Bekend [TWX-15688] Spelvertraging

DeletedUser

Guest
Hij verliest bij mij oo steeds de verbinding...kan geen verbinding maken.. Om het kwartier die kl.... pop up En nee het ligt niet aan mijn verbinding een kennisje heeft het zelfde probleem.

ja bij mij het zelfde
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ook ik heb sinds enige tijd (ik heb niet precies bijgehouden vanaf wanneer) last van verbindingproblemen die ik voorheen niet had (drachenfels, firefox) @Ditiseentest .

Verder....
wordt enkel erger nu zelfs ook op mobiel last van verbinding dit wordt te gek voor woorden compleet spel freeze gehad op op de pc en ik heb eeb zelf gebouwde pc uit 2015 en glasvezel 150 mbps up en down dus ligt aan dit **** spel.

Ik ken je niet, maar als ik dit zo lees zie ik heel erg veel frustratie en ellende. Als je het echt zo vreselijk vindt (wat ik deels wel begrijp hoor), voeg dan gewoon daad bij het woord en kap met het spel. Je kunt elk moment stoppen en een ander spel gaan spelen toch? Voordeel voor de forumgangers is dat niet een complete pagina wordt gevuld met dat plaatje van je in je signature (kunnen daar eens geen regels aan gesteld worden?).

Het blijft een spel voor de fun en als je er totaal niks meer van lol uithaalt en je alleen maar al je energie verliest aan negativiteit dan lijkt het me toch niet zo moeilijk om de juiste conclusie te trekken...
 

DeletedUser

Guest
Zouden jullie mij kunnen vertellen hoe groot de accounts zijn op deze werelden waar jullie de problemen ondervinden?

Niet alleen hier hoor Sandbox is exact het zelfde . Dus het zal een algemeen probleem zijn.
 

DeletedUser855

Guest
Ik heb het vandaag voor het eerst ook gehad denk ik. Een pop-up met verbindingsproblemen verschijnt. Na 1 seconde laden is die wel weer weg en werkt alles weer. Is dit bij iedereen hetzelfde?
 

DeletedUser1500

Guest
ja het zelfde hier heb zelfs soms dat hij gewoon 3 seconden blijft en dan zelfs heb ik al paar keer gehad dat hij op opnieuw verbinden blijft staan.
 
Bovenaan