Top / Flop spelers

DeletedUser678

Guest
Als thread van wereld Bastille: wie vinden jullie de Top / Flop spelers?
 

DeletedUser678

Guest
Haha oke ;)
voor mij top: C.rusher: hoe die kerel zijn acties maakt, ongelofelijk.

Flop: leiding van DPG vroeger. jackballzach en consoorten. achterhouden van informatie, geen open communicatie naar de spelers toe. en dan nu met het scenario van golden spears.
 

DeletedUser

Guest
Laten we dit topic ook maar eens een nieuw leven in blazen..
Ik zal de top 10 even bespreken:

1. Be different
Ligging is goed. Nog wel wat goede mogelijkheden om te groeien. Leider van EPT. Een stam die inmiddels weer de groei te pakken hebben.
ODA is voor zoveel punten aan de lage kant. Veel makkelijke dorpen gehad. ODD geeft aan dat dit account nog geen enkele keer een echte aanval heeft ontvangen. Kortom, speler is redelijk, niet slecht, maar gaat denk ik niet 1ste eindigen. Een top 10-20 zit er wel in.

2. C.Rusher
Ik ben bevooroordeeld over deze speler, dus zal er niet veel over zeggen. ODA is goed, ODD is niet slecht (één van de hoogste uit de huidige top 20).
Ligging geeft aan dat er nog genoeg edelruimte is. C.Rusher zit in GAS en dat is momenteel nog steeds de beste stam. Minpuntje is dat het in mijn ogen iets te lang duurt voordat er weer een rush komt.

3. Whitefang5
Speler van HOR. Heeft een goede ligging dus normaal gesproken is er nog wel een goede groei mogelijk. Deze speler heb ik lang geleden eens benaderd om naar GAS te stappen. Is ook de enige speler die GAS heeft afgewezen. Hij vond dat hij wat veiliger zal zitten bij HOR. Eerlijk is eerlijk, ik vind het nog steeds jammer dat deze speler toen de stap naar GAS niet durfde te maken. Whitfang5 blijft voor mij wel een topspeler.

4. Cesperion
Speler van HOR. Heeft geen goede ligging. Het grote gedeelte van zijn cluster ligt aan de rim, totaal ingesloten en geen enkele mogelijkheid tot groei. Iets achter het front nog her en der wat dorpen. Hierdoor een enorm apart cluster. Uit het verleden gebleken dat dit nooit een succes is. ODA niet hoog en ODD enorm laag. Ook geen enkele echte aanval gehad. Ik ken deze speler niet, maar aan de ligging en statistieken zeg ik. Geen topspeler en gaat denk ik nog wel wegzakken uit de top. Zal wel even duren voor dit gaat gebeuren, aangezien hij enorm ver weg ligt voor de vijand.

5. MenAtWar
Speler van GAS. Prima ligging. Aardig wat mogelijkheden nog om te groeien. Verwacht niet heel veel tegenstand in zijn gebiedje. Betekend dat deze speler binnenkort nog wel veel gaat groeien. Een erg prettige speler om mee samen te werken. ODA is de hoogste van iedereen. Dus dat zegt veel. ODD is wel weer enorm laag. Over verdedigende capaciteiten valt dus niks zinnigs over te zeggen. MenAtWar is een absolute topspeler en gaat ook zeker in de top 3 eindigen.

6. Donz
Eigenlijk past het verhaal van Cesperion hier ook. Speler van HOR. Cluster in het achterland en iets meer aan het front ook her en der wat dorpjes. (erg apart en vreemd als je het mij vraagt). ODA en ODD veel te laag voor op de positie waar hij staat. Ik ken de speler niet, maar verwacht ook hier niet een topspeler.

7. MacAllen
Leidster van TEQ. Nummer 3 stam op deze wereld. Ik heb al een aantal keer afgegeven op TEQ. Is momenteel een zooitje. Interne problemen. Ruzie met onderlinge spelers. De naam MacEllen valt veelvoudig. Toch denk ik dat zij aan de 'goede' kant van die problemen staat. Ligging van Macellen is niet top. Kan niet veel groeien. ODA score is niet hoog en heeft dus aardig wat moeten internen. In verdedigend opzicht ook nog niks hoeven doen. Daar valt dus niks over te zeggen. Ondanks de mindere kanten van MacEllen denk ik dat ze een prima speler is. Een top 10-20 zit er vast wel in.

8. Pietje
Een grote speler bij TEQ. Helaas vindt hij zichzelf enorm goed. De oorzaak van de interne problemen bij TEQ ligt hier. Een speler met grootheidswaanzin. Bijna alles geinternt, niks hoeven presteren en een grote mond opzetten. ODA en ODD is waardeloos. Nee, voor deze speler heb ik geen goed woord over.

9. Treiler
Grondlegger van de succesvolle stam GAS. Altijd in de top 15 meegedraaid. Een hoge ODA score, verdedigend niks hoeven doen. Ligging is ideaal om op door te groeien. Een fantastische speler om in de stam te hebben. Dit is een topspeler. Natuurlijk ben ik bevooroordeeld, maar ik denk dat iedereen wel kan zien dat dit een top speler is.

10. Staapel
Een goede speler bij BAR. Een speler met een fantastisch cluster en een geweldige ligging. ODA en ODD is bijzonder laag. Dat is wel jammer. Denk veel matige dorpjes geedeld om deze goed op te bouwen. Betekend dat het lastig is om te groeien en makkelijker is om te verdedigen. Over deze speler kan ik niet veel zeggen. Er zijn goede punten te vinden, maar dus ook wat minder goede punten.

Het is lastig om niet mijn eigen stamgenoten alleen maar op te hemelen en de vijand de doorboren. Ik heb volgens mij mijn mening redelijk gebaseerd op feiten. Ik heb dus geen zin in alleen commentaar met: 'Wat je schrijft is niet eerlijk omdat je in GAS zit ed.'[/spoiler]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
waarom niet furyan het is ook al heel lang stil hier. miss moet lars nog eens een top 20 lijstje maken. zijn vorige was wel goed en leuk om te lezen.
 

DeletedUser397

Guest
waarom niet furyan het is ook al heel lang stil hier. miss moet lars nog eens een top 20 lijstje maken. zijn vorige was wel goed en leuk om te lezen.
om echt leven erin te blazen moet er idd wel een topic te boven komen dat tot discussie/dialoog aanzet, want een monoloog ligt niemand op te wachten
denk dat een aantal GAS spelers zich hier vaak genoeg naartoe wagen, maar als de rest niet komt riskeren we dus tot éénrichtingsverkeer gesprekken te hervallen, en dat kunnen we evenzeer doen op het stammenforum :p
maar idd, een top x lijstje zou wel leuk zijn om op te starten, indien er tenminste ook door anderen bijgedragen wordt
 

DeletedUser1055

Guest
jup. en lol ik ben er al weer uit haha. die kerstdagen hebben een aantal leden flink lopen internen hah..
 

DeletedUser397

Guest
jup. en lol ik ben er al weer uit haha. die kerstdagen hebben een aantal leden flink lopen internen hah..
HOR leden?
tja, met over enkel dagen zitten we aan 2 weken sinds die nieuwe co-op regeling, dus veronderstel dat ze idd beseffen dat het uit is met de dummy accounts te misbruiken en dat ze die beter zo snel mogelijk kunnen internen voordat ze in barbaar vervallen
 

DeletedUser397

Guest
waarom niet furyan het is ook al heel lang stil hier. miss moet lars nog eens een top 20 lijstje maken. zijn vorige was wel goed en leuk om te lezen.
mss dat iemand van HOR/BAR zich geroepen voelt hier eens een mening uiteen te zetten?
 

DeletedUser

Guest
omdat er na een maand niks is gekomen zal ik nog maar eens een top/flop neerzetten.

TOP:
- rooten hoe hij helemaal terug is gekomen nadat hij zo van de kaart was gespeeld verdient respect.
- de leiding van HOR heeft al een paar serieuze klappen gehad door inactieven en mensen die van stam wisselen. Ze blijven echter de moed
niet opgeven en blijven vechten dat verdient ook zeker respect.
FLOP:
- hoe sommige spelers maar blijven zoeken naar gaten in de regels en deze zo naar hun hand zetten om er toch maar voordeel uit te halen.
ze doen er alles voor om toch dat beetje extra te kunnen hebben.

@Furyan666 ik ga geen lijstje maken. Omdat ik met de meeste top spelers nog nooit in aanraking ben geweest kan ik ook niet zeggen waar ze goed in zijn of slecht.
 

DeletedUser397

Guest
Nieuwe kaart van de TOP 20 (spelers).
http://i65.tinypic.com/2zs2lps.jpg

Opvallend is dat er eigenlijk nog maar zeer weinig spelers in het midden liggen! Het lijkt wel alsof ze een cirkel vormen rond het middelpunt :)
top 20 in punten dit
mss eens kaartje maken met top 20 oda en odd?
zal wrs resp een kaart van GAS en HOR worden, maar toch wel eens benieuwd
maar dan kunnen we ook de kaartjes vergelijken en zien welke speler terecht in de top staan
 

DeletedUser1055

Guest
wel grappig dat er best velen zijn met gespreide clusters
 

DeletedUser444

Guest
GAS
HOR + BAR
TVM
WFP


TOP 20 - ODA (11/02/16)
http://static.tw2-tools.com/map_www_nl1_22428c6ae0011efcccca6aacda87d90d_14551827661469.png

1. KnightofJustice
2. Becry10
3. MenAtWar
4. Number201
5. MVC 1989
6. Yoghurt
7. Asukatje
8. Koetje
9. Maykvb
10. Rooten
11. BeDifferent
12. Lukky2010
13. Treiler
14. Truitje
15. Droppie131
16. Elenamm
17. Mickverm
18. Furyan666
19. …thor…
20. Mika23v1


TOP 20 - ODD (11/02/16)
http://static.tw2-tools.com/map_www_nl1_6d82a4dafa274947f93135d038dc72a6_14551831482445.png

1. Dzengis Khan
2. Totalmanic
3. Raoul324
4. Elenamm
5. Condomor
6. Geit1987
7. **revolution¨¨
8. Lord JP
9. Captain Black
10. Staapel
11. Justinho91
12. PARA-GRENADIER
13. Matiieis
14. UnRiValled
15. Pietje
16. Number201
17. Djsnakey
18. Cloak
19. Hvv64
20. Nijoumi
 
Bovenaan