Toppers en Floppers

DeletedUser2326

Guest
Hoe heet die website waar je de tw2 spelers statistics kan zie hoe flop of top iemand speelt op eerdere werelden?
 

..m.

Actief Lid
mocht het tot enige nut zijn, bij elke Pepe's chosen ones speler kan je wel rekenen dat het floppers zijn. allemaal. met name natte prei.
 

DeletedUser2326

Guest
Ja die site idd. Jammer.

Prei stinkt, zeker als het net is afgesneden, vooral als het nat is. Dus dat doe ik liever niet..
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Iemand is goed in de kunst van het dubbelposten, maar minder goed in de kunst van het bewerken van berichten om extra content nog toe te voegen, rara wie zou het zijn....
 

..m.

Actief Lid
Iemand is goed in de kunst van het dubbelposten, maar minder goed in de kunst van het bewerken van berichten om extra content nog toe te voegen, rara wie zou het zijn....


vind het wel mooi dat mods eerder op dubbelpost reageren als op contests enzo :p

maarja,
Living On The Edge GIFs | Tenor
 

DeletedUser2326

Guest
Aan het handschrift te zien is "wiebe" door een 5 jarige geschreven ;)
 

Natte prei

Casual Lid
Ja die site idd. Jammer.

Prei stinkt, zeker als het net is afgesneden, vooral als het nat is. Dus dat doe ik liever niet..
Wat meer respect voor deze veteraan is op zijn plaats. Ik win werelden alsof het niets is, versla vijanden met mijn ogen toe. Ik ben gevreesd bij mijn vijanden, en geliefd door mij stamgenoten, aanbeden door mijn fans, gehaat door de jaloerse spelers.

U zal de naam natte prei leren respecteren, of u zal kansloos ten onder gaan
 
Bovenaan