Top/Flop Stammen

DeletedUser

Guest
oja van die 47 leden weten ze ook natuurlijk precies wie ik bedoel haha:p
 

DeletedUser816

Guest
oja van die 47 leden weten ze ook natuurlijk precies wie ik bedoel haha:p
flopstam, waarschijnlijk maar zijn wel supersociale mensen daar :eek: krijg hun regelmatig over de vloer, zelfs al de belofte gehad dat ze me gaan edelen
 

DeletedUser678

Guest
Zeer sociaal dus. Zit ook vlak aan UWA maar dat bericht heb ik toch nog niet gehad :p
 

DeletedUser

Guest
Ach... Valt reuze mee :rolleyes:

Nu weer on topic.
Ben er al uit wie op het ogenblik de top stam is. Societas ...... :eek:
 

DeletedUser827

Guest
Ik heb op het forum van Knights of Westeros een beetje lopen haten, Want als je iedereen gaat uitnodigen in 1 provincie, dan gaat dat mis. Geen BB-codes waar dan ook. Wel sterke spelers, een aantal dan.
Ik wou al erder hier klagen, maar zat nog daarbij, nu hebben ze me er maar uit gegooid, lastpak ben ik ook he.
 

DeletedUser878

Guest
Ik heb op het forum van Knights of Westeros een beetje lopen haten, Want als je iedereen gaat uitnodigen in 1 provincie, dan gaat dat mis. Geen BB-codes waar dan ook. Wel sterke spelers, een aantal dan.
Ik wou al erder hier klagen, maar zat nog daarbij, nu hebben ze me er maar uit gegooid, lastpak ben ik ook he.
Als ik het zo hoor dan ben je inderdaad wel een lastpak hoor :p
 

DeletedUser678

Guest
Moe ttoch wel TGK vermelden als flopstam. 64 leden en een puntengemiddelde dat nog niet eens aan de 800 komt. Bovenop staat er in het stamprofiel dat ze activiteit verwachten, nou liep dat even mis denk ik :p
 

DeletedUser678

Guest
Haha een prachtig voorbeeld van interne communicatie in UWA xD Zelfs ik weet als leiding van DrC dat er een BG is tussen UWA en G.R, tenzij deze nu al afgelopen is natuurlijk ...
 

DeletedUser887

Guest
Het aanbod in de omgeving is nou niet geweldig om het zo maar te zeggen. Niet dat UWA nou wel goed is...
 
Bovenaan