Top 5 Flop en Topstammen

DeletedUser1356

Guest
Kaun nog steeds. We stelden hen het ultimatum dat ze voor gisteren avond 22:00 een lid uit de stam moesten zetten. Dit is niet gebeurd. Nu hebben ze veel dorpen verloren op 1 dag :')
 

DeletedUser1333

Guest
FLOPSTAM: T.F

TOPSTAM: Ik kan enkel een topstam opnoemen met als volgt:
-iedereen = actief
-Samenwerking minstens 8/10
-zich aan regels houden
-geen spelers beledigen
-geen onnodige bb's edelen
-actief op forum
-een duidelijke groei in punten
-mooie massa-aanvallen of individuele aanvallen plegen met mooie veroveringen
-alle spelers zijn ervaren en bezitten een MB
-Goede leiders/diplomaten/oorlogsbazen/forumadmins

Als ik deze aspecten zie zal ik een topstam opnoemen :p
 

DeletedUser1356

Guest
Flopstam(men):

-Kaun, verraders bij verraders. Barbarendorpedelaars en noobs.

-=M=, weliswaar onze NAP, maar ze lijken er alles aan te willen doen om mij het spel beu te maken. Ze hebben inmiddels zeker 10-20 keer een barbarendorp in mijn provincies gepakt en zelfs mijn MB aangevallen, terwijl ze wisten dat het mijn MB is. De stam is volgens mij verdeeld. 50% gezellige gozers, 50% irritante noobs. Bij mij liggen die noobs dus.

-T.F, elke stam die onder leiding is geweest van Ice66 is flop.

Topstam(men):

Bestand niet gevonden

Ik ken geen enkele topstam op mijn wereld, ook mijn eigen stam niet.
 

DeletedUser1299

Guest
Flopstam(men):

-Kaun, verraders bij verraders. Barbarendorpedelaars en noobs.

-=M=, weliswaar onze NAP, maar ze lijken er alles aan te willen doen om mij het spel beu te maken. Ze hebben inmiddels zeker 10-20 keer een barbarendorp in mijn provincies gepakt en zelfs mijn MB aangevallen, terwijl ze wisten dat het mijn MB is. De stam is volgens mij verdeeld. 50% gezellige gozers, 50% irritante noobs. Bij mij liggen die noobs dus.

-T.F, elke stam die onder leiding is geweest van Ice66 is flop.

Topstam(men):

Bestand niet gevonden

Ik ken geen enkele topstam op mijn wereld, ook mijn eigen stam niet.
jah kzou zeggen kom me vergezellen maar je ligt een beetje te ver he ^^
 

DeletedUser1333

Guest
Flopstam nr 1 in mijn lijst = KAUN

half dode stam geworden + zielige spelers
 

DeletedUser1375

Guest
Topstam nr 1 is sws NtS.
Beste samenwerking en leiding die er maar is, zou graag bij ze willen.
 

DeletedUser1501

Guest
we zijn weer verder in de wereld dus ik zal mijn mening maar is geven.

flopstam: crusade

een stam met spelers die een ego hebben grooter dan hun punten aantal, en dat heeft cru niet echt geholpen . zoals op tw2 stats te zien is verliest cru dagelijks tientallen dorpen omdat half hun stam inactief is , het werkt ook niet voor ze dat ze de hele wereld tegen zich hebben weten te krijgen.


top stammen
F-F : hier is geen uitleg over nodig de #1 stam van de wereld, veel weet ik niet van ze maar de stats liegen niet XD .
T.F: een zeer goede stam waar altijd gezellig mee te praten is , goede spelers dus ondanks dat ze #4 van de wereld staan een gevaar om rekening mee te houden.
=M= : mijn eigen stam, de grootse underdogg van de wereld terwijl we #3 staan, een stam die door crusade nooit serieus is genomen omdat we op papier zeer onervaren spelers hebben, maar als je tw1 meeteld heb je stiekem veel meer ervaring staan dan dat verwacht wordt, het is een sterke goed samenwerkende stam die alle zaken goed geregeld hebben . wij zijn zeker een uitdager als het voor de eindstrijdt gaat.
 
Bovenaan