Bekend [TWX-15688] Spelvertraging

DeletedUser822

Guest
Dames, Heren'
Hebben er meer mensen erg last van een vertraging in het spel?
bv:
Berichten versturen die erg lang duren voor ze verstuurd worden of getypt te voorschijn komen?
Marktplaats waar men in een dorp wel en de ander weer niets op mp kan zetten.
Dit wordt steeds wel verholpen door mijzelf, maar moet dan wel elke 10/15 min verversen.
 

DeletedUser444

Guest
Gebeurd vaak hier ja... en idd pagina herladen elke keer.
 

DeletedUser1480

Guest
Jep bij mij ook, ik moet regelmatig gewoon mijn browser zelfs even volledig afsluiten voor ik weer deftig verder kan spelen. (Dat refresh ook niet naar behoren werkt.)
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Zouden jullie mij kunnen vertellen hoe groot de accounts zijn op deze werelden waar jullie de problemen ondervinden?
 

DeletedUser1480

Guest
Wereld: Kronborg --> 3 dorpen. (Heel klein dus ;) )
En vooral in het dorpsoverzicht. Als ik gebouwen wil upgraden of troepen wil maken.
 

DeletedUser822

Guest
Gaat er nog iets gebeuren met deze melding? ''bekend'' is aardig, maar begint nu toch erg irritant te worden
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
We hebben dit doorgegeven en momenteel is dit inderdaad een groter probleem. Het is zo dat hoe groter een account is hoe meer data er verstuurd moet worden. Hierdoor kan er dus een vertraging oplopen. InnoGames is volop bezig naar het zoeken van een oplossing, echter kan dit wat duren. Onze excuses hiervoor.
 

DeletedUser1500

Guest
google chrome nieuwste versie 43 dorpen enorm veel last van traagheid in alle vormen en maten forum, verzenden van troepen, berichten, typen, inladen, uitloggen, overal het is echt verschrikkelijk als hier niet snel wat aangedaan wordt dan denk dat ik er maar mee kap ofzo is is echt triest.
 

DeletedUser

Guest
google chrome nieuwste versie 43 dorpen enorm veel last van traagheid in alle vormen en maten forum, verzenden van troepen, berichten, typen, inladen, uitloggen, overal het is echt verschrikkelijk als hier niet snel wat aangedaan wordt dan denk dat ik er maar mee kap ofzo is is echt triest.

@Furyan666 zou die update dan er toch komen :D
 

DeletedUser

Guest
Hij verliest bij mij oo steeds de verbinding...kan geen verbinding maken.. Om het kwartier die kl.... pop up En nee het ligt niet aan mijn verbinding een kennisje heeft het zelfde probleem.
 

DeletedUser444

Guest
Verliezen van verbinding ook last van sinds een paar updates geleden en ik heb goed internet :confused:
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser1500

Guest
wordt enkel erger nu zelfs ook op mobiel last van verbinding dit wordt te gek voor woorden compleet spel freeze gehad op op de pc en ik heb eeb zelf gebouwde pc uit 2015 en glasvezel 150 mbps up en down dus ligt aan dit **** spel.
 
Bovenaan