Top / Flop Spelers

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Flop: Cohnan, na al 2 clears op random dorpen verloren te zijn vond die het ook nog leuk om een 3e clear op weer een ander dorp in de nachtbons te timen.. dankje voor het goedkoop uitschakelen van je clears.

In de zeldzame gevallen dat hij zonder verkenners op pad gaat ja ^^.
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Top:Carouso
Deze man heeft 722 punten en geeft niet op wat een held!
Ook nog is 24/7 troepen maken om zijn dorpje te verdedigen!
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Flop: xValium
Dan mag hij wel bij mij in de stam zitten maar in eens je eigen stam leden aanvallen en ze kicken is wel erg zielig!
 

DeletedUser924

Guest
Hahah die kon niet het moddergooien niet af zeker xp nu maakt hij zijn eigen handen wel heel vuil xp !
Bijdewee. wel jammer van die bg met lords Bompie. Ik ben meer actie van je gewend Bompie.
 

DeletedUser503

Guest
Hahah hij vind het gwn leuk te horen wat xValium gedaan heeft denkik
 

DeletedUser924

Guest
klopt. ook al zijn het stamleden. Als ze zichzelf een slechte naam bezorgen is het ook leuk als meer mensen dat weten.
 

DeletedUser503

Guest
blijkbaar ging drogba dus wel van L-F naar LORDS ... wordt dat een oorlog met ons? xD
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
blijkbaar ging drogba dus wel van L-F naar LORDS ... wordt dat een oorlog met ons? xD
Ik ging van L-F naar LORDS omdat L-F niks meer was en ik niks zag in L-F de leider deed maar iets en hij schonk amper aandacht aan zijn stam dus ja dan krijg je leden die weg willen :p
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
ehm...ja wat bedoel ik. Waarschijnlijk ben je er al wat langer, maar ik zie je commentaren pas sinds kort. Ik vind ze gewoon leuk. maakt het wat levendiger hier.
Ik vind het gewoon leuk om lekker actief te zijn op het fora misschien ligt het daar aan :p
 

DeletedUser503

Guest
Das jammer dan wordt het weer als snijden door warme boter alswe een aanval opzetten tegen L-F
 

DeletedUser503

Guest
De top 5 van deze wereld houden ze niet tegen hoor ;)
We zitten met z'n 5ven op een handje vol prov dus kunnen samen lekker hakken dat houdt niemand tegen xd

E: W4RL0CK zit aan de andere kant xd het is dus de top 6 - W4RL0CK
 
Bovenaan