Top-/flopstammen

DeletedUser1935

Guest
En idc wie je bent , je zegt je naam maar einde wereld dan , dan zullen we lekker 1 op 1 gaan , allee je bent nu al aant terugkrabbelen maar bon , je laat het maar weten
Laterzzz
 

DeletedUser2128

Guest
Hoi ik ben tenacious
leugenaar
ik.reageer niet op de rest want de rest boeit me ook letterlijk geen hol
leugenaar
Wat een reactie lol
zeer inhoudelijk ook
deze ook lol haha
waarom dan trashtalken?
de enige die een grote mond heeft.

Flop: This is Sparta
Redens: leider die appeltaarten bakt met peren en een mega recruiter is aka Massa Stam
 

DeletedUser1935

Guest
sarcasme is moeilijk -_-
Als er geen inhoud is om op te reageren is het logisch dat mijn antwoord niet inhoudelijk is.

En dan zijn we een flop eh :)
W27 W31 W34 gewonnen
hier later gestart en we gaan een poging wagen
en btw W36 gaan we wss ook winnen

Toch jammer eh dat je kan zeggen wat je wilt , dat onze namen daarom niet verdwijnen uit de hall of fame ;)
Jouwe daarentegen staat er niet eens in , in ieder geval je forum acc toch niet , aangezien ik voor de rest niet weet wie je bent
Ga ik er van uit dat je nog nooit wat bereikt hebt in dit spel :) aangezien je forumnaam nieuw is

Dus JIJ mag zeggen wat je wilt , jou mening is toch niet eens relevant
 

DeletedUser1738

Guest
Kom op innogames heeft een 2de dorp in TW2 erbij gedaan omdat de meeste het anders zonder kronen niet zouden krijgen.
Ga eens gewoon doen waar dit spel voor is gemaakt matten met elkaar en stop eens met die achterkamer politiek...
Zijn de spelers zelf die het spel kapot maken en dan op forum over top en flop kletsen om hun eigen ego strelen.
Terwijl ik de meeste nog niet eens als DB zou willen hebben...
Zodra het moeilijk word kruipen ze bij elkaar en winnen zo een wereld
En roepen ze hoe goed dat ze wel niet zijn
Sorry hou van het spelletje al 15 jaar maar de spelers krijgen steeds minder nivo evenals de stammen...
 

DeletedUser1892

Guest
En voor Tenaciousdrop , weet niet wie je bent , maar je bent cute ;) Ik kan je net als genoeg spelers in het verleden een 1v1 aanbieden rond het einde van de wereld , maar de meesten haken af , dan heeft aantal leden GEEN invloed :)
We zorgen dat we evenveel dorpen hebben en bouwen die vol , en daarna gaan we een pure 1op1 aan , we leaven dan ook beiden de stam , zodat ik het gezever van Co-misbruik ook meteen vermijden ;)

Je zegt het maar

Vind het wel grappig dat je dat bericht inhoudelijk volstrekt vermijdt en direct overgaat op een 1v1 als een of andere holbewoner (ja, toepasselijk woordgrapje). Denk dat het niet lang duurt, voordat je het halve AF hebt uitgedaagd voor een 1v1 ;)

"De meesten haken af". Ik denk dat het meer ligt aan het feit dat mensen wel wat beters in hun leven te doen hebben dan zich te bewijzen tegenover een of andere grote jongen op het AF.

Waarom ik hier inhoudelijk op reageer, is dat er een hele discussie gaande is over R2W en vervolgens meneer met R2W komt. Wanneer hier commentaar op wordt geleverd door meerdere spelers: "kom 1v1, ik pak je" of "ik reageer niet op de rest want boeit me niet".

Je hebt me een paar minuten laten lachen tijdens het lezen, bedankt daarvoor :)

D
 

DeletedUser2128

Guest
En dan zijn we een flop eh :)
W27 W31 W34 gewonnen
hier later gestart en we gaan een poging wagen
en btw W36 gaan we wss ook winnen
Hoop dat je snapt dat er geen kunst aan is om zo de werelde te winnen op de manier hoe jij ze wint, maar dat weet je zelf ook.
of je bent tegen jezelf ook een jokkenbrok, meen dat je zelf echt wel beter weet...
 

