Top/flop stammen/spelers Histria

DeletedUser2100

Guest
Op Histria zitten bijna alle spelers uit de top 20 in OGSquad. Net zoals op gaillaird bijna iedereen in de top 20 bij HTF zit.

Ontbreekt het top presteerde spelers aan competitieve intenties? Want lekker klieken bovenin levert niet veel uitdaging op lijkt me?
 

Axeterminator

Casual Lid
Flop --> Donray: al een keer weggespeeld en nu 4 bb ingenomen in een week met het rad van Gwen toppertje

Op Histria zitten bijna alle spelers uit de top 20 in OGSquad. Net zoals op gaillaird bijna iedereen in de top 20 bij HTF zit.

Ontbreekt het top presteerde spelers aan competitieve intenties? Want lekker klieken bovenin levert niet veel uitdaging op lijkt me?

Bijna alle is 10/20? Bij mij is dat de helft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Er zit een mooie bewerk-knop bij het plaatsen van een reactie of de knop citaten, hiermee kan je dubbelposten voorkomen. #protip :D
 

DeletedUser1388

Guest
Op Histria zitten bijna alle spelers uit de top 20 in OGSquad. Net zoals op gaillaird bijna iedereen in de top 20 bij HTF zit.

Ontbreekt het top presteerde spelers aan competitieve intenties? Want lekker klieken bovenin levert niet veel uitdaging op lijkt me?


Jammer is dat he :(
Dat is een beetje de reden dat ik niet voor die stam gegaan ben :p
 

DeletedUser2100

Guest
Bijna alle is 10/20? Bij mij is dat de helft.

Ja, het gaat mij dan specifiek om de verhouding daarin. 10 spelers zitte bij OGS. De overige 10 top spelers zijn verdeeld over 7 verschillende stammen. Een mooie spread zou zijn als de top 20 spelers (redelijk) gelijkwaardig verdeelt zouden zijn over bijvoorbeeld 8 stammen. (dus 3 a 5 in een stam). Naar mijn mening is dit tot stond gekomen door elite vorming. Daarover werp ik de vraag op: Zijn deze spelers hun competitieve intenties verloren?

Ik wil graag verduidelijken dat dit bij HTF aanvankelijk niet het geval was op Gaillaird, maar juist het resultaat van hard werken en coördineren. Op Histria lijkt het echter een self fulfilling prophecy te worden.
 

DeletedUser1935

Guest
@senkz , wij zijn hier begonnen met een groep van mensen die mekaar kennen wij gaan geen BGs en geen NAPs aan , dus basicaly moeten jullie het samen maar zien uit te dokteren
Jullie zijn met veel meer

Flop
@Jah fighter
Ricardoswarts

Top speler
@Sir Jokke
@Axetermnator
(Farmsquaaaaaaaaaad)

Flopstam
NBK

Topstam
OG squad
MKT is ook niet slecht bezig

@Dutch Pirate
sorry voor dubbel post maar forum laat mij niet bewerken voor een of andere reden

@Du Geusclin en wel zelf een aanvraag doen om te joinen #Hypocriet
@senkz , HTF is een poepstam , ga niet OG Squad vergelijken met die poepstam
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1388

Guest
@Du Geusclin en wel zelf een aanvraag doen om te joinen #Hypocriet

Ik ken je geloof ik niet, maar waarom noem je mij een Hypocriet als je het hele verhaal niet weet?
Dat is ook niet echt aardig toch?
Ik snap dat het topic moddergooien is, maar moet dat niet een beetje over het spel gaan ipv op de man?
 

DeletedUser

Guest
Ja, het gaat mij dan specifiek om de verhouding daarin. 10 spelers zitte bij OGS. De overige 10 top spelers zijn verdeeld over 7 verschillende stammen. Een mooie spread zou zijn als de top 20 spelers (redelijk) gelijkwaardig verdeelt zouden zijn over bijvoorbeeld 8 stammen. (dus 3 a 5 in een stam). Naar mijn mening is dit tot stond gekomen door elite vorming. Daarover werp ik de vraag op: Zijn deze spelers hun competitieve intenties verloren?

