toppers/floppers

xXMasterOfWarXx

Actief Lid
Voor mij zijn de floppers zoiezo de spelers die na 4 dagen al dorpen van 2k punten hebben. Moet dit nu echt??
opzich is dit helemaal niet moeilijk om te halen als je al je resources in grondstoffen stopt heb je een hoop punten en dat is het.
als je geen eenheden hebt heb je er ook niks aan. en na de bescherming krijg je leuk wel spelers op je dak die wel eenheden hebben ipv punten. je troepen die je had staan worden zo geveegd en dan word je gefarmed.

moraal van het verhaal punten zeggen niet altijd alles. :)
 

the voeks

Nieuwerd
opzich is dit helemaal niet moeilijk om te halen als je al je resources in grondstoffen stopt heb je een hoop punten en dat is het.
als je geen eenheden hebt heb je er ook niks aan. en na de bescherming krijg je leuk wel spelers op je dak die wel eenheden hebben ipv punten. je troepen die je had staan worden zo geveegd en dan word je gefarmed.

moraal van het verhaal punten zeggen niet altijd alles. :)
Maar je kan wel zien dat ze in alles sneller zijn en daardoor troepen hebben die ieder ander niet voor elkaar krijgt kroners maken het spel stuk.
 

danger008

Bekend Lid
Maar je kan wel zien dat ze in alles sneller zijn en daardoor troepen hebben die ieder ander niet voor elkaar krijgt kroners maken het spel stuk.
dit moet ik tegen spreken heb al werelden gespaald waar ik uit bescherming kom en al rammen/katapulten had zonder kronen te gebruiken puur uit goed te farmen en mijn gebouwen constant te lvlen
 
Bovenaan