Top/Flop

mMikkel

Nieuwerd
Speler : Haiko

Reden : eerste dag stoere berichtjes is dit alles naar mij vervolgens komt die er al snel achter dat die toch nog slechter is als die al dacht en wordt alles van hem gesloopt zo gaat dat , alhoewel het lijkt alsof steeds minder spelers binnen tw2 daar begrip voor hebben.
2e dag je eigen laten internen door TAX ipv zn eigen stam MOA die in strijd is met , ondertussen van stoere kemphaan berichtjes naar stille muis gegaan in de pm ook nog

Al met al vrij waardeloze speler die hier dus ook voor het gemak even zn eigen stam backstabt , onthoud de naam : Haiko
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Nogmaals een herinnering, dubbelposts waar een minuut tussen zit kan prima binnen 1 bericht verwerkt worden, graag een beetje rekening mee houden ;)
 

TSM Flaps

Nieuwerd
Komt ie dan he!
flop: donray, dietsland, yanick534, donz en mexican borritoo
zonder een woord de stam verlaten uit eigen belang om over te stappen naar een stam die het simpelweg beter deed.

Heb Jackiede24e uit dit rijtje gelaten omdat hij in ieder geval nog het fatsoen had een berichtje achter te laten.
Daardoor kan er een dubbele flop naar killerbee, 1e nominatie voor dezelfde reden als de rest, 2e omdat hij sneaky deze plannen besprak met mijn co-op en ik dit dus gewoon kon lezen, en me vervolgens als verrader uit te maken wanneer ik deze plannen mededeel aan de rest van de stam. Dan me gauw uit dat gesprek zetten en de ballen nog niet hebben om op een weerwoord in te gaan en me maar gewoon begint aan te vallen nog voor hij de stam verliet.

Eigenlijk is dat stiekem ook wel een kleine top nominatie waard, want dat was toch wel hét lachtertje van het jaar :)

Eindig op een positieve noot: een top nominatie voor lieveheersbeestje, die heeft meer duidelijkheid gegeven over de situatie dan de 7 leden die ons verlieten samen :)

Wens (bijna) allen nog veel succes op deze wereld en wellicht tot de volgende ronde!
 

Gaxe

Nieuwerd
Dat mag wel beschreven worden als nieuwe flop toch? Onze meneer Gilze. Half 6 in de ochtend je wekker zetten, PUB verlaten om vervolgens naar TAX te gaan, dat is 1 ding, maar gelijk om half 6 in de ochtend edels op 35 minuten laten lopen, terwijl je nog geen 5 minuten uit de stam bent, ai ai.
 

mMikkel

Nieuwerd
Inderdaad een grote flop Gilze , achteraf gebleken nog wat info hier en daar doorgespeeld te hebben ook

Afentoe vraag je je af waar tax het allemaal voor nodig heeft als je het 1&2e kaartje van de wereld zag
 
Bovenaan