Taverne

DeletedUser1440

Guest
Tijdje geleden kwam hij bij 300 aankloppen met een halfbakken en manipulatief verhaal dat hij zich bij ons wilde voegen. Nou vonden wij het geen goed plan een figuur als hem bij ons te laten, omdat het duidelijk was dat wanneer het erop aankwam, hij toch voor zichzelf zou kiezen. Daarnaast was zijn stam niet echt een goede vijver om leden uit te vissen, want sinds -Luca- een beetje zit aan te stellen, hebben we kennelijk oorlog met hun. Enfin, hij schijnt nu zijn stam te hebben verlaten om, zoals verwacht, voor eigen gewin te gaan en zijn vrienden te edelen.
 

DeletedUser1333

Guest
puntje bij paaltje

ik kreeg om half 6 smorgens opeens scouts binnen van E, daarna de aanvallen en edels

het grotendeels probleem ---> bijna al mijn troepen waren aan het farmen op bb's ----> was aan het werk kon geen zak doen ----> 4 dorpen verloren ----> pakketjes met def openen ging niet voor te snipen want er is een bug als ik een pakketje open slaagt men app dicht.

Zijn reden -->

eyke heeft geschreven:Dat krijg je ervan als je stamgenoten belazerd met je eigen regeltjes.

wat heb ik gedaan: naam veranderd en paar leden eruit gezet die geen meerwaarde zijn voor de stam om de stam op hoog niveau te houden.

nu kan er gezegd worden niemand stuurde def daarheen maar wie wil zoiets nu doen als je niet online bent tijdens de aanvallen en niet reageert op men pm's voor def of tijden van de aanvallen conclusie:Dan ben je vrij snel uit de stam.

dan weken terug, naked had een dorp 'gereserveerd' (wat ik al b*llshit vind) zijn hoofgebouw stond lvl 11 LOL dan opeens horen we 3 dagen niks van hem, ook niet van onze ego speler. er was ergens een mail als je een dorp claimt dat je er 3 - 5 dagen tijd voor hebt. 1ste daarvan hij heeft niks geclaimt. dus heb ik het dorp geclaimt en ingenomen. eyke was hier niet mee akkoord begon mij te dreigen van ' dan claim ik stronhold (mijn dorp). toen was de maat al vol bij mij :)

sinds dat akkefietje niets meer gehoord.

nu was hij 4 dagen niet online eyke, stond op oranje bolletje. ik zeg tegen hem als je morgen niet reageerd begin ik met de interning van je dorpen en ga ik ze verdelen. (clearen ook want niemand heeft coop)

opeens de volgende dag ochtend (vandaag dus) kreeg ik alles binnen op men dorpen.

dat is zowat mijn zeggen :)
 

DeletedUser1488

Guest
Heren, zullen we eens voor de gein een oorlogje beginnen? bijvoorbeeld tussen de nieuwe masssastam pink fluffy vikings en de echte strijders van 300...
 

DeletedUser934

Guest
Of bijvoorbeeld tussen de leden waaraan jij eerst trouw zwoor en daarna beloofde niet aan te zullen vallen? Oh wacht...
 

DeletedUser1488

Guest
Ik wil niet bijdehand doen maar als ik zweer PFU niet aan te vallen is het volgens mij vrij normaal om Hunter aan te vallen. Wel mooie 30K Def vanmorgen mannen.
 

DeletedUser1647

Guest
niet om de bij de hand te doen maar jij hebt niets aangevallen omdat je te bang bent je Eigen troepen te verspillen, dus ga je eht account van je coop gebruiken om daar mee eerst alle clears er door te jagen om vervolgens precies niets vanuit je Eigen account te doen. ik heb medelijden met de mensen die met mensen zoals jou spelen en geen enkele vorm van loyaliteit kennen maar over ruggen gaan om omhoog te komen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1488

Guest
@kajtos, waar valt die te vinden? Toch wel benieuwd hoe al die overnames door 300 op Guardians eruitzien op de map ;)
 

DeletedUser1333

Guest
@kajtos, waar valt die te vinden? Toch wel benieuwd hoe al die overnames door 300 op Guardians eruitzien op de map ;)
waarschijnlijk alles in enkele weken overgenomen als je tijdens de nacht aanvalt en omdat je tegen een stam bezig bent waarvan de helft het spel niet kent.

Laatste keer dat ik spelers help om beter te worden, ze luisteren toch niet naar iemand die jonger is :)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ondertussen even spammen om toch nog wat leven in deze contest te blazen! :eek: Easy kronen winnen mensen!

Gegroet TW-2 spelers!

Voor de zomerperiode hebben we een wat langer lopende, eenvoudige contest. Iedereen gaat de komende periode waarschijnlijk op vakantie, of heeft vrij, en hier wilden we graag iets mee doen.

Graag zouden wij jouw leukste, beste, bijzonderste vakantiefoto zien, die íets met TW2 te maken heeft. Er hoeft niet per se je forumnaam op te staan, wel zien we graag een kleine toelichting waarom de foto iets te maken heeft met TW2 :)

De wedstrijd loopt tot het einde van de zomervakantie, dus tot en met 3 september 2017 23.59 uur. We zien graag jullie foto's binnenkomen :D

Degenen met de leukste foto's kunnen ook nog iets winnen:

De prijzen:
1e plaats: 500 kronen + forumtitel 'Vakantieganger 2017'
2e plaats: 250 kronen
3e plaats: 100 kronen

Je foto of foto's kun je plaatsen in het 'Vakantiefoto-topic'.

In dit topic kan worden gediscussieerd over deze wedstrijd. Heb jij opmerkingen of vragen? Laat je horen!

Heel veel succes met deze wedstrijd!

Het Tribal Wars 2 Team
 
Bovenaan