Geen Bug Teveel voorraden door Bug

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1059

Guest
Vorig jaar is er al een melding gemaakt door onze spelers dat er af en toe teveel voorraden in de Boerderij voorkomen.
Mods hebben aangegeven dat dit een Bug was en al was doorgegeven aan Inno Games, maar nu loopt 1 van onze spelers tegen een Ban aan, omdat hij dat zg kon zien......
Betekend dat we iedere keer al onze dorpen en boerderijen na moeten lopen met een calculator om te bekijken of er geen Bug in zit ?
Inno Games behoort te zorgen dat je dit soort zaken niet hebt en daar kan je geen speler verantwoordelijk voor houden.
Ik ga er ook van uit dat deze Ban teruggedraaid wordt.
Zeker gezien de speler in kwestie het niet door had en er geen opzettelijk voordeel uit heeft hehaald, in tegen stelling wat de Mod beweert.
Vriendelijke groet,
R3PO II
namens IMA

https://nl.forum.tribalwars2.com/index.php?threads/teveel-voorraden-in-gebruik.1359/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Een jaar lang niets doen met een bug en dan mensen straffen omdat ze niet weten dat het uberhaubt strafbaar is is gewoon te idioot voor woorden en neigt in mijn opinie naar machtsmisbruik.
 

DeletedUser586

Guest
Vorig jaar is er al een melding gemaakt door onze spelers dat er af en toe teveel voorraden in de Boerderij voorkomen.
Mods hebben aangegeven dat dit een Bug was en al was doorgegeven aan Inno Games, maar nu loopt 1 van onze spelers tegen een Ban aan, omdat hij dat zg kon zien......
Betekend dat we iedere keer al onze dorpen en boerderijen na moeten lopen met een calculator om te bekijken of er geen Bug in zit ?
Inno Games behoort te zorgen dat je dit soort zaken niet hebt en daar kan je geen speler verantwoordelijk voor houden.
Ik ga er ook van uit dat deze Ban teruggedraaid wordt.
Zeker gezien de speler in kwestie het niet door had en er geen opzettelijk voordeel uit heeft hehaald, in tegen stelling wat de Mod beweert.
Vriendelijke groet,
R3PO II
namens IMA

https://nl.forum.tribalwars2.com/index.php?threads/teveel-voorraden-in-gebruik.1359/

De moderator in kwestie is bij vele op wereld 2 bekend en voornamelijk bij de leden van -M- vanwege dit soort gein.
ben het volledig met je eens dat dit een fout van inno zelf is en dat die ban derhalve zo snel mogelijk ongedaan gemaakt moet worden want hoe kun je iemand straffen voor een fout in het spel wat ze maar niet opgelost krijgen
 

DeletedUser

Guest
Het bespreken van specifieke tickets is niet toegestaan op het Algemeen Forum. Het voorval zal verder afgehandeld worden met de daarvoor betreffende ticket. Hierbij worden tickets van derden niet in behandeling genomen. Dit topic zal worden gesloten.

Mocht je meer informatie over de betreffende bug hebben, kan daarvoor DIT heropende topic worden gebruikt.
 

DeletedUser6

Guest
Ik zal het even zo formuleren: Er is een verschil tussen het hebben van een bug waardoor je enkele troepen te veel hebt zonder dat je daar voorraden voor hebt, en het systematisch misbruiken van deze bug om zo dorpen te creëren met 30k tot 60k troepen. Dat valt onder §6: Bugmisbruik. Ik denk dat dit topic daarmee voldoende beantwoord is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan