Top-/flopstammen

DeletedUser2129

Guest
@iedereen, trek nooit te snel jullie conclusies. Achter alles wat er gebeurd is er altijd een motief/reden. Als je die niet weet, dan moet je ook niet gaan trash-talken over bv iemand z'n fout of dergelijk. AOS had waarschijnlijk al gedacht dat de wereld was gespeeld toen ze zo ver voor stonden, kijk hoe het nu voor staat. Dit kan met IEDEREEN gebeuren

Ja, AOS gaat nu wat achteruit. Maar het is vakantie, wat als ze terug zijn en terug spelen zoals voorheen? Zal er dan terug geklaagd worden over co-misbruik, bots, kronen en weet ik veel wat dan ook...

Dit is en blijft een spel. het is niet nodig om elkaar te gaan verwijten, uitlokken en zwart te maken bij iemand anders. Zo verpest je het spel voor; 1) jezelf, 2) de persoon in kwestie, 3) de spelers rondom jullie en diegene in de stam.
 

DeletedUser1935

Guest
@nkleen lol @Peeters liked je post , mss moeten we alle pms is gaan posten stiekem achter de rug en zelfs hier op het forum waar hij bezig is over co misbruik , of de berichten waar Ilmagic bezig is over co-mibsruik

Of ze terug zijn of niet , mijn doel deze wereld was AoS slopen en online of offline , dat zal niks veranderen
zowel GAT als AoS verliezen heel snel terrein , en er zijn spelers die opgegeven hebben ipv op vakantie te gaan daar

bij ons zijn er ook spelers weggespeeld zoals Tuxie en Jente , maar die zijn er nog steeds , puur op karakter , ook jijzelf @nkleen werd aangevallen door 7 actieve mensen , nu je 1x dorpen verliest zeggen dat er mensen op vakantie zijn tja

Tis voor elke stam vakantie , niet alleen voor AoS
 

DeletedUser2052

Guest
En Flop AOS
Ze blijven maar slijmen om pgb/BG/NAP/fusie/wij ff overstappen
Nu ze weer om mij heen staan nog eens het verzoek naar hun over te stappen
Echt Peeters, ken je die ene wl nog waar ik heel veel kroonde en daarom alles niet door kon gaan, of ja het was iemand in je stam, nee ik moest met groepje soli doen en bleek dus om mij te gaan dat alles niet door ging want ik scheen heel smerig te spelen
Heb daar nog steeds geen antwoord op wat jouw nr 1 leider daar beweerde met jouw op de achtergrond (en alles mee las dus je weet donders goed)

Nee Peeters nooit en nooit bij jouw in een stam
Nogmaals vreet me maar op :D
Echt je bent het niet waard
 

DeletedUser1935

Guest
@The Exorcist ;)
Na de actie op Nkleen met 8 man waar we met bijna alleen nkleens eigen def konden schuiven en ze buiten 1 recap met 8 man niks geforceerd kregen willen ze iedereen ineens aan hun kant
ze hebben hier ook al meerdere mensen gepmed van kom je niet over
Inclusief nkleen
Tzijn zielige figuurtjes , en ze willen niet verliezen van de spartanen ;)

@The Exor , hang in there bro , jij kan wel wat klappen hebben toch , THE SPARTANS ARE COMMING!
 

DeletedUser2095

Guest
flopstam aos, hun gestopte spelers doen niets anders als barbs pakken en ze zetten ze in als def
FLOP !!!
FLOPPPP !!!
nominatie voor Dugueslin, die zet weken zijn dorpen leeg en edelt nadien 20 barbs
momenteel de tactiek van aos
 

DeletedUser1388

Guest
flopstam aos, hun gestopte spelers doen niets anders als barbs pakken en ze zetten ze in als def
FLOP !!!
FLOPPPP !!!
nominatie voor Dugueslin, die zet weken zijn dorpen leeg en edelt nadien 20 barbs
momenteel de tactiek van aos
ik was gewoon met vakantie hé. Maar had nog wel gezien dat vier van jullie stamleden barbarendorpen hebben gepakt in mijn provincies voordat de clears kwamen. Dus om mij nou te zwart te maken omdat ik provincies dicht edel is een beetje scheef hé :x
 

DeletedUser1935

Guest
@Du Guesclin
je bedoeld in A prov
ja een bb voor geloof

Jij hebt wat 18 BB ge-edeld in een week tijd?
Die niet eens voor kerk waren schat?

@Peeters niemand heeft gezegd dat jij het misbruikt
ik heb gezegd dat het wss kevinvde was die de retakes deed met bijv 4k bijl

Eigenlijk een compliment aan Snipedd , want heb ook gezegd dat hij nooit zon domme acties zou doen
Maar ey draai en keer maar alles weer @Peeters ;) Is cute boyyyyy!

Heb jou naam nooit genoemd gelinkt met Snipedd ;)
Maar ey , whatever you want eh

Een BB voor kerk , of een hoop bbs omdat je je dorpjes kwijt bent geraakt groot verschil toch schat
Maar ey , heb er hier ook een paar met bijna 30 edels beschikbaar aan het BB edelen gezet :p

Maar ey , ik nomineer AoS als flop voor wat anders

5k BTP
91k bijl
+-4000 ram
en guess what 9400 zerks

en maar +- 10k ZC en 15k gewone def killen

een ekte ekte AoS actie , Flop dus!!!!!!!!!!
ow en dan heb je nog het niet terugtrekken van def op een zerk van @The Exorcist

met 2000 zerk
40k bijl en 2k ram
heeft hij bijna evenveel gekilled
als AoS met de bovengenoemde troepen ;)

