Top & Flop spelers

DeletedUser1765

Guest
Iets van 230 spelers in een dag, lijkt best wel redelijk te gaan
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Eerder vraag ik me af hoe hij het doet zonder farm, is in principe onmogelijk als ik mn eigen zo bijhoud :p
 

DeletedUser878

Guest
Het is mogelijk, ik heb echte shitfarms nu, is iedere keer leeg en ik moet soms 3-4 provincies verder weg gaan voor wat goede farms lol
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Je komt qua kosten niet uit hoor, vooral met kronen niet als je niet farmt. En al helemaal niet in de sprongen die hij maakt. Die GS komt niet uit farmen, dan heeft hij of een heel netjes depot met puur GS rewards of hij doet het via de zwarte markt :rolleyes:
 

DeletedUser878

Guest
Skkrt skkrt
Nieuwkomers in mijn FLOP lijst :D
Names : Semtex alias Spiritdual & jestinkt
Reden : Zie screenshot in spoiler
Heb beslist om toch maar eens een TOP lijstje aan te kondigen :
-Azzandra : Al geweldig aan het farmen sinds de eerste dag en laat zich niet zomaar verslaan, in deze non-combat periode met de beginnersbescherming, door een naakte beoefenaar van rituelen (Naked priest) & mijn geweldige stamgenoot Davey, die een crush heeft op Chris (insider).

-Davey : Over Davey gesproken, sinds ik bij hem in de stam zit, zie ik pas echt hoe een goede speler dit is. De early stamachievements zijn te bedanken aan ons alle 8, maar ik wil een speciale shoutout geven aan Davey omdat hij ons toch dat extra zetje geeft.

Ik kan zo heel mijn stam opnoemen, maar dat vindt ik dan weer overdreven :p
Honorable mentions : Triceps, Mr Boogie & Merops !
People taggs : @Azzandra @Davey @Mr Boogie @triceps @Merops @SpiritDual
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan