Top/Flop Stammen

DeletedUser878

Guest
FLOP= DRS (Democratisch Republiekeinse Stam) 85 leden en punten gemiddelde is nog niet 1000.
Ik vraag me af of sommige stammen er om doen om zo slecht te zijn.
 

DeletedUser878

Guest
Nou als je een stam hebt van +80-90 leden verwacht ik wel dat je 1st staat hoor. Ik vind het anders best wel zielig hoor.
 

DeletedUser678

Guest
Top denk ik toch wel DrC, niet ;) ?
 

Bijlagen

  • 2.png
    2.png
    164,9 KB · Weergaven: 31

DeletedUser888

Guest
Dat was echt al best wel lang zo. Aangezien jij in DrC zit, weet jij of ze bewust achter de top 10~ aangingen voor in jullie stam? Of was het al een voor bestemd groepje dat gewoon sneller groeide dan de rest
 

DeletedUser602

Guest
Voorbestemd groepje die gewoon sneller dan de rest is gegroeid. Wij hadden namelijk niet de top 10, we hadden er eerst maar 3 ofzo.
 

DeletedUser888

Guest
drc zal wel winnen, jullie liggen er mooi in een cirkel omheen. Zou trouwens ook niks anders verwachten, met de top twaalf in jullie stam zonder grandpa dan. Jullie od ligt ook een stuk hoger, dus waarschijnlijk meer aanvals troepen. Ik zou TBB niet willen zijn, das zeker.
 

DeletedUser516

Guest
ik weet het niet puntengemiddelde ligt bij TBB ook leuk hoog en met 16 man korte lijnen om te communiceren ... ik zou ze niet onderschatten ... ik stem denk ik voor TBB :D
 

DeletedUser602

Guest
20 spelers Vs 16 spelers. Op dit moment doet ook nog niet iedereen mee.
 

DeletedUser888

Guest
Wordt het de eerste oorlog van de wereld? Lig gelukkig nog ver van jullie allemaal, maar zal verder met interesse de strijd volgen.
 

DeletedUser

Guest
Zal het Noorden van DrC binnenkort ook mee gaan doen ?? :rolleyes:
Het Space Bison team, Vimpie en Tears. NomNomNom
 

DeletedUser924

Guest
ergens wel jammer, dat alle grote spelers samen in een stam gaan zitten.
 

DeletedUser602

Guest
ergens wel jammer, dat alle grote spelers samen in een stam gaan zitten.
Hebben we dus niet gedaan xD
De grootste stam met minst aantal leden trekt wel altijd de top spelers aan. Maar deze stam is in de eerste 2 weken zich gaan vormen, en heeft dit maal het succes gehad om de top spelers te creëren.
Desondanks is het nog te vroeg om conclusies te trekken, er kan nog alles gebeuren met TBB naast je ;)
 
Bovenaan