Top/Flop stammen

DeletedUser1517

Guest
Nu het topic over top en flop spelers er is, kunnen we het ook over een andere boeg gooien: Top/Flop stammen.
Welke stammen denk jij dat het nog ver kunnen schoppen? Of van welke stammen denk jij net dat ze beter nooit gestart waren (haalt toch geen verschil uit)?
Ook hier weer: er mag/kan/moet met modder gegooid worden, maar hou het binnen de aanvaardbare perken :)
Veel succes en plezier aan alle stammen, en mogen de toppers en floppers bekend gemaakt worden!
GO NUTS!
 

DeletedUser1909

Guest
Ik nomineer WAR als top stam. De hoeveelheid grondstoffen dat deze spelers moeten hebben gedonneerd. Chapeau. Op level 20 is heb je al 300M grondstoffen nodig om alleen al naar 21 te gaan, maar van level 32 naar level 42 in 1 nacht!? Nou, daarvoor zouden mijn grondstoffen toch echt wel een tandje harder voor moeten lopen! Dus chapeau dat je dit kan doen! Want je weet het heah, WAR is tegen mensen die kronen gebruiken, dus het moet allemaal met grondstoffen gedaan zijn!! Petje af!
 

DeletedUser1432

Guest
Hoeveel kronen kost dat wel niet.. zonde van het geld :)
 

DeletedUser1909

Guest
Hoeveel kronen kost dat wel niet.. zonde van het geld :)
Ze gebruiken een minimaal aantal kronen, ze zijn namelijk geen P2W, dat is ISG al namelijk. Dus kronen... Nee dat is uit de boze, want dan slaan de dorpsnamen van "Cleverbot" nergens op. En al het geklaag van hen over het kronengebruik naar ons toe.. Nee,, zij kronen, dat geloof ik niet, dat kan gewoon niet.. Want dan is hen hele standpunt naar de kloten.
 

DeletedUser1907

Guest
Hoe kom je erbij dat de hele stam tegen kronengebruik is? Sinds wanneer bepaal ik wat andere spelers vinden?
Mijn standpunt over het kronengebruik is Nog steeds hetzelfde hoor:). Zeg er voortaan dus maar even bij dat het mijn mening is en niet van de stam.

Om jouw kronengebruik bij te houden, hebben enkelen er een stapje bij moeten doen ja;) Echter steken ze dat niet allemaal in zichzelf, maar in de stam. Anders hadden ze ookwel wat bb's geuppt in het begin om een grote voorsprong te behalen:).
 

DeletedUser1931

Guest
met een mes in je rug doe je soms rare dingen he odf....
 

DeletedUser1544

Guest
Hoe kom je erbij dat de hele stam tegen kronengebruik is? Sinds wanneer bepaal ik wat andere spelers vinden?
Mijn standpunt over het kronengebruik is Nog steeds hetzelfde hoor:). Zeg er voortaan dus maar even bij dat het mijn mening is en niet van de stam.

Om jouw kronengebruik bij te houden, hebben enkelen er een stapje bij moeten doen ja;) Echter steken ze dat niet allemaal in zichzelf, maar in de stam. Anders hadden ze ookwel wat bb's geuppt in het begin om een grote voorsprong te behalen:).
Ik heb toevallig toch nog zo'n bericht van die zwollemans ... die zo tegen kronen is.toevallig toch die stamoprichter van Julie :p
 

DeletedUser1909

Guest
Hoe kom je erbij dat de hele stam tegen kronengebruik is? Sinds wanneer bepaal ik wat andere spelers vinden?
Mijn standpunt over het kronengebruik is Nog steeds hetzelfde hoor:). Zeg er voortaan dus maar even bij dat het mijn mening is en niet van de stam.

Om jouw kronengebruik bij te houden, hebben enkelen er een stapje bij moeten doen ja;) Echter steken ze dat niet allemaal in zichzelf, maar in de stam. Anders hadden ze ookwel wat bb's geuppt in het begin om een grote voorsprong te behalen:).
Mijn kronen gebruik ligt vrij laag hoor :D
 

DeletedUser1517

Guest
met een mes in je rug doe je soms rare dingen he odf....
Een mes in je rug? Ik zou eerder zeggen een gat in je hand :p

Om jouw kronengebruik bij te houden, hebben enkelen er een stapje bij moeten doen ja;) Echter steken ze dat niet allemaal in zichzelf, maar in de stam. Anders hadden ze ookwel wat bb's geuppt in het begin om een grote voorsprong te behalen:).
Hmmm zou ik toch eens aan je vriendje Prodox vragen hoe hij dat gedaan heeft met zijn dorpje loot skywalker. Ofwel ben je hypocriet en anders gewoon naïef of een combo natuurlijk ;) Nominatie voor de grootste zeiker van deze wereld gaat toch wel naar jou, proficiat! Veel anders heb je nog niet gedaan "topper" xxx
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
En het dan ook niet aanpassen...Heb ik dan nu maar voor je gedaan... Niet meer doen he? ;) Enneh.. jij bent hier de baby he :p
 

DeletedUser1907

Guest
Een mes in je rug? Ik zou eerder zeggen een gat in je hand :p


Hmmm zou ik toch eens aan je vriendje Prodox vragen hoe hij dat gedaan heeft met zijn dorpje loot skywalker. Ofwel ben je hypocriet en anders gewoon naïef of een combo natuurlijk ;) Nominatie voor de grootste zeiker van deze wereld gaat toch wel naar jou, proficiat! Veel anders heb je nog niet gedaan "topper" xxx

En jij was vroeger nogwel zo aardig xxx
Hou ook van jou!
 

DeletedUser1517

Guest
En jij was vroeger nogwel zo aardig xxx
Hou ook van jou!
Ik ben nog altijd aardig hoor, ik vind alleen dat er sommigen bij WAR zijn die minder aardig zijn en het pay2win gedoe + de dorpsnamen een beetje hypocriet... maar ja wie ben ik om dat te vinden :p xxx
 
Bovenaan