Top / Flop Spelers

DeletedUser1558

Guest
Top: DaVinci001

Volgens mij gaat hij iets proberen wat ik eerder ook al wou doen, goeie spelers zoeken altijd naar nieuwe manieren/speelwijzen om anderen de loef af te steken of om ze te slim af te zijn (alhoewel hij wellicht ook kronen gebruikt vind ik het knap van hem)
dankje ;)
 

DeletedUser340

Guest
TOP: Atladore, stopt alles in gs veldjes en niks in troepen. top 10 speler die je perfect over kan nemen ^^ zo wil ik ze vaker zien
 

DeletedUser

Guest
Moet het vand eze wereld zijn? heb wel wat verhalen van Valkenburg van de EN server :p

Top: anoniem

boost mijn target gs veldjes naar max voor niks :D Dacht er wel mee weg te komen maar daar ben ik te gierig voor :D

flop: mezelf, moet weer eens op NL spelen
 

Peeters

Ervaren Lid
robb stark ik wil je proficait wensen
de stam dat zo hardt roept dat we bb s edelaars zijn ;)
de manier hoe je die 3 bb s hebt overgenomen van de nacht F8 , F9F , F10 in je eigen prov (dus op geloof kan je het niet steken) toon je de echte skills dat je hebt :rolleyes:
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Moet je even bij de verloren eenheden van thor/becry kijken, dan krijg je wel een idee bompie ^^.
 

DeletedUser340

Guest
Flop: Cohnan, na al 2 clears op random dorpen verloren te zijn vond die het ook nog leuk om een 3e clear op weer een ander dorp in de nachtbons te timen.. dankje voor het goedkoop uitschakelen van je clears.
 
Bovenaan