DeletedUser1935

Guest
@Demolition Team Het punt is dat mensen zoals @De rattenvanger en @tenaciousdrop7r commentaar hebben omdat we met 34 zijn
voor ik op de wereld kwam waren het meer als 80 man
En dan spreek ik nog niet over NBK , en al de kleinere stammen , die samen werkten

En mss moet je is het forum gaan bekijken van W27 en kijken van wat voor een achterstand we daar zijn gekomen om te winnen :)
wij hadden 280 dorpen en de vijand 2150

Maar swat heb onder oude namen nog werelden gewonnen , ik heb al vaker gezegd dat een overwinning op NL niks meer voorsteld
Maar als je zo goed bent , en ik zo slecht en je wilt bewijzen dat ik alleen maar win omdat ik een *massa-stam* leid

Dan heb ik 2 voorstellen voor je
1. vecht het uit met me 1 tegen 1 , zo kan je bewijzen dat ik alleen maar win omdat ik een massastam maak , of omgekeerd , ik kan bewijzen dat ik in ELKE situatie uit de voeten kan

Want nog iets W26 is mijn stam 2de geworden op de wereld , en ik zat er alleen in :) Ik was volledig alleen , en ben in het begin weggespeeld ja omdat ik alle grote jongens rond mij had en de focus al snel bij mij lag :)
Maar swat als je wilt bewijzen dat ik een massa-stam noob ben die niks kan , go ahead kom 1v1

2. Kijk eens op het forum , er is een topic ge-opend over EN47 , ik ga mee naar daar als deel van de stamleiding , en ook daar ga ik voor niks minder als de overwinning , dus als je zo goed bent , maar je wilt de 1v1 niet om 1 of andere reden , kom je daar bewijzen ;)

Geloof me genoeg mensen inclusief mensen van andere stammen weten hoe goed ik ben ;)

vraag maar aan coldstone bijvoorbeeld , hoe ik op W21 , een hele stam af heb gehouden voor meer als een maand , met constante sniped en de eventuele block , me daarna verplaatste naar elders , en ik mijn dorpen heb afgegeven aan hem en nkleen , andere stamleden van hun hebben ze toen proberen te pakken , het is toen niemand geluk

Of vraag aan elite spelers zoals pierlalaa , of ik kan spelen
Jullie no-names komen mij hier trashtalken , terwijl dat de elitespelers hier op TW NL die met of tegen mij gespeeld hebben verdomd goed weten wat ik in huis heb ;)

Dus nogmaals , als je wilt trashtalken over iemand , zorg eerst dat je een naam hebt , of op zen minst de ballen om volmondig ja te zeggen op een 1v1

En bruh @De rattenvanger , ik vermijd de inhoud
De inhoud was dat Sparta een flop was

Wat moet ik daar op reageren , hij heeft een schuilnaampje om stoer te doen opp het forum , ik kan niet eens zeggen dat hij een flop is , want hij durft niet te laten zien wie hij is
 

DeletedUser1541

Guest
wat een ego, beetje op je teentjes getrapt?

Het is skill als je met 20 man een wereld wint, daar is niks aan te ontkennen niet?
Massa is makkelijk, je hebt letterlijk gewoon meer mensen = meer tijd op handen
 

DeletedUser1935

Guest
Nee vind het gewoon grappig dat mensen nieuwe forumaccs maken , om zo te komen zeggen hoe slecht ik wel niet ben in het spel , maar als ze dan de kans krijgen om zich te bewijzen zijn ze weg ;)

Effe een paar mooie aanvallen hier ;)
7ul8wqxa5sy.png

en
kr01f3zu14.png


Dit is deel van een actie van mij en @DamianD , waarin we anderhalve provincie pakte op 1 dag , met 2 man
Waar we de kerken overnamen en vlak daarna de andere dorpen clearden

En dit tegen spelers die wel onder hun eigen namen spreken , zelfs de werelden erna waar ik hun volgde om hun persoonlijk uit te schakelen , awel er werd ook getrashtalked , maar op zen minst durven mensen zoals
@44Hendrik en @Jah fighter onder hun eigen naam verder te spelen ongeacht de vijanden die je hebt

Nu zijn er al mensen die nieuwe forum-accs maken speciaal om te trashtalken want ze moesten maar is geviseerd worden in een toekomstige wereld

Langst de ene kant kan ik @Jah fighter niet uitstaan (vooral door het beschuldiggen van support dat ze omgekocht worden , omdat hij verloor) , waren ook frustraties , maar wel respect dat hij er nog steeds is , en nog steeds speelt onder dezelfde naam en niet schuilt als een babytje

Denk dat @Jah fighter kan bevestiggen dat wij geen vrienden zijn , en nooit zullen worden
Maar ivm de situatie vind ik het wel gepast dit te vermelden

en @mela sommige mensen zijn erger dan gwenny he
Je weet dat ik nog steeds de screens heb van je poging tot backstab in W31 en jou hilarische ervaring op W34?

