Top-/flopstammen

DeletedUser1544

Guest
duidelijk een topstam ... This is Sparta (-S-)

de reden : zelfzeker , doelgericht , ambitieus ....gewoon weten wat je wilt ongacht de grote en zeker niet bang daarom zeker een topstam om int oog te houden ;)
Maar met schijt leider
 

DeletedUser1935

Guest
@Sir Jokke , nog steeds boos???
Grappig dat je mij een schijt leider noemt , terwijl jij je eigen stam kapot hebt gemaakt op W34 , en raad eens , wie heeft het roer over genomen en de wereld gewonnen.

En voor Tenaciousdrop , weet niet wie je bent , maar je bent cute ;) Ik kan je net als genoeg spelers in het verleden een 1v1 aanbieden rond het einde van de wereld , maar de meesten haken af , dan heeft aantal leden GEEN invloed :)
We zorgen dat we evenveel dorpen hebben en bouwen die vol , en daarna gaan we een pure 1op1 aan , we leaven dan ook beiden de stam , zodat ik het gezever van Co-misbruik ook meteen vermijden ;)

Je zegt het maar
 

DeletedUser1935

Guest
Nah , is al afgelopen hoor , die lange discussies ga je van mij niet meer zien , ;)
 

DeletedUser2128

Guest
@Sir Jokke , nog steeds boos???
Grappig dat je mij een schijt leider noemt , terwijl jij je eigen stam kapot hebt gemaakt op W34 , en raad eens , wie heeft het roer over genomen en de wereld gewonnen.

En voor Tenaciousdrop , weet niet wie je bent , maar je bent cute ;) Ik kan je net als genoeg spelers in het verleden een 1v1 aanbieden rond het einde van de wereld , maar de meesten haken af , dan heeft aantal leden GEEN invloed :)
We zorgen dat we evenveel dorpen hebben en bouwen die vol , en daarna gaan we een pure 1op1 aan , we leaven dan ook beiden de stam , zodat ik het gezever van Co-misbruik ook meteen vermijden ;)

Je zegt het maar
Dat ik cute ben hoor ik niet voor het eerst ;)
wel leuk dat u gelijk getriggerd bent door mijn opmerking.
alleen jammer dat u gelijk iedereen uitdagen voor een 1v1 die u stam een flop noemt door de manier van u leiderschap.
Hoopte ten zeerste dat je met This is sparta onder de 15 leden zou blijven en zou gaan knallen op deze wereld.
Volg het forum al jaren maar hield me altijd stil tot nu. Heb dus gemerkt dat u redelijk actief bent op het forum dus zou u ook weten dat één van de grootste problemen momenteel spelende is op de nederlandse tw2 server de aantal spelers zijn en dat massa stam's dat alleen maar erger maken en het spel gewoon ver uit bederft. (100 actieve spelers.. u heeft daar van al meer dan 1/4 in u stam.....) Meen haast dat Tw2 u betaalt om de nederlandse servers dood te laten bloeden...
Jammer om dit te zien gebeuren aangezien ik ben namelijk best wel van het spelletje ben begonnen te houden.

en sure 1v1 als ik win beloof je dan nooit meer een stam te leiden met meer dan 20 leden (absolute max is dat dan ook meteen)
 

DeletedUser

Guest
Dat ik cute ben hoor ik niet voor het eerst ;)
wel leuk dat u gelijk getriggerd bent door mijn opmerking.
alleen jammer dat u gelijk iedereen uitdagen voor een 1v1 die u stam een flop noemt door de manier van u leiderschap.
Hoopte ten zeerste dat je met This is sparta onder de 15 leden zou blijven en zou gaan knallen op deze wereld.
Volg het forum al jaren maar hield me altijd stil tot nu. Heb dus gemerkt dat u redelijk actief bent op het forum dus zou u ook weten dat één van de grootste problemen momenteel spelende is op de nederlandse tw2 server de aantal spelers zijn en dat massa stam's dat alleen maar erger maken en het spel gewoon ver uit bederft. (100 actieve spelers.. u heeft daar van al meer dan 1/4 in u stam.....) Meen haast dat Tw2 u betaalt om de nederlandse servers dood te laten bloeden...
Jammer om dit te zien gebeuren aangezien ik ben namelijk best wel van het spelletje ben begonnen te houden.

en sure 1v1 als ik win beloof je dan nooit meer een stam te leiden met meer dan 20 leden (absolute max is dat dan ook meteen)
ik noem geen namen maar bepaalde mensen zijn nog erger dan gwenny :rolleyes:
 

