Top / Flop stammen

DeletedUser1562

Guest
Top: Orava , verzinnen tenminste geen domme excuses voor wanneer er iets fout gaat.
@shazza

Trouwens:
flop: NIV, hebben geen spionnen nodig, de bankrekening doet al genoeg werk bij hun :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1333

Guest
grootste flop die ik momenteel zie is OTC in het noorden bijna helemaal weggewerkt door ons (onze stam heeft 1/4 van hun punten), 1 speler de kans gegeven om te joinen is eventjes terug bij OTC gegaan. wat een grote fout is nu dat we weten dat hij enkel defensief speelt :p

waarom nog een flop ? ze zien pas na 1 week tijd dat wij in hun leiding chats en gesprekken kunnen piepen :p


laat de reacties maar komen :p
 

DeletedUser

Guest
Met 71 leden hou je in ieder geval weinig overzicht binnen je stam.
 

DeletedUser888

Guest
Daar heb je je mis rotte!
Ze hebben namelijk iets revolutionairs gedaan, ze hebben secties!
Ieder met een eigen leider, waarom je dan niet gewoon allemaal kleine stammen maakt... Maar ach. Massa!
 

DeletedUser

Guest
Daar heb je je mis rotte!
Ze hebben namelijk iets revolutionairs gedaan, ze hebben secties!
Ieder met een eigen leider, waarom je dan niet gewoon allemaal kleine stammen maakt... Maar ach. Massa!

ohhh dan neem ik mijn woorden terug. Volgende skillpunten in leden neem ik aan !!!
 

DeletedUser1434

Guest
grootste flop die ik momenteel zie is OTC in het noorden bijna helemaal weggewerkt door ons (onze stam heeft 1/4 van hun punten), 1 speler de kans gegeven om te joinen is eventjes terug bij OTC gegaan. wat een grote fout is nu dat we weten dat hij enkel defensief speelt :p

waarom nog een flop ? ze zien pas na 1 week tijd dat wij in hun leiding chats en gesprekken kunnen piepen :p


laat de reacties maar komen :p
Eigenlijk wilde ik hier geneens op reageren maarja.. speciaal voor jou dan! ;) Om je even een kort overzicht te geven hoe wij binnen OTC te werk gaan ^^.

De leiders van OTC zijn ervaren leiders uit een oud spel dat er nu niet meer is ( Torpia ). Daar speelde je standaard met 150 a 200 man in een stam en daar had je er dan stuk of 5 van.
Dat spel is een tijdje terug gestopt en sinds dien zwerven die torpianen rond over allerlei browsergames.. We bedachten ons om met oude leiders en leden tribal wars 2 te gaan spelen om zo toch weer samen te zijn.
We waren 2 weken na de start van wereld orava begonnen zodat we een mooie ligging voor onszelf zouden maken ( dit is wel aardig gelukt ). Doordat we zo laat waren begonnen waren er weinig ''goede spelers'' over om te rekruteren, vanaf dat moment besloten wij om onze ervaring bij Torpia te gebruiken in tribal wars 2.

Al snel groeide we tot 100 leden die verdeeld waren in 3 clusters; Ons hoofd cluster A, Ons cluster B, en als laatst cluster C.
De vaste leiders van de stam bevinden zich in cluster A waar de stam ook is opgericht. De overige clusters zijn gevormd door de leden die er zich bevonden en daaruit hebben wij ook selectief leiders gekozen die nauw met ons samenwerken. Elk cluster heeft zijn eigen clusterleider, oorlogsmeester, en forumadmin. Dan had je nog de stamleiders die vanuit elk cluster informatie doorkrijgen die voor iedereen van belang is.

waarom nog een flop ? ze zien pas na 1 week tijd dat wij in hun leiding chats en gesprekken kunnen piepen :p
Alle communicatie verloopt via skype, TS3, whatsapp en een oud extern forum dat we op torpia gebruikten. Er word ingame misschien eens in de 3 dagen een bericht gepost wat totaal niet belangrijk is voor de buitenwereld :p dus dat je dan een week in dat bericht hebt gezeten zal mij een worst wezen ;)

Ons B cluster is inderdaad van de kaart geveegd door meerdere stammen. Ons grootste probleem daar was de stam Orava ( die het overigens zeer goed doet ) en nauwlijks door jou kleine stam naamloos xD :rolleyes:. Je zegt onze stam te hebben weggewerkt?? maar ik geloof dat wij dat nog lang niet zijn hahaha.. Je hebt het cluster we gewerkt wat orava al voor 90% had gedaan en waar 1/3 inactief was en beginnende speler.

Met 71 leden hou je in ieder geval weinig overzicht binnen je stam.
je zult je verbazen over hoe goed de communicatie is en verloopt binnen de stam ;)
Daar heb je je mis rotte!
Ze hebben namelijk iets revolutionairs gedaan, ze hebben secties!
Ieder met een eigen leider, waarom je dan niet gewoon allemaal kleine stammen maakt... Maar ach. Massa!

allemaal kleine stammen hebben we ook aan gedacht maar dan zit je toch met minder voordeel.. denk hierbij aan het stamlevel of preventief OS, dit is allemaal beter te sturen vanuit een stam.