Voor de mensen die alleen maar praten en niks laten zien , massa-stam of niet , stop gewoon met hier op het forum discussie met mij te voeren.

Ik zie jullie big boys wel op de internationale , eens zien of onze vriendjes hier op het forum ook nog maar een beetje capabel zijn :)
Ow wacht , nee want dan moeten ze hun schuilnaampje opgeven , dus daar ga je nooit wat van horen

Evenals ik nooit wat zal horen over die 1v1 :) Want , lets face it , als je zo goed was had je geen reden om je naam te verbergen op het forum
@tenaciousdrop7r
 

DeletedUser1892

Guest
@Demolition Team Het punt is dat mensen zoals @De rattenvanger en @tenaciousdrop7r commentaar hebben omdat we met 34 zijn
voor ik op de wereld kwam waren het meer als 80 man
En dan spreek ik nog niet over NBK , en al de kleinere stammen , die samen werkten

Los van het feit dat ik niet precies begrijp waar je heen wilt met het feit dat kleinere stammen samenwerken, blijft 34 man binnen een stam niet weinig, ongeacht de grootte van een wereld.

En mss moet je is het forum gaan bekijken van W27 en kijken van wat voor een achterstand we daar zijn gekomen om te winnen :)
wij hadden 280 dorpen en de vijand 2150

Maar swat heb onder oude namen nog werelden gewonnen , ik heb al vaker gezegd dat een overwinning op NL niks meer voorsteld
Maar als je zo goed bent , en ik zo slecht en je wilt bewijzen dat ik alleen maar win omdat ik een *massa-stam* leid

Hartstikke leuk voor je. Ik vind het vooral wel mooi hoe trots je er zelf wel niet op bent en niet doorhebt dat het niemand hier ook maar iets kan schelen.

Dan heb ik 2 voorstellen voor je
1. vecht het uit met me 1 tegen 1 , zo kan je bewijzen dat ik alleen maar win omdat ik een massastam maak , of omgekeerd , ik kan bewijzen dat ik in ELKE situatie uit de voeten kan

Jeetje, komt meneer weer met zijn 1v1.

Want nog iets W26 is mijn stam 2de geworden op de wereld , en ik zat er alleen in :) Ik was volledig alleen , en ben in het begin weggespeeld ja omdat ik alle grote jongens rond mij had en de focus al snel bij mij lag :)

Ik verwijs je graag door naar mijn antwoord op het tweede stukje tekst.

Maar swat als je wilt bewijzen dat ik een massa-stam noob ben die niks kan , go ahead kom 1v1

Kan je misschien citeren waar en wanneer ik heb gezegd te willen bewijzen dat jij een "massa-stam noob" bent?

2. Kijk eens op het forum , er is een topic ge-opend over EN47 , ik ga mee naar daar als deel van de stamleiding , en ook daar ga ik voor niks minder als de overwinning , dus als je zo goed bent , maar je wilt de 1v1 niet om 1 of andere reden , kom je daar bewijzen ;)

Geloof me genoeg mensen inclusief mensen van andere stammen weten hoe goed ik ben ;)

vraag maar aan coldstone bijvoorbeeld , hoe ik op W21 , een hele stam af heb gehouden voor meer als een maand , met constante sniped en de eventuele block , me daarna verplaatste naar elders , en ik mijn dorpen heb afgegeven aan hem en nkleen , andere stamleden van hun hebben ze toen proberen te pakken , het is toen niemand geluk

Of vraag aan elite spelers zoals pierlalaa , of ik kan spelen
Jullie no-names komen mij hier trashtalken , terwijl dat de elitespelers hier op TW NL die met of tegen mij gespeeld hebben verdomd goed weten wat ik in huis heb ;)

Net waar ik zin in had. Nóg een paragraaf over hoe goed je wel niet bent. Voor de tweede keer: Ik verwijs je graag door naar mijn antwoord op het tweede stukje tekst.

