Top / Flop stammen

DeletedUser888

Guest
had alleen de van grey en relax gezien. maar leuke easter egg
 

DeletedUser

Guest
FLOP : Iedere stam die snel naar het max aantal leden recruit en geen plaatsje overhoud voor eventuele goeie spelers die willen joinen.

TOP : Nog een beetje te vroeg maar er zijn enkele mooie stammen ;)
 

DeletedUser

Guest
Flop: RSP (respect!), bewijzen elke keer weer dat ze niet begrijpen wat hun stamnaam betekend. Bovendien floppen ze op elke wereld (tenminste diegene waar ik op speel).
Top: S.T (Skilled Tribe). De reden is vrij simpel. Miljonairs moet je altijd te vriend houden.

Toch wel grappig dat wij als FLOP-stam worden betiteld door ik vermoed de echte spelersnaam achter deze schrijver "ice66".
Ik krijg die beschuldiging namelijk ook altijd via PM van hem omdat volgens hem onze flop is dat we andere spelers het licht in de ogen niet gunnen, doordat we direct na afloop van de beginnersbescherming al onze buren fors aanvallen.

Mensen, daar is het spelletje toch voor bedoeld?
 

DeletedUser888

Guest
Pfff, aanvallen. Nauwelijks. Mensen uit jullie stan zijn makkelijk te clearen en bieden geen enkele weerstand.
 

DeletedUser

Guest
Hehe ik vind Respect een top stam... RESPECT! Geld ook voor High rollers toppers!
 

DeletedUser503

Guest
Toch wel grappig dat wij als FLOP-stam worden betiteld door ik vermoed de echte spelersnaam achter deze schrijver "ice66".
Ik krijg die beschuldiging namelijk ook altijd via PM van hem omdat volgens hem onze flop is dat we andere spelers het licht in de ogen niet gunnen, doordat we direct na afloop van de beginnersbescherming al onze buren fors aanvallen.

Mensen, daar is het spelletje toch voor bedoeld?
Hoe kom je erbij dat larsarjan ice66 is =D
 

DeletedUser888

Guest
Ik zou zeggen dat hij linxed beide in w1 en w7 is...

Verder, Her heeft maar 11~ leden terwijl rsp er al 25 heeft. Lijkt me dat oda/lid bij rsp niet zo zeer iets is om trots op te zijn.
 

DeletedUser503

Guest
Ach, dat hou je toch, een beetje stuivertje wisselen, momentopname.
Op dit moment Heroes met 25.719 ODA en Respect met 25.671 ODA.
We gaan dus redelijk gelijk op



Aan het lachende gezichtje te zien was het blijkbaar een goeie gok.......;)

Kijk in larsarjan zijn signature en ik zou linxed niet onderschatten hij is een goede speler net zoals Treiler,Furyan666,sponks,...
Zowat de eerste 5-6 Heroes die er waren zijn zeer sterk


Edit:

Ik zou zeggen dat hij linxed beide in w1 en w7 is...

Verder, Her heeft maar 11~ leden terwijl rsp er al 25 heeft. Lijkt me dat oda/lid bij rsp niet zo zeer iets is om trots op te zijn.

Hahah nice timing :D
 

DeletedUser678

Guest
Kijk in larsarjan zijn signature en ik zou linxed niet onderschatten hij is een goede speler net zoals Treiler,Furyan666,sponks,...
Zowat de eerste 5-6 Heroes die er waren zijn zeer sterk

Denk dat tot nu toe elke speler van Heroes een topspeler is, een belangrijk aandeel van GAS w1, Wolvenkaaz van w5 DrC, ikzelf van beide werelden in beide stammen.
Denk wel dat ik een van de Heroes ben met de minste ervaring (geen enkele tw1 ervaring), maar toch bedankt voor de vernoeming op het lijstje @Bompie ;)
 

DeletedUser503

Guest
Denk dat tot nu toe elke speler van Heroes een topspeler is, een belangrijk aandeel van GAS w1, Wolvenkaaz van w5 DrC, ikzelf van beide werelden in beide stammen.
Denk wel dat ik een van de Heroes ben met de minste ervaring (geen enkele tw1 ervaring), maar toch bedankt voor de vernoeming op het lijstje @Bompie ;)

Jij bent natuurlijk ook lekker actief en met zo'n stam zal je snel leren wat je nog niet weet... Dus alsje denkt dat je achterkomt op hen dat been je zeker bij alhoewel tw1 ervaring wel moeilijk bij te benen is alsje het niet gaat spelen hehe maar daar ben je hier ook niet zo superveel mee
 

DeletedUser678

Guest
Jij bent natuurlijk ook lekker actief en met zo'n stam zal je snel leren wat je nog niet weet... Dus alsje denkt dat je achterkomt op hen dat been je zeker bij alhoewel tw1 ervaring wel moeilijk bij te benen is alsje het niet gaat spelen hehe maar daar ben je hier ook niet zo superveel mee

Draai al jaartje mee op W1 hier met de mannen als linxed en furyan etc zodus heb mn kennis al wel verrijkt ;)
 

DeletedUser503

Guest
Draai al jaartje mee op W1 hier met de mannen als linxed en furyan etc zodus heb mn kennis al wel verrijkt ;)
Dat bedoel ik :) ik heb op tw2 nog niet met zo'n stam meegedraait maar leer ook wel veel bij
 
Bovenaan