Top/Flop spelers Yburg

DeletedUser1351

Guest
Peeters was mijn leraar. Wij hebben al 2 werelden gewonnen he Rotte! En met Rotte ook 1 keer gewonnen. .. Ik nomineer Rotte voor zijn muziekstijl Btw. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1351

Guest
Ja jij en hazart hebben mij leren aanvallen. Ik kon ervoor geen dorpen kraken met 90 k def in. Dankzij jullie tips kon ik het wel. Nu ben ik er heer en meester in dankzij je tips.
Ik heb ook pas rapporten gezien op de int server. Hoe kil je een dorp met 600 k losse def 40.k zc en 2.5 k trebs in. Nu weet ik ook hoe je dat kilt
 

DeletedUser1909

Guest
Ik heb nog een klein beetje def :D Let the battle between the richest begin! :D
 

DeletedUser1893

Guest
Ja jij en hazart hebben mij leren aanvallen. Ik kon ervoor geen dorpen kraken met 90 k def in. Dankzij jullie tips kon ik het wel. Nu ben ik er heer en meester in dankzij je tips.
Ik heb ook pas rapporten gezien op de int server. Hoe kil je een dorp met 600 k losse def 40.k zc en 2.5 k trebs in. Nu weet ik ook hoe je dat kilt
Slijm slijm kwijl kwijl :p
 

DeletedUser1351

Guest
en hij heeft mij slecht opgeleid, ik kan het nog steeds niet
100 fouten per aanval enzo ) en heb er net weer 1tje gemaakt
maar aan uw puntjes te zien tegen een stel vodka drinkers slaagt uwe voormalige coach tegen precies o_O
 

DeletedUser

Guest
Peeters was mijn leraar. Wij hebben al 2 werelden gewonnen he Rotte! En met Rotte ook 1 keer gewonnen. .. Ik nomineer Rotte voor zijn muziekstijl Btw. :)

Ik zie dit nu pas joh..... Dank je want mijn muziek is gewoon top. :) :) En ik heb nu 3 werelden winnend afgesloten.

Vind het nog steeds jammer dat ik weinig tijd heb. Maar centjes verdienen gaat boven gamen :) :) Had 2 weken geleden een opleving en dan merk ik dat als ik tijd heb het farmen weer veel te hard gaat. Misschien ooit dat deze jongen nog terug komt.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Dat was een late reactie :eek:

Ik was al bevriend met de mensen (meervoud) die dit deden en was het ook absoluut niet eens met deze gang van zaken en heb dat ook duidelijk laten blijken.. en flie praat niet meer tegen me inmiddels, dus nouja.. :p
 
Bovenaan