Wat moet ik daar op reageren , hij heeft een schuilnaampje om stoer te doen opp het forum , ik kan niet eens zeggen dat hij een flop is , want hij durft niet te laten zien wie hij is

Het verschil tussen ons is: sommigen spelen niet meer maar zijn nog wel actief op het forum. Anderen hoeven niet perse in de spotlights te staan met hun in-game name. Jij daarentegen kan niet ophouden over hoe dapper je wel niet bent dat je je eigen spelersnaam gebruikt, hoe goed je bent, hoeveel je hebt gesniped.

Zelden heb ik iemand gezien met zoveel hoogheidswaanzin, zoveel narcisme en zoveel koppigheid. Het lijkt wel alsof je een reden zoekt om te kunnen vertellen hoe goed je wel niet bent. Dus ik heb even gegoogled. En hier kwam ik op uit.

https://narcistischepersoonlijkheidsstoornis.nl/kwaadaardig-narcisme/

KENMERKEN NARCISTISCHE PERSOONLIJKHEIDSSTOORNIS
Narcistische persoonlijkheidsstoornis is een aandoening die vele kenmerken kent. Niet iedere narcist zal hetzelfde zijn of hetzelfde reageren. Het wordt vrijwel altijd gekenmerkt door grootheidswaanzin en extreme eigenliefde. Narcisten willen vaak alleen geassocieerd worden met mensen die zij zien als gelijken. De rest is in hun ogen minder.


Ik maak geen grap als ik je aanraad om je te laten testen. Dit meen ik echt. De gelijkenissen zijn verontrustend.


Ik zal het even toelichten:

"Het wordt vrijwel altijd gekenmerkt door grootheidswaanzin en extreme eigenliefde."

Ik denk dat ik dit niet hoef toe te lichten.


"Narcisten willen vaak alleen geassocieerd worden met mensen die zij zien als gelijken."

Of vraag aan elite spelers zoals pierlalaa , of ik kan spelen


"De rest is in hun ogen minder."

Jullie no-names komen mij hier trashtalken , terwijl dat de elitespelers hier op TW NL die met of tegen mij gespeeld hebben verdomd goed weten wat ik in huis heb

Ik hoop dat je hier wat mee zult doen, al betwijfel ik het.

Mvg
D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2128

Guest
@deathscythe96
zo he kerel begin zo langzamerhand medelijden met je tekrijgen
zo hard te proberen te bewijzen dat je goed bent in het spelletje
Maar als je zo goed bent , en ik zo slecht
nooit gezegd dat ik goed was even min als ik jou slecht noemde. Ben het alleen niet eens met je manier van leiderschap en hoe je naar mijn mening en vele andere de nederlandse servers nog minder aantrekelijk maakt dan dat het al is..
Nee vind het gewoon grappig dat mensen nieuwe forumaccs maken
speel overal onder mijn naam TenaciousDrop7R console, pc, internetgames, mobile games.
De inhoud was dat Sparta een flop was
enige wat je hebt opgevangen dus, begin alleen maar meer medelijden met je te krijgen ken meer van zulke gevallen maar dan in het echte leven.... niet best. Fijn dat het in iedergeval is in een spelletje is en niet in wat anders maar het blijft zielig vandaar mijn medelijden.
Persoonlijk heb ik nog niks tegen je maar je reageert wel een beetje belachelijk en overdreven
Dus nogmaals , als je wilt trashtalken over iemand , zorg eerst dat je een naam hebt , of op zen minst de ballen om volmondig ja te zeggen op een 1v1
trashtalken??? heb het gewoon over je MASSA stam wat een ergenis is. niks trashtalk.
kan ook totaal geen kritiek hebben, gelijk uitdagen als iemand kritiek heeft.

heb medelijden met de mensen in je omgeving irl als je die uberhaupt nog hebt....
hoop dat ik niet te hard op je over kom, maar he jij kan daar tegen merk het al aan al je kenmerken hoe je reageert hoop persoonlijk voor je dat het wel aankomt en dat je eens een keertje goed naar je zelf kijkt en denkt van ben ik nu het mens dat ik wil wezen. Voor dat je weer je woorden verkeerd gebruikt... Je bent nog jong (meen ik 22/23),(grote aanname) het is dan dus nog niet te laat om je zelf te veranderen hoop dat ik je help met deze tekst...... Als het echt niet langer gaat mag je me ook altijd gewoon privé berichten here to help not to destroy...
 