Maar @Peeters get your facts straight en lees de pms is fatsoenlijk
Je bril opzetten dat helpt ook bij het versturen van clears :)
Dan had je gelezen dat ik zei dat Kevinvde of iemand die niet snipedd is wss op snipedd zen acc bezig was
want @Du Guesclin , de dag dat je zelf een 4k bijl retake stuurt , stop dan ajb met spelen , je hebt belangrijkere dingen waar je veel meer voldoening uit zal halen dan uit TW , want zon botacties verwacht ik niet van iemand als jou

Eerlijk is eerlijk , als je actief bent ben jij imo de hoogst aangeschreven persoon in heel AoS

Want Peeters is niks zonder kronen :) en zelf met een massa kronen ,wel tja , moet ik rapportjes gaan delen? xd
 

DeletedUser2129

Guest
@Du Guesclin die retake was wel een beetje een rare; 4k bijltjes om een retake te doen waar je os ziet op lopen. Dat heb ik je nog nooit gezien en zou ik niet mogen zien van jou? :confused:
 

ilmagicosahert

Nieuwerd
toch beetje vreemde kritiek voor spelers die enkel via BB dorpjes een prov binnen raken...
Elke keer opnieuw... barbaartje... 20ZC erin.
luiheid of onkunde, daar ben ik nog over aant nadenken.
 

ilmagicosahert

Nieuwerd
En Flop AOS
Ze blijven maar slijmen om pgb/BG/NAP/fusie/wij ff overstappen
Nu ze weer om mij heen staan nog eens het verzoek naar hun over te stappen
Echt Peeters, ken je die ene wl nog waar ik heel veel kroonde en daarom alles niet door kon gaan, of ja het was iemand in je stam, nee ik moest met groepje soli doen en bleek dus om mij te gaan dat alles niet door ging want ik scheen heel smerig te spelen
Heb daar nog steeds geen antwoord op wat jouw nr 1 leider daar beweerde met jouw op de achtergrond (en alles mee las dus je weet donders goed)

Nee Peeters nooit en nooit bij jouw in een stam
Nogmaals vreet me maar op :D
Echt je bent het niet waard
Denk je iets beter moet informeren, wellicht word je voor een reden uit de stamgesprekken gehouden, ik weet dat niet uiteraard. ( dont care ook)
Maar zo is het toch redelijk uit de context gehaald haha.
 

DeletedUser1935

Guest
@ilmagicosahert , dat heet efficientie , waarom zouden we geloof pakken op jullie en risicos pakken
en als wij niet geloof pakken op die BB edelen jullie alle bb zelf op

Rare kritiek
grappig hoe je 1 BB dorp per prov voor geloof vergelijkt met 25-30 BB op een week en dat door meerdere spelers ;)
 

DeletedUser1935

Guest
@ilmagicosahert looooooooooool
Eerst stelde wij iets voor aan jullie , geen reactie
Wij massen ineens willen jullie BG , daarna zijn jullie bij Legion gegaan , en daarna zijn jullie bij GAT gegaan

Alleen GAT is ervoor gevallen
Ow en jullie hadden NBK , maarja die hebben jullie gebackstabbed ;)
 

DeletedUser

Guest
Kweet niet hoor maar NBK geeft dorpjes aan AOS. Zielig zooitje
 

DeletedUser2129

Guest
ik gebruikte tot nu toe nog geen bb-dorp om geloof te hebben... ;) jullie wel?..?
 

DeletedUser2052

Guest
Denk je iets beter moet informeren, wellicht word je voor een reden uit de stamgesprekken gehouden, ik weet dat niet uiteraard. ( dont care ook)
Maar zo is het toch redelijk uit de context gehaald haha.

Nee hoor, volgens mij is het niet dat ik uit stam gesprekken gehouden word
Lees bij mij zelf en een coop het continue geslijm om maar vriendjes te zijn op welke manier dan ook
Als het om ander wl gaat (ja wl 15) maar weet niet of jij er ook speelde, Peeters wel
Maar daar zat ik in stam gesprek
Dus is niks uit context
Op deze wl keer op keer met dealtjes aankomen
Echt begint triest te worden

Maar klagen en zagen zullen we zeker, tot op het bot :D
Iemand anders de schuld geven van je eigen backstab dat nooit
Dat is laag en zo eerloos
Echt gewoon respectloos

Ook dat Peeters tot op de dag vandaag geen antwoord heeft daarop
Kan er enkel om heen lullen en vraag ontwijken en anderen (zijn coops bv) de schuld geven
Die hij ondertussen net zo hard de hemel in prijst als aller beste leider
Echt tw skills is dus anderen voor je karretje spannen (om later de schuld te geven) en kronen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Zullen we de 1-op-1 conversatie achterwege laten en gewoon weer de top/flopstammen benoemen? Of gaat het daar nog steeds over, is voor de buitenstaander hier niet zo duidelijk meer. Alles wat over wereld 15 gaat, is niet relevant.
 

DeletedUser2052

Guest
Ik zeg op deze wl gewoon mijn ding daar over
Al die pm's met shazza en mij en Peeters erin (was natuurlijk een leiders pm toen niemand van de 3 leider was op moment :)
Word er misselijk van
Allemaal op deze wl
Echt houd toch eens op, gaat over deze wl
Dat is dus geslijm op deze wl om het ff duidelijk te maken

Dus flop AOS nog een keer
Gezien pm van meerdere spelers kwam
Vaak werd ik of shazza aangesproken of later toegevoegd en vaak Peeters erbij
Waarom heb ik ook geen idee maar valt zo op joh
Echt pleur ff op

Duidelijk nu ?
 
Bovenaan