Top/Flop stammen

DeletedUser1907

Guest
Ben ik hypocriet als ik het spel meer en meer pay2win vind?
Kan er weinig aan doen dat ik stamgenoten heb die ook kronen en het stamlevel hebben geuppt;)
Dat betekend niet dat ik hypocriet ben. Het is pas hypocriet als ik zelf zoveel kroonde en zeg dat het spel pay2win is.
 

DeletedUser1517

Guest
Ben ik hypocriet als ik het spel meer en meer pay2win vind?
Kan er weinig aan doen dat ik stamgenoten heb die ook kronen en het stamlevel hebben geuppt;)
Dat betekend niet dat ik hypocriet ben. Het is pas hypocriet als ik zelf zoveel kroonde en zeg dat het spel pay2win is.
Als je het richt op het spel in het algemeen is het geen probleem, maar je richt het ook naar bepaalde spelers van ons terwijl er bij jullie meerderen zijn die veel meer kronen... in dat geval zou ik ze dan ook maar eens vermelden in je dorpsnamen om het evenwicht wat te bewaren ;)
 

DeletedUser1907

Guest
Heb me vooral gericht op het spel hoor;)
Na bepaalde acties van een aantal spelers had ik ze kort veranderd ja voor de grap^^.
Echter heb ik de namen veranderd nadat mijn stam werd gekroond en zei tegen mijn stamgenoten:" Nu kloppen mijn stamnamen niet meer, misschien moet ik jullie namen erin zettten;). Dus daarna heb ik de namen van de isg spelers ook weggehaald, omdat ik dat toen zelf ook zag:)
 

DeletedUser

Guest
Het toppunt van hypocriet is weer ontstaan :D
Ik beschuldig jouw van wat ik zelf doe
Succes met het kronen :D
 

DeletedUser1917

Guest
Warlords imperium, zei gaan Ypburg winnen. En dat kan binnenkort nog allemaal op youtube gevolgd worden ook!
 

DeletedUser1351

Guest
wel het stikt hier van de zwaar kronende Russen, met 40 en wss een hoop scripts
hier is de uitdaging
 

DeletedUser1544

Guest
Tja hippies, we hebben ze hulp geboden tegen ENTS,nu zie jet het resultaat.
 
Bovenaan