DeletedUser1935

Guest
Ow jawel als jij een 1v1 zou winnen mocht ik nooit meer een *massa*-stam maken wat insinueert dat je me dus aankan?
Wel in TW2 dan nog niks bereikt? Neem ik aan , want de naam nog nooit van gehoord.

Er zijn heus spelers die beter zijn als mij , en dat durf ik ook toe te geven , weet niet of dat dat hoogheidswaanzin is
Ik complimenteer vaker mensen met goeie acties zowel vriend als vijand , weet niet of dat narcisme is?

En je hoeft geen medelijden met mij te hebben , is vaker gezegd op het forum wat ik van werk doe , dat ik een vrouw heb , en dat de grote reden waarom ik een goede speler ben is omdat ik meer tijd heb als een normale mens ivm mijn job.

Als je dan toch over mijn IRL wilt beginnen , en dingen wilt veronderstellen over hoe mijn sociaal leven is , dan zou je op zen minst een background check kunnen doen , er staat zoveel informatie op het forum over mij dat ik het niet nog eens hoef te herhalen ;)

Ook heb ik jou hulp helemaal niet nodig ;) Het is wel grappig dat jij hier dag en nacht reageerd , ik bedoel ik zit 14-16 uur per dag achter mijn PC voor werk , wat is jou reden om de hele dag paraat te staan om te discussiëren met iemand op het forum?

Ik kan wel kritiek hebben , ben ingame soms niet de meest politiek correcte persoon , en ben al vaker terechtgewezen ook door stamleden , en ik houd altijd rekening met de commentaar die er is.

Dat jij ons een massa-stam noemt boeit me geen reet tbh , daarom dat ik daar ook niet echt op in ging
Je noemt ons wat je wilt
Einde van de dag zijn er genoeg spelers in de stam die weten wat ze doen

Ik kan ook het stamlevel tot 40 kronen zoals ik in het verleden wel eens gedaan heb , maar dat doe ik niet. Ik kan ook de hele wereld opsteuken katas te gebruiken tegen AoS , maar ik vind katas laf

Maar omdat ik vrijwel iedereen ken die in de stam zit en 90% al eerder met mij een wereld heeft gewonnen , en ik met deze mensen de wereld wil proberen om te draaien , want momenteel is AoS superieur op deze wereld , begin jij commentaar te geven :)

Btw zal ook meteen een naam noemen , want anders geloof je mss niet dat ik wel degelijk weet dat er betere spelers zijn als mij
@number201 is beter als mij , zou durven zeggen meerdere malen beter , heb zelfs het vermoeden dat het een alien is.

Maar dat wilt niet zeggen dat ik mij niet superieur voel tov van een mongool op het forum die nog nooit wat bereikt heeft en nog niks bewezen heeft ;)
 

DeletedUser1738

Guest
Het ging erom of het een flop of top stam was ..
Vind gewoon dat je in een wereld met amper 400 spelers boven de 20 leden als stam geen topper bent.
Boven de 30 vind ik eerlijk gezegd eerder zielig dan flop
Er van uitgaan dat er van die 400 nog een gedeelte stopt
Zou je dus rond de 10% van de spelers in je stam hebben !!
Maar ik zit hier alleen om stoer te doen zoals je zei....
 

DeletedUser1935

Guest
Maar ook de andere stammen hebben meer als 20 leden , waarom noem je deze stammen dan niet als flop?
Maar we gaan binnekort op de internationale beginnen gasten , dus W37 en verder zal je ons wss niet zien verschijnen , dan kan weer een stam winnen zoals op Gaillard , die niks voorstelt ;) ow wacht die hadden ook meer als 20 leden

Het grappige is dat jullie doen alsof wij de enige stam zijn die het doen , het grote verschil is dat wij elkaar vrijwel allemaal kennen en een verzameling is van verschillende versies van de stam , te veel oud leden die met alle plezier onder mijn leiding in deze stam willen spelen

En oud leden weigeren is een beetje cruel vind je niet
we kunnen ook 2 stammen maken met 17-18 man en dan doen alsof we geen massa-stam zijn
 
Bovenaan