Top / Flop spelers

DeletedUser

Guest
geen id maar toen ik nog speelde deed die dat goed :)

Ben je nou serieus... je hebt nauwelijks gespeeld. Eerste paar weken en toen deed Ryuu het meeste werk voor je. Met je geflopte pre made stam ^^ En Baaske heeft toen meermaals help topics in blokletters zitten aanmaken. haha grapjas ben jij
 

DeletedUser503

Guest
Hoe hij het doet zie ik toch niet al stackt heel z'n stam hem ofzo .. en ja idd m'n stam is geflopt de leden waren niet actief genoeg wat suckte kon niet voor iedereen co-op zijn.. en als je voelt dat je alles alleen doet ga je ook minder doen als co-op enzo
 

DeletedUser

Guest
Dat had je gezien als je enigszins actief was. Je wist vaak enkel te reageren wanneer het in jou voordeel was. Dus je vond het vervelend alles te doen voor je coop ( snap ik ) maar jou coop alles voor jou doen was niet erg. Najah whatever.. goed om te zien dat je terug bent en hoop dat je wat minder flopt op w11.
 

DeletedUser503

Guest
Dat was voor ik bij jullie zat toen ik in me eigen stam zat en erna zat ik in die stam van jullie en was nog steeds vrij actief naar mijn weten tot ik gestopt ben..
 

DeletedUser1333

Guest
Maar voor hoelang nog ^^
een top speler blijft een top speler :p

een top speler is ook iemand die dorpen verliest maar doorzettingsvermogen heeft en de tegenstreven het moeilijk maakt tot zijn laatste adem :p
 

DeletedUser

Guest
Nou daar ben ik het niet over eens. Spelers als dramaboy noem ik niet echt een topspeler maar die gast lijkt niet van de kaart te krijgen. Die gast jumpt rustig door in andere gebieden.
 

DeletedUser1333

Guest
Nou daar ben ik het niet over eens. Spelers als dramaboy noem ik niet echt een topspeler maar die gast lijkt niet van de kaart te krijgen. Die gast jumpt rustig door in andere gebieden.
nu noem je ook iemand op he, zo'n spelers noem ik onkruid :p
 

DeletedUser1055

Guest
Hierbij nomineer ik @Lancelot999 als flop speler.
eerst een offensief starten waar ik te laat achter kom waardoor meneer 10 dorpen van mij overneemt. Hierna door de blokkade van AoB niet verder komt met het edelen van MIJN dorpen. En bij het opzetten van een tegen offensief en voor de start er van, Poef Barbaar..

hahahah
 
Bovenaan