Verkiezingen 15 Maart

Op wie ga jij stemmen bij de verkiezingen?

  • VVD

    Stemmen: 3 16,7%
  • PvdA

    Stemmen: 0 0,0%
  • PVV

    Stemmen: 2 11,1%
  • SP

    Stemmen: 1 5,6%
  • CDA

    Stemmen: 3 16,7%
  • D66

    Stemmen: 5 27,8%
  • Christenunie

    Stemmen: 0 0,0%
  • GROENLINKS

    Stemmen: 0 0,0%
  • SGP

    Stemmen: 0 0,0%
  • Een andere partij

    Stemmen: 4 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    18

DeletedUser31

Guest
Sowieso ga ik niet voor een vd kleintjes. Maar @h3Rvvin heb ff niet teruggelezen, maar wat stem jij en waarom?
Als je gaat voor het centrum raad ik je CDA aan ;) Mooie partij met goede punten. Zeker als het gaat om de waarden en normen in Nederland (daar speelt CDA deze verkiezingen ook vooral op) vind ik dat CDA erg goed bezig ;)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Als je gaat voor het centrum raad ik je CDA aan ;) Mooie partij met goede punten. Zeker als het gaat om de waarden en normen in Nederland (daar speelt CDA deze verkiezingen ook vooral op) vind ik dat CDA erg goed bezig ;)
Normen & waarden vind ik echt een te vaag begrip waarmee lekker op de onderbuik kan worden ingespeeld. Europa, zorg, belastingen, onderwijs is mn prio :p
 

DeletedUser

Guest
Heb uiteindelijk last minute sp gedaan en dan de eerste beste mevrouw in de lijst die ik kon vinden.
 

DeletedUser

Guest
ik kwam op pvv uit lol of nieuwe wegen...

Ja dp je hebt gelijk had dat wel even van te voren opgezocht wie die vrouwen waren. Dus dat wel goed gedaan geloof ik ^^
 

DeletedUser31

Guest
Haha. Ik ben qua standpunten een sgp'er maar vandaag op de pvv gestemd :rolleyes:
 

DeletedUser31

Guest
Oh daarom moet ik op een kansloze partij stemmen :p nog steeds twijfel vvd of d66
Haha nee hoor. CDA vind ik echt een goede partij. :) Zou het zwak van mijzelf vinden op andere mensen op een dwaalspoor te zetten haha.
Alles prima, maar géén D66 :p
 

DeletedUser854

Guest
Nu eens kijken of de poll hier representatief Is voor de uitkomst. Waarschijnlijk niet, denk niet dat TW spelers een goede.afspiegeling van de samenleving zijn xD
 
Bovenaan