Top/Flop spelers

DeletedUser1351

Guest
ja als je 6 spelers rond je hebt die alle gs kronen en zonder bouwtijden werken moet je wat, wees blij dat we er iets tegen doen, en ze proberen tegen te houden ...wij hebben trouwens allemaal kronen gewonnen en kunnen daarmee ook wat kronen
echt erg is dat hier op w15
 

DeletedUser397

Guest
Grondstoffen vallen niet te kronen ^^ dus I call bullshit
tijd wel, en dat betekend SNELLER de nodige GS, alsook extra depot inkomsten, meer troepen, meer farminkomsten, ... you get the idea
om maar te zeggen, niet geheel "bullshit"
 

DeletedUser1095

Guest
tijd wel, en dat betekend SNELLER de nodige GS, alsook extra depot inkomsten, meer troepen, meer farminkomsten, ... you get the idea
om maar te zeggen, niet geheel "bullshit"
Klopt klopt maar hou hij het brengt is het bullshit. Je kan tijd kronen je kroont er indirect GS mee maar als nog is het niet mogelijk om GS te direkt de kronen :p maar ik begrijp het idee ja :p
 

DeletedUser1351

Guest
direct gs kronen of indirect, wat is het verschil?
je kan 40% boosts kopen voor je gs= gs kopen, je kan zonder bouwtijden werken zoals hierboven uitgelegd, = meer inkomsten van je gs = extra gs kopen
en je kan daardoor sneller je adelshoeve bouwen = ???(buiten categorie flopspeler)
onverslaanbare muren kopen , zc en andere troepen kopen : tribalhugs: flopspler
is mijn mening over '' wat of wie zijn flopspelers
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1681

Guest
kronen moeten sowieso het spel uit, in iedergeval in sommige werelden!
 

DeletedUser854

Guest
Of ze gaan er uit en dan moet iedereen betalen om te mogen spelen.
En dan maken ze normale en premium en super-VIP accounts en dan begint het gezeur weer van voor af aan..

Edit: even ontopic xD
Top: wolvenkaaz natuurlijk!
Flop: ikzelf, het schiet weer niet op als je veel moet werken..
 

DeletedUser924

Guest
spelers die 10000 kronen gebruiken , daarna een grote mond opzetten en constant online zijn : FLOP
muren kopen a volenté dn de mond open doen, FLOP flopperdeFLOP
ze moesten dat verbieden om een muur te kunnen kopen ...
maw deze wereld zit vol flopspelers, ne mens moet uit armoede kronen kopen om ze een beetje in te halen ...
pfff...ja die muren. heb je een keer een volle clear met berserkers gespaard. een stuk of 4 clears totaal om een gestackt dorp aante vallen. 4 edels die je net verkeerd getimed hebt. Sla je alle verdediging weg inclusief muur. dorp blijft net steken op iets van 20%. denk je hmm...dan kan ik nog wel snel nog een keer. Poem al je aanval weg en zie je dat de muur alweer op 20 staat. Na een uur ofzo. :( Niet leuk. zeker als je niet wist dat het mogelijk was om een muur te kopen.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
pfff...ja die muren. heb je een keer een volle clear met berserkers gespaard. een stuk of 4 clears totaal om een gestackt dorp aante vallen. 4 edels die je net verkeerd getimed hebt. Sla je alle verdediging weg inclusief muur. dorp blijft net steken op iets van 20%. denk je hmm...dan kan ik nog wel snel nog een keer. Poem al je aanval weg en zie je dat de muur alweer op 20 staat. Na een uur ofzo. :( Niet leuk. zeker als je niet wist dat het mogelijk was om een muur te kopen.
Muur van 0 naar 20 kopen is echt wel duur :eek: je kan ook iemand arm spelen :p
 

DeletedUser1387

Guest
spelers die 10000 kronen gebruiken , daarna een grote mond opzetten en constant online zijn : FLOP
muren kopen a volenté dn de mond open doen, FLOP flopperdeFLOP
ze moesten dat verbieden om een muur te kunnen kopen ...
maw deze wereld zit vol flopspelers, ne mens moet uit armoede kronen kopen om ze een beetje in te halen ...

muur een paar leveltjes gekroont, check, een grote mond, check, constant online check, the hippies zijn minicleartje laten doodlopen op mijn awesome defleger, check

ik denk dat die het over mij heeft:eek:..
NEEEU, ik wil geen flop zijn:(
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
muur een paar leveltjes gekroont, check, een grote mond, check, constant online check, the hippies zijn minicleartje laten doodlopen op mijn awesome defleger, check

ik denk dat die het over mij heeft:eek:..
NEEEU, ik wil geen flop zijn:(
Heb jij een grote mond? :eek:
 

DeletedUser1351

Guest
overdreven bouwtijden kopen is ook duur ,laf en onlogisch , bovendien is het ook unfair tov de harde werkers/ farmers die het niet spenderen,
bovendien heeft dat niets met ''kunst van het spel '' te maken, dat zeg ik
als je er dan nog een grote mond bijdoet genre '' ik ben de grootste speler '' is die onterecht , dat is mijn mening
mijn excuus moest dit spelers op hun teen trappen :p
bovendien ben ik een flopspeler, ik heb het al 3 werelden op een rij heel moeilijk om mee te kunnen tegen goede spelers door een omloop van omstandigheden , zoals eigen blunders bv , al zijn ze in dit spel heel leerzaam
dus vergeef me dat ik dan soms wat gefrustreerd reageer .
iedereen speelt zoals hij zelf wil trouwens, men doet wat je wil !
grts
 

DeletedUser1351

Guest
Start de volgende x een aantal dagen later ;)
sowieso , dat farmen heeft me hoofdpijn bezorgd, zonder een frank eraan te verdienen , thuiskomen met 1 muntstuk en nachtje doordoen
deze wereld is wel heel fanatiek, ze moeten niet zeggen dat er geen niveau is in de werelden .
het zit overal volle bak
 

DeletedUser1373

Guest
Begrijpelijk the hippies. Dat is waarom het interessant zou zijn wanneer Inno een nieuwe wereld ruim van tevoren zou aankondigen waarin iedere speler een vast bedrag per maand betaalt. Dan voorkom je 'oneerlijke concurrentie' en heeft Inno toch de inkomsten.
 
Bovenaan