Toppers en Floppers

DeletedUser2326

Guest
@Natte prei
Dan moet je opschieten, de nal en lep stam doen al een poging (samenwerking?) haha
Kansloos ten onder gaan is tot nu toe het enige wat mij succesvol is gelukt :)
 

..m.

Actief Lid
giphy.gif
 

DarkEvil

Nieuwerd
Wat meer respect voor deze veteraan is op zijn plaats. Ik win werelden alsof het niets is, versla vijanden met mijn ogen toe. Ik ben gevreesd bij mijn vijanden, en geliefd door mij stamgenoten, aanbeden door mijn fans, gehaat door de jaloerse spelers.

U zal de naam natte prei leren respecteren, of u zal kansloos ten onder gaan


Voor sommige spelers is het de ultieme natte droom, maar dan krijg je natte sprei.
 

DeletedUser2315

Guest
Houden we het een beetje ontopic? Ik wil hier graag top en flop spelers benoemd zien worden. Met argumentatie!
Dank u :)
 

DeletedUser2326

Guest
Top stam : stam+t
Nooit onderling ruzie, zitten op 1 lijn,
gebruiken soms kronen maar niet heel veel, geen mega stam.
 

DeletedUser2326

Guest
Ik geloof niet dat de grote veroveraars zoals de Qing Dynastie, julius ceasar, hitler, peter de grote , khan , koning George V etc etc zo democratisch te werk gingen hahaha
 

..m.

Actief Lid
Ahja het is zeer zeker alsnog beter als kek. daar is het een grote dictatuur met @Spittie en (als ergste) ..m. aan de leiding. De leden daar worden gewoon volledig uitgebuit.. Met name @Mille69

39575_1-300x205.jpg
 

Mille69

Casual Lid
Ik word inderdaad uitgebuit door een speler die trager dan mijn bomma groeit

Wiebe King aka ..M. de n00b
 

DeletedUser2326

Guest
Flop : alle (simcity)stammen met meerdere spelers onder mijn stam met minder gevechtspunten:Capture+_2020-11-09-14-46-32.png
(En ook die prei natuurlijk)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1348

Guest
Top: lord lejon, geen fakes, geen overdreven veel gescout maar BAM aanvallen

Flop: Drosse en the voeks,alleen scouten faken. Laat ze gewoon aanvallen
 
Bovenaan