toppers/floppers

001 Bulbasaur

Casual Lid
indd als je farmt als een gek kun je je kazerne al op 15 krijgen tijdens de bescherming, die upgrades kosten veel maar duren maar heel kort
 

Soeteman CFT

Nieuwerd
deze wereld word weer verpest door een aantal spelers met multi accounts na jaren niet gespeelt te hebben dacht ik nog eens te beginnen maar wat ik hier zie is absoluut schandalig en alleen maar goed voor innogames
 

DeletedUser2375

Guest
Bedoel je Northmen?
Hebben die meerdere accounts ja?
Zag dat jullie stam er wel door werd aangevallen. Wij ook dus ik en mijn vrienden zien het niet zitten en beginnen maar weer opnieuw deze week hopelijk een nieuwe wereld.
 

Dutchmen

Nieuwerd
Wij ook dus ik en mijn vrienden zien het niet zitten en beginnen maar weer opnieuw deze week hopelijk een nieuwe wereld.

Wij zijn ook gestopt in deze wereld. En zijn begonnen op een buitenlandse server om te kijken of het er daar anders aan toe gaat. Tot nu toe een positieve ervaring!
 

timo.g

Nieuwerd
wel dat hangt ervan af hoe je samen spelen definieerd. in de basis speelt iedereen dit spel samen. als vrienden maar soms ook als vijanden.
 

timo.g

Nieuwerd
sommigen zien samen spelen ook als het oprichten van een massastam en dan gezellig met zn allen knuffelen, wie het langs volhoudt heeft dan gewonnen.
 
Bovenaan