Toppers en Floppers

001 Bulbasaur

Casual Lid
Flop spelers: March en Natte Prei
Kunnen sterke spelers alleen maar verslaan door verraad en zand strooien in de ogen. VERTROUW deze spelers niet want er komt altijd een moment dat ze een mes in je rug steken. Khoop dat jullie er trots op zijn. En dan nog vergeten te vermelden dat we prei eigenlijk 700 kronen kado hebben gedaan op een vorige wereld door hem de winnende stam te laten joinen terwijl die NIETS had bijgedragen aan de overwinning. Het is door dit soort spelers en rotstreken dat spelers die op een faire en eerlijke manier willen spelen afhaken van het spel en enkel de rotte appels of preistaven overblijven. Ik HOOP dat jullie eens allemaal nadenken waar jullie mee bezig zijn en er zelf iets aan doen om de community niet helemaal te laten verdwijnen.
 

DeletedUser2326

Guest
Er zit altijd zand in prei. Volgende keer beter wassen voor gebruik. Ook als de prei al nat is.
 

The Defiant

Master Mind 2020
Flop spelers: March en Natte Prei
Kunnen sterke spelers alleen maar verslaan door verraad en zand strooien in de ogen. VERTROUW deze spelers niet want er komt altijd een moment dat ze een mes in je rug steken. Khoop dat jullie er trots op zijn. En dan nog vergeten te vermelden dat we prei eigenlijk 700 kronen kado hebben gedaan op een vorige wereld door hem de winnende stam te laten joinen terwijl die NIETS had bijgedragen aan de overwinning. Het is door dit soort spelers en rotstreken dat spelers die op een faire en eerlijke manier willen spelen afhaken van het spel en enkel de rotte appels of preistaven overblijven. Ik HOOP dat jullie eens allemaal nadenken waar jullie mee bezig zijn en er zelf iets aan doen om de community niet helemaal te laten verdwijnen.
Heb jij wereld 44 niet gewonnen door je stam HOI te verlaten, je BG G.G. te backstabben en LE te joinen (de toenmalige vijand van jullie). Ik zie hier eigenlijke een dubbele backstab actie in maar oké, ik meng voor de rest niet :rolleyes:
 

001 Bulbasaur

Casual Lid
Omdat Hoi de verkeerde keuze maakte om samen te werken met die pottenstampers van Green Gang. Ook werd er in Hoi toegelaten barbs te edelen waar ik ook resoluut tegen was. Vandaar de logische overstap naar de stam die me best lag.
 

Tyranto1

Nieuwerd
Flops: @Natte prei & March wat een kak spelers zijn dat.

Toppers: Ruub en Lode niet normaal hoe een goed gevulde bankrekening je kan helpen in dit spelletje. De 8 sec treintjes zijn ook echt super goed ik suspect eigenlijk een scriptje bij die 2 zo goed kunnen die timen :eek:
 

..m.

Actief Lid
Flops: @Natte prei & March wat een kak spelers zijn dat.

Toppers: Ruub en Lode niet normaal hoe een goed gevulde bankrekening je kan helpen in dit spelletje. De 8 sec treintjes zijn ook echt super goed ik suspect eigenlijk een scriptje bij die 2 zo goed kunnen die timen :eek:

Het zijn gewoon skills dat ze zo kunnen timen. Maarja, noobjes die het zelf niet kunnen zullen het wel als bots zien..

1607541237646.png
 
Bovenaan