Top 5 Flop en Topstammen

DeletedUser1255

Guest
Deze wereld is nu eventjes bezig, misschien goed voor tweemaal de beruchte top 5. Laat maar weten wat jij vindt ;).

Topstammen:
1.
2.
3.
4.
5.

Flopstammen
1.
2.
3.
4.
5.
 

DeletedUser1255

Guest
Oke, daar komt die van mij dan ^^.


Topstammen:
1. Het Schaakbord (S-B) de stam waar ikzelf bij behoor. 8 leden met een gemiddelde puntenaantal van 48.671 momenteel. We zijn allemaal later begonnen en hebben allemaal gekozen voor een kleinere stam voor eigen edelruimte etc... Hechte groep dat oorlog voert met ACD (vondt ACD zelf nodig). Hoewel de verhouding tegen S-B is op papier, heeft ACD alleen dorpen aan S-B verloren. Daarnaast is S-B al tweemaal farmstam van de dag geworden, met toen nog 5 leden.
2. Crusade (CRU) spreekt voor zich, veruit de meeste punten in de wereld met de minste ledenaantal dan de rest van de top 5 (in puntenaantal). Breid flink uit naar alle kanten toe en heeft spelers met mooie clusters.
3. Ne Agito Oppeto (NAO) is in het latijns: 'de dood is onvermijdelijk'. Een kleine stam dat opereert aan de westelijke rand van deze wereld. Eveneens als S-B een kleine stam met grote ambities. Ik hoop dat ze zich niet laten leiden tot fusies etc...
4. The Force (T.F.), duidelijk een stam dat weggespeeld gaat worden door CRU.
5.

Flopstammen
1. Brothers in Arms (Bro), op 2 leden na is deze stam redelijk onervaren.
2. Nord Side (NtS), een stam met 50 leden, kan nooit goed zijn :).
3. Kaun (Kau), heeft alleen de grote leden van TAL overgenomen. 2 uur voordat ze de overstap maakten heeft de leiding van TAL de leden geïnformeerd over de overstap, kortom Kau is voor backstabben.
4.
5.


Dit is mijn mening ;).
 

DeletedUser

Guest
Flopstam: Kaun

Ze kunnen alleen barbarendorpen edelen, internen en verder kijken ze rond dat andere spelers dorpjes clearen en dan gaan ze zelf met dat dorp gaan lopen ;) Verder sturen ze 100+ aanvallen op 1 speler door 3 verschillende spelers. Zonder het uitvallen van de server hebben ze geen één dorp veroverd.

Als ze het niet kunnen halen steken ze het op de kronen ;)

In mijn ogen is dit dus de flopstam van heel de wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1212

Guest
Ben persoonlijk ook al vaak aangevallen door Kaun, 99,99% fake, en dan een cleartje plus 4 edels, soms zonder scouten..


Weet iemand trouwens waar de naam Kaun vandaan komt? Iemand van Kaun zelf wellicht?
 

DeletedUser1247

Guest
topstam : Crusade uiteraard.

Flopstam : TF, Vooral aan de leiders ze kunnen nergens tegen zodra je ook maar iets verkeerd doet gaan ze je meteen lopen beledigen. Ook laten ze iedereen van elke stam overlopen naar hun stam. Vind het een belachelijk slechte stam, ze gaan nu in elk cluster alle barbarendorpjes overnemen zodat wij ze niet kunnen nemen. Heb is in een morgen 4 dorpen van ze gejat.

Ze pakken ook met massa's kleine spelertjes aan desondanks hun moraal.
 

DeletedUser1356

Guest
Kaun, een stam die bestaat uit verraders(afkomstig uit TAL) en vervolgens hun eigen NAP naait door de vijand(enkelingen van ACD) van hun NAP in hun stam te nemen. Ook verraders dus. Een stam met noobs en verraders + verraders die nog nooit 1 dorp van mij hebben weten te pakken ondanks hun vele pogingen.
Daarnaast nog wel wat lachwekkends:
De leider van ACD bleef nog even in ACD om via een co-op van een gestopte speler alle clears op een stamgenoot van mij te dumpen. Vervolgens zit hij in Kaun en voelt hij zich uit het niets onrechtvaardig beschuldigd. Intussen rukken de barbarendorpedelnoobs steeds verder op door provincie voor provincie aan barbarendorpen leeg te edelen. Te grappig voor woorden eigenlijk.

Wil je een goede grap horen?
Kaun
 

DeletedUser598

Guest
topstam : Crusade uiteraard.

Flopstam : TF, Vooral aan de leiders ze kunnen nergens tegen zodra je ook maar iets verkeerd doet gaan ze je meteen lopen beledigen. Ook laten ze iedereen van elke stam overlopen naar hun stam. Vind het een belachelijk slechte stam, ze gaan nu in elk cluster alle barbarendorpjes overnemen zodat wij ze niet kunnen nemen. Heb is in een morgen 4 dorpen van ze gejat.

Ze pakken ook met massa's kleine spelertjes aan desondanks hun moraal.

Jullie zijn anders ook goed bezig met het overnemen van BB-dorpjes. :p
 

DeletedUser

Guest
topstam : Crusade uiteraard.

Flopstam : TF, Vooral aan de leiders ze kunnen nergens tegen zodra je ook maar iets verkeerd doet gaan ze je meteen lopen beledigen. Ook laten ze iedereen van elke stam overlopen naar hun stam. Vind het een belachelijk slechte stam, ze gaan nu in elk cluster alle barbarendorpjes overnemen zodat wij ze niet kunnen nemen. Heb is in een morgen 4 dorpen van ze gejat.

Ze pakken ook met massa's kleine spelertjes aan desondanks hun moraal.

Zegt mister backstabber himself Laat zijn eigen stam vallen als een baksteen om rap naar cru te rennen. Ik moet jou toch al niet en spelers die hun eigen stam laten donderen al helemaal niet. Dan gaan lopen roepen dat hij in een top stam zit...sure
 
Bovenaan