DeletedUser1935

Guest
@tenaciousdrop7r
Niet tegen het einde van de wereld afhaken dan he , zoals de vorige jongens die groot deden ;)
Het is wel grappig dat de goeie spelers bij de vijand begrijpen wat ik doe , en de reden snappen ;) Liever een grotere stam en dan vechten , dan met iedereen BGtje zijn om de stam die een maand langer aant spelen is gezamelijk aan te vallen en dan uiteindelijk gebackstabbed worden

Als ik niet was gekomen met This Is Sparta , dan was het de hele wereld tegen AoS
Ik had ook gewoon BG kunnen blijven met TBH en KWR
Maar nu zijn gewoon de actieve spelers bij mij in de stam gekomen
1 leiding , 1 forum , 1 doel

Als je tegen het einde van de wereld je 1v1 nog wilt , go ahead , maar ik zou dan wel graag willen weten tegen wie ik praat?
Want moet ik ook als een huppelkutje een andere naam op het forum maken , en dan stoer lopen doen dat ik een 1v1 wel zie zitten en dat als ik win dit en dat.

Als jij wint , maak ik nooit meer een stam in het algemeen
Maar wat als ik win?
Ik heb een idee
Als ik win schrijf je een opstel van 1000 woorden over hoe dom het was om mij uit te dagen?
Alleen als ik win natuurlijk eh ;)
 

DeletedUser2128

Guest
@deathscythe96
Dat je gekomen was met This is Sparta super dacht yess word leuk spanning.........
Snap alleen niet waarom je er een massa stam van heb gemaakt, zeer jammer dat blijkbaar niemand je nog gestopt heeft en je ego zo hoog is en dat je dat flink laat merken. mooi om te horen dat je passie voor het spel hebt, hoop alleen dat je manier van leiden een andere wendig gaat nemen inmiddels al 34 leden ;o terwijl je zelf 2 maanden later bent begonnen dan de opening van de wereld en gewoon al bijna in de top 100 staat. Dan weet je zelf ook dat het niet helemaal klopt waar je mee bezig bent. kan je lekker groeien he zonder gevaar ;p jammer dat je niet met een mannetje of 10 dacht van hee "time to shake the foundations of every tribe"

Maar nu zijn gewoon de actieve spelers bij mij in de stam gekomen
uhm 34 leden als het er morgen al niet 40 zijn.... de halve wereld ?
inplaats hier van
Als ik niet was gekomen met This Is Sparta , dan was het de hele wereld tegen AoS
is het nu de halve wereld tegen de rest? dat maakt het niet echt beter he xD

snap alleen niet waar het voor nodig is om zo stoer te doen op het farm het kan ook gewoon normaal he ;)
Daarna ook nog eens te beweren dat ik stoer doe volgens mij moet je eens naar je zelf kijken :D
want ik vind me zelf namelijk ook een hele stoere jongen. (ben er heilig van overtuigd ook dat ik dat ben ;p)
Je beargumentatie gaat ook gewoon nergens over

geen zin om hier eigenlijk over door te gaan.. vind het gewoon zeer telleurstellend en vooral jammer.
 

DeletedUser2095

Guest
ach de pot verwijt de ketel,
aos zat van de start met 25 actieve leden, dat is de meerderheid van actieve leden, dat maakt ze een dikke vette MASSASTAM
ze hebben net nog twee beesten aangenomen, henckypancky en jah fighter
MASSA !!!
sorry
 

DeletedUser1935

Guest
Jij bent degene die begint te muilen over hoeveel leden wij hebben , je dacht dat we pros waren maar we zijn gewoon een massastam
Daarom bied ik je een 1 op 1 aan , want dan maakt het niet uit hoeveel leden er in de stam zitten ;)
we beginnen met hetzelfde aantal dorpen , en matsen er op los tot 1 van ons verdwijnt

Daarna ga je stoer doen dat als ik verlies ik nooit meer een stam met meer als 20 leden mag starten. Awel , voor mij is dat een deal.
En als 1 ding wel geweten is zelfs bij de vijand is dat ik een man van mijn woord ben ;)

Verlies ik zal ik mij zeker aan de voorwaarden houden , maar ben jij bereid om jou aan de voorwaarden te houden

Je vind jezelf een heel stoere jongen , of je bent overtuigd dat je dat ook bent.
Dan waarom onder een andere naam posten op het forum?

Als je wilt ondervinden of ik een massastam noob ben of een pro , accept dan die 1v1
Dat ik veilig lig maakt dan geen fuck uit , want als ik meer dorpen moest hebben als jou , dan zal ik ook gewoon de stam tegenhouden om jou aan te vallen en regelen dat jij een gelijk aantal dorpen kan edelen.

