Top/Flop spelers Yburg

DeletedUser1517

Guest
Geen wereld is compleet zonder het aloude bekende topic: Top/Flop spelers!
Wie zijn volgens jullie de topspelers op deze wereld? Of welke speler(s) wil je graag als flop nomineren?
Laat je gaan, maar blijf wel respectvol zodat we onze lieve moderators niet overladen met werk :)
LET'S GO!
 

DeletedUser1681

Guest
Ik zal wel beginnen! ik nomineer mezelf alvast voor dat iemand anders het doet.
 

DeletedUser

Guest
Respect voor de speler die dit gedaan heeft. Kan niet anders zeggen. Waarom je eigen dorp kronen als je ook een BB-dorp kan kronen. Niks mooier als dat. :p:p:p
 

DeletedUser1911

Guest
@Dutch Pirate Ik dacht dat jullie (aangezien jullie ook op wel enkele werelden spelen) helpen met het balanceren van het spel. Zo zouden ze in plaats van de levels van gs te uppen iets gebalanceerde oplossing te vinden. Er zijn veel gratis games die wel goed gebalanceerd zijn (league of legends,...)
 

DeletedUser1892

Guest
@Dutch Pirate Ik dacht dat jullie (aangezien jullie ook op wel enkele werelden spelen) helpen met het balanceren van het spel. Zo zouden ze in plaats van de levels van gs te uppen iets gebalanceerde oplossing te vinden. Er zijn veel gratis games die wel goed gebalanceerd zijn (league of legends,...)
Het laatste beetje balans verdween al toen Gwendoline langskwam.
 

DeletedUser1544

Guest
Kan inno game triabalhugs uitbrengen? Zouden sommige stammen beter afgaan :)
 

DeletedUser

Guest
Flop speler: Cleverbot aka. ( kom terug op zijn ander acc naam )

Ik meld dat ik uit WAR ga, wat doet deze speler: stuurt al mijn deffensieve eenheden en offensieve eenheden weg uit al me dorpen en kickt me dan uit de stam.
Heb er een melding/raport van gemaakt, want dit is gewoon te slecht voor woorden.

Daarbij kan ik dus geen OS meer sturen naar WAR leden, en moet ik nu mijn OS terug roepen bij WAR leden, daarbij kan Ents nog meer edelen, het is spijtig da ik nu niet meer verder kan helpen maar dat heb je te danken aan Cleverbot de Flop speler +
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan