Top & Flop spelers

DeletedUser1773

Guest
Luca ik had van jou toch eigenlijk wel wat meer verwacht...
 

DeletedUser1773

Guest
Ik hoef helemaal geen shoutout ik zeg alleen dat jij me een beetje tegenvalt :p

Qua spelen heb ik het over he ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser878

Guest
JA KIJK IK ZOU HET APPRECIEREN MOESTEN MIJN FARMS NIET CONSTANT LEEG THUISKOMEN PFFFFFF
 

DeletedUser1765

Guest
Ik had perongelijk ook een barbarendorpje gespiked.. :(
Op de floplijst dan maar..
 

DeletedUser1562

Guest
@ThePowningPizza Ik vind het toch altijd leuk om te zien als er nieuwe mensen op het forum zijn en het eerste wat ze er op zetten is kritiek naar een ander toe :oops:
 

DeletedUser878

Guest
Sochtends vroeg als de wekker gaat direct je telefoon pakken om alle farms weg te sturen.
Op zon klein schermpje staan die aanval en OS knoppen verrekt dicht bij elkaar :oops:
Ik snap je probleem ! Daarom doe ik het maar niet hihi :p Ik doe het gewoon wanneer ik al 10-20min wakker ben ;)
@ThePowningPizza Ik vind het toch altijd leuk om te zien als er nieuwe mensen op het forum zijn en het eerste wat ze er op zetten is kritiek naar een ander toe :oops:
Ik ben erger gewend in de stamchat...
Edit : totaal niet gedubbelpost ofzo hoor...
 

DeletedUser1681

Guest
Luca ik waardeer je dat je me als flop benoemt! Maar helaas was dit perongeluk en heb ik dat bij diegene ook gemeld! Plaats van aanvallen had ik ondersteunen gedaan!
 

DeletedUser878

Guest
Luca ik waardeer je dat je me als flop benoemt! Maar helaas was dit perongeluk en heb ik dat bij diegene ook gemeld! Plaats van aanvallen had ik ondersteunen gedaan!
Perfect, ik kan je al vervangen op de lijst door iemand anders die nog een bbdorp heeft gespiked. :)
De haat is te groot
Mijn heel belangrijke floplijst is een beetje veranderd. @SpiritDual heeft zen plaatsje verloren door :
GHOSTRECON69 die net mooi een bbdorp heeft gespiked en het leven zuur heeft gemaakt van de spelers op de wereld.
 

DeletedUser878

Guest
Enigste wat er gebeurd is met je is dat je paar dorpen bent verloren in w17 aan een stam vol kwalitatieve spelers.
Gebeurd bij iedereen wel eens als ze wat dorpen hebben en in de ranglijst staan. ;)
 
Bovenaan