Ik wil graag verduidelijken dat dit bij HTF aanvankelijk niet het geval was op Gaillaird, maar juist het resultaat van hard werken en coördineren. Op Histria lijkt het echter een self fulfilling prophecy te worden.
dat is allemaal leuk. maar ik speel toch graag met mensen die ik vertrouw en graag heb;)
maar @deathscythe96 mag je hebben :p
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Deze hele discussie over alle top spelers zitten in 1 stam is echt onzin. Er zijn genoeg goede spelers in andere stammen. Een top 10 positie zegt niet alles. Dus vind het een beetje dom om te roepen dat alle top spelers in 1 stam zitten. Of zien jullie de rest als flop spelers? Leuk dat jullie jezelf en je stamgenoten gelijk als flopspelers zien.

De conclusie van deze discussie zou dus zijn dat jullie alle spelers van OGS als top zien en de rest van de wereld als flop.

Beetje meer vertrouwen in jezelf en je team, daar kom je een stuk verder mee;)
 

DeletedUser1544

Guest
Dat is maar hoe je het bekijkt. 100 spelers vs 19 en dan klaag je over het niet fair is?
 

DeletedUser2100

Guest
Deze hele discussie over alle top spelers zitten in 1 stam is echt onzin. Er zijn genoeg goede spelers in andere stammen.

Ik snij een discussie aan over de verdeling. Dat wil niet zeggen dat je andersom kan beredeneren: De andere spelers (of die in mijn stam met name) zijn flop.

Jammer dat dit afdoet als onzin en dom. Des te meer omdat het de stam betreft waar jij in zit. Jij hebt niets verliezen, zou je zeggen, waarom er dan met zo'n gestrekt been ingaan?

Dat is maar hoe je het bekijkt. 100 spelers vs 19 en dan klaag je over het niet fair is?
Als die 100 spelers goed samenwerken, dan maak je denk ik een ijzersterke case! Echter leert de ervaring dat het soms op stamniveau al met de billetjes bloot is om een significante stack te organiseren. Laat staan 100 random mensen verspreid over tich stammen met spelers van allerlei soorten niveau's.
 

DeletedUser2040

Guest
Dames en heren,

Het doel van dit topic is het benoemen van een top of flop stam met eventueel een onderbouwing waarom dat volgens jou zo is.

Andere werelden, oud zeer of verdelingen in stammen zijn volgens ons daar geen onderdeel van en worden hier dus ook niet verder besproken.

Mochten jullie nou toch door gaan, dan moeten wij weer boos gaan doen (geen zin in) en dan zijn jullie weer boos (ook geen zin in) dus gedraag jullie hou het on-topic en volg de forumregels netjes op.
 

DeletedUser1935

Guest
Topper :
@MisterMich , toch ene met de juiste spirit
@Artifex , mmm mss is het juist handig dat ze effe op de feiten gewezen worden omtrent dit subject , er is totaal niks verkeerd gezegd dus snap niet waarom je berichten gaat verwijderen en dergelijke
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ik snij een discussie aan over de verdeling. Dat wil niet zeggen dat je andersom kan beredeneren: De andere spelers (of die in mijn stam met name) zijn flop.

Jammer dat dit afdoet als onzin en dom. Des te meer omdat het de stam betreft waar jij in zit. Jij hebt niets verliezen, zou je zeggen, waarom er dan met zo'n gestrekt been ingaan?

Jij zegt dat de topspelers in OGS zitten. Maar er zijn genoeg andere goede spelers op de wereld. Misschien wel betere spelers dan die er nu in OGS zitten. Punten vechten niet roept iedereen altijd, en nu staan er een paar hoog in de ranking en dan zijn punten ineens allesbepalend voor top of flop? Beetje rare redenering niet?

En ja ik ga hier op in niet alleen omdat ik in OGS zit maar omdat ik OGS heb opgericht. Dus je valt mijn stam aan, en mijn stamgenoten en die verdedig ik.
 
Bovenaan