Top / Flop stammen

DeletedUser

Guest
Ik ben ook benieuwd hoelang dit stand gaat houden. FT' en *A* zijn nog niet eens gefuseerd en FT' begint al met aanvallen op spelers (die niet overstappen) van *A*. Zo brengen ze de *A*-spelers die wel overstappen alleen maar kopzorgen en frustraties.

Ik geeft het hele gebeuren nog geen maand.
FT' in combinatie met *A*, lijkt nog goed te gaan ondanks dat er (nog) geen massa-offensieven richting DTW zijn gegaan?
*A* zelf daar in tegen telt nog 25 leden, waarvan de helft gestopt is.. Gaat dus lekker.
 

DeletedUser

Guest
Als er dan toch nog maar 2 stammen zijn waar het om draait:
Top: DTW
Flop: FT'

Gemiddelde ODA:
DTW - 17,6 miljoen per speler
FT' - 10,6 miljoen per speler
 

DeletedUser

Guest
En dan enkel nog barbaren edelen en inactiefen en we kunnen de wereld sluiten whoop whoop freeeedom
 

DeletedUser1194

Guest
Het is toch zomer, dus misschien wel beter dat de wereld stopt. Kunnen we eindelijk terug buiten komen.

Als DTW overkomt moeten jullie liefst wel stoppen met spelen, zodat we nog wat kunnen internen natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
Het is toch zomer, dus misschien wel beter dat de wereld stopt. Kunnen we eindelijk terug buiten komen.

Als DTW overkomt moeten jullie liefst wel stoppen met spelen, zodat we nog wat kunnen internen natuurlijk.

Als de wereld stopt dan ga je niet meer internen als goed is :p kweet niet.. en naar het strand gaan met mij en dp vind ik toch een stuk leuker klinken hoor ;)
 
Bovenaan