Dus hier een reactie waar je om vroeg.. hoop dat je de volgende keer je mond houd voor er meer domme dingen uit komen ;)

Denk dat wolvenkaaz toch wel tevreden is met de tegenstand die OTC te bieden heeft.. gister zijn ze nog op de koffie geweest zonder resultaat... ( ofja op die ene clear van wolfje na dan ;) )
Gok dat CIASniper007 voor de meeste onrust zorgt daar xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1333

Guest
dit kan je zelf toch niet geloven.

Onze kleine stam doet het heel goed btw (we hebben teminste lef om tegen een grote stam zoals orava een oorlog te beginnen) en door ons is OTC daar wel bijna weg, ORA heeft daar een paar dorpjes ingenomen van OTC, de rest wij en er zijn spelers van jullie naar ons overgekomen, nadat een speler van jullie schijnheilig deed.

Ik heb de kaartjes van een maand terug en daar is duidelijk te zien dat wij jullie hebben overgenomen daar.

Enkel flits nog en van jullie hebben we geen last meer.

en ojha als jullie een massa stam willen zijn met 3 clusters kan je even goed 3 aparte stammen maken.

map_nl_nl15_74126f6c660a0cfeca912d3085fafd70_14930673182428.png

map_nl_nl15_5c459b1c248fe1bc25947044681cde0d_14903024563450.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1434

Guest
dit kan je zelf toch niet geloven.

Onze kleine stam doet het heel goed btw (we hebben teminste lef om tegen een grote stam zoals orava een oorlog te beginnen) en door ons is OTC daar wel bijna weg, ORA heeft daar een paar dorpjes ingenomen van OTC, de rest wij en er zijn spelers van jullie naar ons overgekomen, nadat een speler van jullie schijnheilig deed.

Ik heb de kaartjes van een maand terug en daar is duidelijk te zien dat wij jullie hebben overgenomen daar.

Enkel flits nog en van jullie hebben we geen last meer.

en ojha als jullie een massa stam willen zijn met 3 clusters kan je even goed 3 aparte stammen maken.

heb ook niet gezegd dat jullie het slecht doen ;) Wij zijn ook als klein stammetje een oorlog begonnen tegen Requiem, Orava & TF. die destijds 5x zo groot waren als ons. nu hebben wij ons zelf omhoog gewerkt en staan we duidelijk op de kaart.
ORA heeft niet een paar dorpjes van ons afgepakt maar 2/3 van het complete cluster wat wij hadden. Wij lagen met 3 spelers in de provincie van wolvenkaaz en veel er omheen. Dus ga me nu niet vertellen dat jullie ons hebben weg gespeeld want daar klopt geen hol van. Jullie hebben 5 spelers vanuit onze stam genomen en daar komt ook dat kaart verschil vandaan. Dat er een speler bij ons zat die niet beleefd is naar anderen toe kan ik niet ruiken maar weet je pas als het gebeurd is en daar hebben we dan ook werk van gemaakt om die speler uit de stam te zetten.
kom maar eens naar ons cluster A en dan zie je vanzelf hoe lastig/taai wij zijn.
 

DeletedUser1333

Guest
heb ook niet gezegd dat jullie het slecht doen ;) Wij zijn ook als klein stammetje een oorlog begonnen tegen Requiem, Orava & TF. die destijds 5x zo groot waren als ons. nu hebben wij ons zelf omhoog gewerkt en staan we duidelijk op de kaart.
ORA heeft niet een paar dorpjes van ons afgepakt maar 2/3 van het complete cluster wat wij hadden. Wij lagen met 3 spelers in de provincie van wolvenkaaz en veel er omheen. Dus ga me nu niet vertellen dat jullie ons hebben weg gespeeld want daar klopt geen hol van. Jullie hebben 5 spelers vanuit onze stam genomen en daar komt ook dat kaart verschil vandaan. Dat er een speler bij ons zat die niet beleefd is naar anderen toe kan ik niet ruiken maar weet je pas als het gebeurd is en daar hebben we dan ook werk van gemaakt om die speler uit de stam te zetten.
kom maar eens naar ons cluster A en dan zie je vanzelf hoe lastig/taai wij zijn.
is die kaart niet duidelijk ?

wij liggen niet eens tegen wolvenkaaz ? ...
 

DeletedUser1739

Guest
Je kan zeiken wat je wilt, maar het feit blijft wel dat OTC met alle verwensingen nogsteeds redelijk sterk op de kaart staat, en daarvoor verdienen zei wel een beetje respect.
Net zoveel respect als de arme leden van REQ, heb het met ze te doen :)
 
Bovenaan