Top / Flop stammen

DeletedUser1681

Guest
Wat denk jij dat de TOP of FLOP stammen zullen worden? ben benieuwd wat er uit zal komen!
 

DeletedUser878

Guest
Flop : Ne Agito Oppeto (NAO) --> Puur op gevoel dat ik dit zeg. Ik zie ze later niet echt een succesvolle stam worden (succelvol in mijn ogen = Top 5-10)
 

DeletedUser888

Guest
Als je nu kijkt naar de top 5 stammen heb je gelijk al vier groepen die mij bekend voorkomen.
We hebben nu in Together forever de stam die w9 gewonnen heeft. Nog in te vullen, waar ik in w7 nog inzit, die w7 heeft gewonnen.
Dan Millennium die samen met een andere stam aankop staan in w2. Dan the best players die meerendeels van GAS komen van de winnende stam van w1.
Dit zal een best interessante wereld worden.

Daarnaast vind ik wel al dat we een massa zullen zien in TF. nog niet eens 12 uur voorbij en al 2 punten in extra leden en 29 leden. Weet nu niet of ze iedereen aannemen of iedereen vanuit w9 erin zit.
 

DeletedUser924

Guest
Lijkt inderdaad wel een interessante wereld te worden. Het lijkt of de wereld snel vult. Hmm..zitten er al stammen op stamlvl 20?
 

Jordi379

Actief Lid
indd 6 is de hoogste tot nu toe,zijn trouwens wel steeds dezelfde die op elke wereld spelen en elkaar telkens opzoeken.
(ben benieuwd of er meer spelers/stammen hier komen dan op w14)
 

Jordi379

Actief Lid
Niet een beetje tevroeg om gelijk zoiets te zeggen?
je moet kijken wie het zegt he,ik bedoel iemand die zijn vorige werelden in signature gebruikt waar hij niet voorbij de 60k punten is gekomen en nu zelf nog geen stam heeft is niet echt serieus te nemen naar mijn mening:rolleyes:
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
je moet kijken wie het zegt he,ik bedoel iemand die zijn vorige werelden in signature gebruikt waar hij niet voorbij de 60k punten is gekomen en nu zelf nog geen stam heeft is niet echt serieus te nemen naar mijn mening:rolleyes:

Dus van dat van jou hoeven we nooit meer serieus te nemen? :oops::rolleyes:

En tjah ondanks dat ik er veel mensen ken, Flop shoutout naar T'F voor het nu al mogelijk maken van 40 leden!! had wel iets later gemogen..
 

DeletedUser1693

Guest
T'F heeft al een 2de stam ( Together Forever 2 ) vind het wat vroeg om nu al een 2de stam te hebben :p
 

DeletedUser854

Guest
Das waar, en als ik xenforo dan ook nog eens zou starten is het feest helemaal compleet xD
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Het is inderdaad een wereld vol bekenden, dus ik ben benieuwd :D misschien een van de leden van de alvast verklaarde massastam die wil reageren? Tussen al die mensen zit vast iemand op het forum :D
 
Bovenaan