continue barrage aan korte looptijd vegen, de druk hoog houden, en uiteindelijk degene met het minste speeltijd moet het onderspit delven
Volledig mee eens. Weer een maatregel die de spelers die fulltime spelen bevoordelen, en de casual spelers die 1-2 keer per dag willen inloggen om hun dorpjes te beheren in het nadeel stellen. ben blij dat deze functie op mijn speelwereld (W9) niet geactiveerd is.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Volledig mee eens. Weer een maatregel die de spelers die fulltime spelen bevoordelen, en de casual spelers die 1-2 keer per dag willen inloggen om hun dorpjes te beheren in het nadeel stellen. ben blij dat deze functie op mijn speelwereld (W9) niet geactiveerd is.

Pff reaper, je gunt het me ook echt niet mn frontdorpen snel aan te kunnen vullen he, ik zo uitkijken naar die functie heheh :p
 

DeletedUser

Guest
tis eigenlijk toch van de zotte heh .

spelers met bijv. 300 offensieve dorpen
een clear duurt 12 dagen als je normale clear maakt
binnen 4 dagen heb je dan 100 clears , nou dat wordt dan survival of the fittest ,
 

DeletedUser397

Guest
de feature op zich is niet het OP gedeelte, wel de snelheid waarmee verhuis zou gebeuren
snelheid van traagste unit kunt ge nog omzeilen door per snelheid te verhuizen (cav, inf, ram)
als er daarentegen gewoon een fixed moving speed zou zijn die dan nog eens trager is dan ram (treb snelheid anyone?), zou al een verschil kunnen maken meen ik
 

DeletedUser1393

Guest
Misschien heb 't ik fout hoor, maar je kon toch altijd je paladijn verplaatsen naar een ander dorp door in dat dorp de paladijn op te roepen. De enige mogelijkheid die ik hier nu nog toe zie is deze optie. Op zich geen probleem, behalve dat je nu niet meer het item "rekruteer de paladijn direct" kan gebruiken. De knop verschijnt wel heel even in beeld maar verdwijnt dan weer. Als je snel genoeg bent, kan je er nog op klikken ook, krijgt dan wel de melding "je hebt al een paladijn". Resultaat: Ik moet sowieso 6 uur wachten tot mijn paladijn verplaatst is, ook al heb ik 't item om 'm direct op te roepen. Is dit een gevolg van deze update, of dit al langer zo en heb ik 't gewoon volledig gemist :)
 

DeletedUser

Guest
Beste

Wat ik niet zo goed begrijp is het volgende.
Ik probeerde de nieuwe update eens uit (al ben ik er zelf niet zo voor)
Ik verplaatste 600 bijl van men ene naar men andere dorp.
Als ik bij overzichten kijk dan zie ik dat er 600 bijl is bijgekomen.
Als ik een aanval wil versturen kan ik helaas die 600 bijl niet gebruiken in men clear.
Dan begrijp ik niet echt wat die troepen verplaatsen-update voor nut heeft?

Mvg
Jens
 
Bovenaan