Top/Flop

Axeterminator

Casual Lid
dikke prima toch gratis ODA :D of gewoon een clear met pally sturen ,zijn zij hun def kwijt kijken wie het is en dan die lekker farmen kijken of ze het dan nog zo leuk vinden :D

niet denken in problemen maar in oplossingen om ze te straffen :p


als ze met een stam van 5 man, een stuk of 10 barbs stacken, dan wat farms tanken, terugtrekken en dan over paar dagen weer wat andere barbs stacken word ik daar niet vrolijk van :eek:

kon er eentje clearen met 2k def de rest was al weg helaas, maar we zullen zien wie het laatst lacht, hoort allemaal bij t spelletje :)
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ik vind het nog steeds knap hoe ik met een 63 punten dorpje, en 2x inloggen iemand zijn clear heb gesloopt, omdat hij dacht dat mn dorpje een farmdorpje was viel ie aan zonder geloof hahaha. Toen kwam de resetknop in beeld ;)
 

mMikkel

Nieuwerd
Killerbee , Donz , Yannick flop voor het verraden van hun oude stam alle def bij donz zetten om de dag erop naar een andere stam te gaan , en hun oude stam die zelfde dag nog aan te vallen
 

Veter

Casual Lid
zeker tsm is top, heeft geprobeerd het zolang mogelijk vol te houden tegen pub, en nu dat hij door hen weg gespeeld is verder willen gaan. :) top
 
Bovenaan