Ik geef je zelfs tijd om je dorpen vol te bouwen qua troepen zodat je niet kan klagen dat ik al troepen had en jij nieuwe dorpen.
Ook leave ik mijn stam en ben ik bereid om een neutrale co-op te accepteren die kan kijken of ik def van anderen krijg en/of ik kronen koop

Drop gewoon je ingame naam en accepteer de 1v1
Of zitten en zwijgen
 

DeletedUser2128

Guest
Ik speel gewoon liever het spel wie weet accepteer ik je 1v1 nu nog te vroeg om daar op in te gaan, op een volgende wereld kunnen we het misschien ook wel doen. Zit er nu alleen nog niet aan te denken ;p alhoewel je aanbod zeer verleidelijk is.
Maar voel me zeer geintimideert hoor :D haha
alles ook weer negeren wat ik zeg (behalve wat ik over me zelf zeg) alleen maar komen met die ah jo man kom 1v1 dan ik sloop je oohhh joo man kom 1v1 dan ik ben baas je beat me nooit,, eey swa kom 1v1 g. naah G kom 1v1. Gast doe even normaal en ga het spel gewoon spelen. zit nog geen eens een maand op het forum nu al bonje haha.
 

DeletedUser1935

Guest
Wel grappig dat je klaagt dat ik stoer doe ik doe het tenminste onder mijn ingame naam ;) en eerst stel je al voorwaarden en nu weet je nog niet of je wel wilt 1v1 , dat vind ik teleurstellend , ik.reageer niet op de rest want de rest boeit me ook letterlijk geen hol
 

DeletedUser2128

Guest
Wel grappig dat je klaagt dat ik stoer doe ik doe het tenminste onder mijn ingame naam ;) en eerst stel je al voorwaarden en nu weet je nog niet of je wel wilt 1v1 , dat vind ik teleurstellend , ik.reageer niet op de rest want de rest boeit me ook letterlijk geen hol
hahaha prima vriend, je reageerde toch al niet op wat ik zei je prate gewoon lekker in je eigen wereldje :D
 

DeletedUser1935

Guest
En jij stelt voorwaarde voor een 1v1 , en weigerd daarna
+ je bent dan ook nog zo lame dat je onder een andere naam op het forum moet komen
WEAK
 

DeletedUser2052

Guest
@deathscythe96 hou toch eens op die onzin
Zijn al heel wat berichten van jouw hier verwijderd en dan was je ineens stil, ban ???
Het woord "hol" in je laatste post vind ik ergens wel toepasselijk
Iets wat een ander dacht dat ik zijn " " maatje was, nee dat soort heb ik het niet op :D
Maar zijn jullie dat nu wel met elkaar ? (en wie zou ik nu toch bedoelen ? :D)

En ja voor je het gaat vragen ik speel onder zelfde naam in game als op het AF
Volgens de regels schijnt het ook niet anders meer te mogen maar idd er zijn nog veel dubbele namen op AF want anders kunnen ze bijna heel tw wel bannen
Vind dat een puntje aan de mods/tw/inno om aan te werken, gezien regels veranderd zijn kun je de spelers ook eerst ff een mail doen van welke wil je houden maar ze kiezen om het gewoon toe te staan met de oude namen
Vind ik niet kunnen omdat het volgens mij gaat om geen dubbele namen op AF (in game mag per wereld een nieuwe naam maar AF moet gekoppeld zijn aan je hoofd account zover ik begrijp, dus 1 naam per persoon)
 

DeletedUser2128

Guest
En jij stelt voorwaarde voor een 1v1 , en weigerd daarna
+ je bent dan ook nog zo lame dat je onder een andere naam op het forum moet komen
WEAK
hahah meende dat je niet meer zou gaan reageren :p
ik.reageer niet op de rest want de rest boeit me ook letterlijk geen hol
1v1 is niet geweigerd haha. alleen ben hier om het spel tribalwars te spelen, niet om op tribalwars een 1v1 te doen met iemand die zich zelf een god vind en vervolgens de hele wereld probeert te recruiten :D
misschien zit ik al wel lang bij je in de stam, weet jij veel xD
 

DeletedUser1935

Guest
@The Exorcist
1. is al lang geleden dat ik gebanned ben
2. dat holmaatje gedoe weet niet waarover je praat , enige wat me dan zeker lijkt is dat ook jij undercover speelt ;) ben benieuwd

@tenaciousdrop7r
bruh , als je al onder een andere naam op het forum moet komen , waarom dan trashtalken?
Hoi ik ben tenacious , en ik ben anoniem
Jij komt echt zo overtuigend over jongen , iedereen op de server heeft schrik van je , ow wacht , niemand weet wie je bent
Ik heb nergens vermeld dat ik een god ben
Ik heb je alleen een 1v1 aangeboden , jij gaf mij een forfeit
En ik gaf jou een forfeit

En idd weet ik veel , je bent zo lame dat je zelfs je online identiteit moet verbergen om te durven praten ;)
next level e-hero jo
 
Bovenaan