Top / Flop stammen Rumeli Hisari

DeletedUser924

Guest
Hmm, verbaast me wel dat jullie je Frisiae genoemd hebben, met welke gedachten is deze beslissing genomen? "Laten we terug gaan naar die geweldige flopstatus van nl15"
Geen haat naar jullie toe, maar als je serieus genomen wil worden zou ik gewoon terug naar infinite gaan ofzo
Ik ben een paar keer met frisiae begonnen. ook op wereld 15. Zeg maar als premade stam, na wereld 14.. Na een paar weken gingen er een paar op grijs en waren de mensen waarmee ik begonnen was niet meer actief. toen zat ik met 3 coop acounts en voor de rest alleen maar nieuwe mensen. toen heb ik iedereen geadviseerd om lid te worden van een andere stam en ben ik opgehouden. volgens mij hield de stam frisiae daar daarna ook op. Maar de stam Frisiae is eigenlijk meer een eenmansstam. dat ben ik.
 

DeletedUser1759

Guest
Hmm, verbaast me wel dat jullie je Frisiae genoemd hebben, met welke gedachten is deze beslissing genomen? "Laten we terug gaan naar die geweldige flopstatus van nl15"
Geen haat naar jullie toe, maar als je serieus genomen wil worden zou ik gewoon terug naar infinite gaan ofzo
Sparta en we zijn met een groep van W16 niet een andere wereld;)
 

DeletedUser1773

Guest
Nee het gaat om het idee achter de 300. Een kleine groep sterke strijders die vechten tegen een overmacht ;)
 

DeletedUser1647

Guest
is nog een plekje voor mij vrij in shine? ik word niet gerespecteerd door de eenhoorntjes ;(
 

DeletedUser1647

Guest
zo beter ?

edit: blijkbaar niet iemand help me ik ben niet in staat dit goed te doen
edit op de edit (dubbel edit dus): het is me gelukt whoe
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Via de uitlijning doen, Sexy ;) En waarom ben je niet meer zo sexy? Wat doen die roze fluffy eenhoorns je aan? Moet ik ze slaan?
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Terwijl dat zijn twee heel verschillende dingen, jij bent sexy en hij is cute. Maar wie is hier nu de topstam eigenlijk?
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
stammen.png

Voor degenen die niet spelen op deze wereld om toch een beeld te hebben. Ik nomineer PFU want hun naam is gewoon veeeeeelste schattig!
 
Bovenaan