Top/Flop spelers Yburg

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Flop speler: Cleverbot aka. ( kom terug op zijn ander acc naam )

Ik meld dat ik uit WAR ga, wat doet deze speler: stuurt al mijn deffensieve eenheden en offensieve eenheden weg uit al me dorpen en kickt me dan uit de stam.
Heb er een melding/raport van gemaakt, want dit is gewoon te slecht voor woorden
Wut? Waar ging je heen dan? :eek:
 

DeletedUser1907

Guest
Represaiile voor je actie terwijl je in WAR zat en met de vijand isg zat te heulen. Lekker aardig tegen mij doen en tegelijkertijd een aanval plannen van cinexio op mij:) hierbij gaf je mijn offline tijden aan en mijn zwakke dorpen:) klasse actie, dus helaas voor jou niet is gelukt:)
 

DeletedUser

Guest
neej dit gebruik je als smoes om war leden op de verkeerde been te zetten, je wist heel goed dat die pm's er waren en heb duidelijk verteld tegen jouw en zwollemans hoe de vork in de steel zit/zat ook per pm's maar misbruik je nu tegen mijn zodat leden zien van hey swoot is niet eerlijk maar dan is niet het geval je wil je eigen gewoon in goed daglicht zetten en de rollen omdraaien je bent een flop speler zonder respect naar mijn en naar stam genoeten. Nu je zegt in een persoonlijke pm van vandaag dat je liever war opoffert en barbaar wordt dan de stam afgeeft aan de overige spelers die geen ruk voorstellen en klagen over spelers, en die dan zelf hun ding kunnen doen.. en als ik dan mijn mening en de waarheid zeg :) gooi je alles uit me dorpen en zet je me uit de stam.
 

DeletedUser1907

Guest
Ik gunde de stam niet aan jou vanwege je acties ja:) dus liever opheffen dan aan jou geven. Nu heb ik het stokje doorgegeven aan iemand anders;)
En ik wist voor die tijd nieteens dat je die aanval op mij had gepland, want dan zouden we je direct hebben gekicked. Dit stond al geruime tijd op de planning, maar vanwege de ents hebben we het op een hold gezet, nu je uit de stam zou gaan, moesten we even tempo maken^^.
Maar jij bent gewoon een 1ste klas rat en dat mag iedereen weten. We hebben genoeg screenshots met bewijs. Niemand zou jou ooit moeten vertrouwen.
 

DeletedUser

Guest
Weer een verdraaide feit :) maar goed nu ik de waarheid heb gezegd moet je de stam wel afgeven anders zien ze wat voor speler je bent zoals je in de pm melde aan mijn, en dat wil je niet.. kun je ook wel zien aan de actie die je hebt geflikt.
Jullie kickte me niet lol, was een van je eigen ideeen om info bij ISG te verzamelen, maar goed zul je ook wel vergeten zijn... :) wat je niet vergeet is alles verdraaien zodat je er zelf goed uitkomt. Maar goed :) wie is hier nu de rat, :) jij bent degene die coop totaal leegzet, en aanvallen verstuurd, jij bent degene die iedereen zwart maakt per pm en als de waarheid boven tafel komt verdraai je het :) Jup ik ben een 1e klas rat :) dankje.
 

DeletedUser1907

Guest
Mensen mogen alle berichten van jou aan isg lezen en zo ziet iedereen dat ik de waarheid zeg:)
En ik zet idd de co-op leeg van ratten en dat vind ik terecht:) Het is dan ook niet vanzelf dat zeer weinig mensen jou mogen en voor je instaan.
 

DeletedUser

Guest
Ja klopt laat je dan ook meteen weten dat je dit bij Wolfke wilde doen in het begin al tegen ISG, omdat hij niet meehielp en dat zwolle en ik hebben gezegd tegen je dat we dit spel respectvol spelen en dit zo niet doen .. :) mensen mogen alle berichten van mijn ook lezen hoor :) ge laat ze maar zien wat ze willen, weet wel beter en als men even goed nadenkt, weten ze ook wel beter.
 

Peeters

Ervaren Lid
hoe in gang schieten ?? ben op topsnelheid wereld is al bijna gewonnen se door mij :p men dorp is al 600 punten se :D


haha LPH is al flink wakker geschoten die zien de bui al hangen :)
 

DeletedUser1351

Guest
wow 600 punten, tegen Peeters speel ik niet hoor
tja ze gaan het niet redden op deze manier ...
ze moesten toen ik het voorstelde met zijn allen richting ents gaan knallen, elke dag vuren als zwijnen op die gasten .
maar ze hebben verkozen om elkaar wat te gaan edelen en te pesten,
dat was game over want WAR kon geen 2 fronten aan, zelf 1tje met ents kunnen ze niet aan

dat is best heel noob wat daar allemaal gebeurde
ze hebben zelf cos, mela en sir jokke weg geedeld, die konden ze gerust gebruiken tegen die Russen .
Andere stammen zijn veel zwakker als WAr, dus die gaan ook niets kunnen beginnen tegen die knallers
maarja, game over
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1351

Guest
ergens links en ondertussen zitten ze ook tussen war
ze edelen bb dorpen en kronen alles omhoog, leuk man ;)
lekker tw kunstje :)
 

DeletedUser1351

Guest
Flop Peeters omdat die denkt dat die tegen Russen aan het vechten is, maar hij zit op een andere wereld te gapen
haha
de grap ;)
 
Bovenaan