Top/flop stammen/spelers Histria

DeletedUser2101

Guest
Flop --> Donray: al een keer weggespeeld en nu 4 bb ingenomen in een week met het rad van Gwen toppertje

1: gebruik maken van kata's op gebouwen maakt je een flikker
2: janken dat ik als gevolg daarvan met restart bbs edel wat gerechtvaardigd wordt door het gebruik maken van kata's op gebouwen.
3: janken dat ik bb edels maar wat heb je met mijn dorpen gedaan dan? want die waren volgens mij toch grijs(dat betekent een bb dorp) toen ik ging resetten.

dus als we eerlijk naar het hele plaatje kijken:
je verwijt mij voor iets wat je zelf ook doet
je bent er zelf mee begonnen door gebruik van kata's

dus wil je alsjeblieft stoppen met janken?

Flop: 100% axeterminator
 

DeletedUser1935

Guest
Flop : Deathscythe96

Met 7 dagen achterstand heeft het nog 14 dagen geduurd voor hij de buitmeesters van de dag binnehaald
Heeft een hele 30 kronen uitgegeven aan gwenny (Daarom staat hij nu 6de)

en @donray , ow yey er is 1x een kata-aanval op je dorp geweest , voor er afspraken waren gemaakt hieromtrent , nu ik ben geen leider van de stam , maar als jullie leider slim was had hij meteen bij de start een anti-kata pact gemaakt , zoals ik dat deed op W31 ;)

EN trouwens als jij op BB gaat terwijl dat iemand jou aan het edelen is , dan is het logisch dat dat dorp alsnog overgenomen word niet -_-
herstarten met edels en dan heel kleine BBtjes overnemen met edels van het rad van Gwen , groot verschil , die had je beter gespaard , dan had je volluit kunnen focussen op je clear ipv op hoofgebouw en had je elke dreiging in je prov kunnen weg-edelen en niemand ging het verwachten aangezien je nog geen AH hebt

Maar ey , dat is maar wat een flopspeler als ik erover denkt natuurlijk
 

DeletedUser2095

Guest
de nummer 1 stam is gesplit met ongeveer dezelfde leden en ze hebben een ander leider :)
 

DeletedUser2023

Guest
Wat is het hier stil...... en dat na het klappen van een stam.
 

DeletedUser2089

Guest
ik zie de BB anders verdwijnen als sneeuw voor de zon
#BB-edelaarssss

Weer eentje van TAW nu die een 700 punten barbaar pakt

en nu een BG hebben met de stam die de meeste BB dorpen ooit heeft gepakt hahaha.....(Ragnarok)
Flop: This is Floppa!
 
Bovenaan