Taverne

DeletedUser

Guest
Ik zit ook pas kort in deze stam. En heb zelden zoveel shit voorbij zien komen rond een BG :p:p en is ook allemaal vrij naïef geweest na wat ik allemaal heb gelezen om te denken dat de BG zou blijven bestaan.

Maar het blijft diep diep triest dat spelers met zo'n grote staat van dienst zulke acties uithalen. Persoonlijk zou ik een wereld niet op die manier willen winnen ;);). Maar zo zie je maar, iedereen heeft zijn eigen speelwijze.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik zit ook pas kort in deze stam. En heb zelden zoveel shit voorbij zien komen rond een BG :p:p en is ook allemaal vrij naïef geweest na wat ik allemaal heb gelezen om te denken dat de BG zou blijven bestaan.

Maar het blijft diep diep triest dat spelers met zo'n grote staat van dienst zulke acties uithalen. Persoonlijk zou ik een wereld niet op die manier willen winnen ;);). Maar zo zie je maar, iedereen heeft zijn eigen speelwijze.
Niet zo miepen, jij bent ook niet heilig geweest in het verleden :p

Voor de popcorneters onder ons is dit hartstikke leuk :D
 

DeletedUser

Guest
Leven in de brouwerij. Ik had stiekem gehoopt dat de desbetreffende spelers zouden gaan reageren :) :)

En nee ik ben zeker niet heilig :rolleyes::rolleyes::rolleyes: maar heb nooit een BG aangevallen.... maar wie weet gaat daar ooit verandering in komen :p:p:p
 

DeletedUser678

Guest
Shanghai zit spijtig genoeg niet in de leiding van L&K, denk dat dat zowat de enige is die daarvan op het forum kijkt.
 

DeletedUser

Guest
helaas wordt het forum te weinig gebruik.
je kan hier modder gooien zonder tegen bericht:mad:
 

DeletedUser1527

Guest
Is inno games nog is een keer bezig met updaten waar je wat van merkt? Iets met eindspel van forten. Die irritante blanke regels. Als je een net forum bericht hebt gemaakt. En elk spel van inno heeft gedeelde forums tussen bgs behalve tw2 . Een claim systeem. En stammen zelf kleuren geven. Volgens mij is dit 3 jaar geleden ook allemaal al een keer gevraagd....

En ook. Zou ik persoonlijk tof vinden. Een wereld zonder kronen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Is inno games nog is een keer bezig met updaten waar je wat van merkt? Iets met eindspel van forten. Die irritante blanke regels. Als je een net forum bericht hebt gemaakt. En elk spel van inno heeft gedeelde forums tussen bgs behalve tw2 . Een claim systeem. En stammen zelf kleuren geven. Volgens mij is dit 3 jaar geleden ook allemaal al een keer gevraagd....
Een ding tegelijk he ;) over de laatste update zijn we nog steeds info aan het verzamelen!
 

DeletedUser1935

Guest
Chapeau, in 1 bericht 180 graden gedraaid!

Nope beginnen in dezelfde regio , en gaan dan in een stam samen , je weet goed genoeg dat ik actief genoeg ben om zonder co-ops te spelen ;) Je hebt zelf gezien wat ik kan , je was tevens mijn co , je hebt ook gezien hoe ik een speler van mijn grote , en volgens jou dan nog een topper ook op 2 dagen van de kaart heb geveegd , vind het gewoon schattig dat ik nu als een noob omschreven word

Ook blijkbaar op de internationale wereld , waar een alliantie van hieruit speelt
NLC bijv , maar hij neemt wel Marusjh , LTwaters en nog wat leden mee terwijl ze alleen maar def kunnen bouwen , lachen met mijn clears , en dan zelf qualitatief veel slechtere clears sturen

Vandaag weer 1x 19k bijl en 800 ram sturen zonder enige fakes , in de nachtbonus op een dorp waar 1500 trebs en 90k def instaat ( niet gescout dus )
nu ze zullen je daar ook kunnen vertellen wat echte clears zijn , morgenvroeg als mijn clears zijn langsgekomen
Jullie bouwen op w27 zo snel op door het stamlevel dat jullie aanvallen als een stel randdebielen , en allemaal

Niet scouten
Op het meest gestackte dorp in de omgeving lopen (vervolgens 11 clears kapoetlopen)
Ik hoor jullie wel allemaal roepen dat jullie zooooooooo goed zijn , maar ik zie niet veel qualiteit in de offensieve acties
Toch niet als de aanvallen die ik kreeg op W26 van Number201 bijvoorbeeld
Of de clears die ik ontvangen heb gehad op W21

Ik had nooit bij EFC mogen starten nadat ze gewoon W26 hebben laten vallen als een baksteen omdat ze wat tegenslag hadden , had me nooit bij die mentaliteit moeten aansluiten en dan had de wereld er heel anders uit gezien , en dit is geen bluf of stoef , jullie weten het allemaal goed genoeg dat dat het geval is , alleen is het leuk om stoer te doen op het forum , heb ik geen boodschap bij ;)

Ik weet wel 1 ding , als ik in een nieuwe wereld begin , en jullie komen in onze provincie te zitten zou geen enkel van het huidige EFC daar overleven
Buiten mss een Sandokans , Ilmagicosahert of KingMichel , en laat dat nu net de jongens zijn die niet hoeven te braggen op het forum over een achievement , want zij hebben het grootste aandeel in EFC in mijn oppinie , zij hebben de skill om mee te spelen op welke wereld dan ook , kan ik van Jou , Jah , Ganja , Snipedd en anderen niet zeggen
 
Bovenaan