Top / Flop spelers

DeletedUser

Guest
Well Well Well ...... the 666 is in the house ..... goodluck furyan hahaha ... succes
 

DeletedUser397

Guest
Well Well Well ...... the 666 is in the house ..... goodluck furyan hahaha ... succes
the 666 is always in tha house ^^
zie aan uw handtekening dat ge al aan het voorbereiden zijt voor de volgende wereld
good luck zou ik zeggen
 

DeletedUser

Guest
the 666 is always in tha house ^^
zie aan uw handtekening dat ge al aan het voorbereiden zijt voor de volgende wereld
good luck zou ik zeggen

ja klopt , op w9 beginnen had ook gekund :D .... maar ik wacht wel op w10 ...... eerste wereld wordt leuk denk ik
 

DeletedUser1055

Guest
FLOP: Be Different, TVM
De #NR. 1. slaat nog geen deuk in een pakje boter.
250 clears sturen aan GAS 15.000.000 ODD schenken en NUL dorpen overnemen, Wat een held.

Nice Thorin :p
 

DeletedUser822

Guest
Top?
Kijk naar plaatsing en oda/odd
Voor mij persoonlijk steken er aantal bovenuit:
whitefang5
Treiler
Number
Unrivalled
Alle GAS, en respect voor zeker unrivalled, die zich toch staande hield tijdens massa-aanvallen va het gewezen HOR
WF, tja topper
daarbij zeker de top 20!

Flop? Cesperion, Donz, Wartramp alle oud-hor, en met pijn moet ik toch zeggen flop na de laatste daad van enkele, maar de grootste is toch Cesperion, totaal geen oda, wat een loser
 

DeletedUser822

Guest
Nou, laat ik als HOR speler dan maar mijn visie wederom plaatsen:)
Als we gaan kijken naar ODA top 10

Number
Knightofjustice
Whitefang5
Treiler
Yoghurt
Koetje
Menatwar
Allen GAS

be-different
MCV1989
Beide TVM
Doorzettingsvermogen, mag ik ook wel zeggen Rooten, zeer sterk terug gekomen! denk dat Rooten teveel tijd heeft ;)

Flop:
Zoals gezegd in eerdere post:
Cesperion, Donz, Wartramp. daarbij en dit ooit is doorgegeven aan de Leiding desbetreffende stammen
Mensen die zeer hoog staan, maar een ODA/ODD hebben van onder de 10 miljoen, dus alleen BB dorpen hebben gepakt of alleen intern hebben overgenomen. Deze spelers zullen na een aanval snel door de mand vallen, OF niet:)
 

DeletedUser1055

Guest
Nou, laat ik als HOR speler dan maar mijn visie wederom plaatsen:)
Als we gaan kijken naar ODA top 10

Number
Knightofjustice
Whitefang5
Treiler
Yoghurt
Koetje
Menatwar
Allen GAS

be-different
MCV1989
Beide TVM
Doorzettingsvermogen, mag ik ook wel zeggen Rooten, zeer sterk terug gekomen! denk dat Rooten teveel tijd heeft ;)

Flop:
Zoals gezegd in eerdere post:
Cesperion, Donz, Wartramp. daarbij en dit ooit is doorgegeven aan de Leiding desbetreffende stammen
Mensen die zeer hoog staan, maar een ODA/ODD hebben van onder de 10 miljoen, dus alleen BB dorpen hebben gepakt of alleen intern hebben overgenomen. Deze spelers zullen na een aanval snel door de mand vallen, OF niet:)
:eek:
 

DeletedUser822

Guest
TOP
Nr's 2 t/m 25/30 zullen vele van GAS tussen zitten
Echte flop?
Tjonge jonge Cesperion en Be different! en hen die zich na 2 jaar spelen op laten heffen door inno/support! wat een stel losers zeg! beter vechtend ten onder dan de handdoek gooien onder de mom van, '' men speelt vals!'''
Nr 1 Be different? totale missplaatsing op die plek! na Cesperion, oud nr 1 is dit de grootste loser die ik tegen ben gekomen op W1!!!!!
Dan is eigenlijk Torgadon, de echte nr 1, dit qua mens zijn, als speler in w1!! hij jankt tenminste niet en stopt niet als een klein kind!!!
Zo! me zegje weer gedaan, misselijke stoppers kan ik missen als kiespijn!
 

DeletedUser444

Guest
Maar we zijn nog niet aan Torgadon begonnen he ;)
Zullen eens zien hoelang die 3 spelers nog in de top 10 zullen blijven.
 

DeletedUser397

Guest
EINDELIJK!!!!
The Bane of TW2 Joy has been Annihilated.
Let the Fun and Ridiculing begin:

PxMCBQzAR7COyh496iZTOw.png
 
Bovenaan