Taverne

DeletedUser1647

Guest
jongens is spitit verdwenen ? zn dorp groeit al drie dagen niet en het is erg stil op het AF :eek::eek:
 

DeletedUser878

Guest
Om hier even wat leven in te pompen meld ik hier dat ik zal stoppen met tw2.
Redenen : Zomervakantie wordt een zoals vorig jaar een zware 2-3 maand van veel workouts en veel basketbal. Ik vermoed dat ik waarschijnlijk terug men comeback zal maken in september, zelf zal ik nog eens hier en daar het forum checken en wat modder smijten, maar daar stopt het denk ik ook.
Dank u aan alle mensen die me met vele dingen op de been hebben geholpen en mij bijgeleerd. Natuurlijk ook voor de toffe gesprekken
Special thanks : @Cinexio @Azzandra @Red Attack @drogba497 @collapster @Mr Boogie @triceps @Davey @ThePowningPizza @tsjawat @GoldenWarrior @Raging Rabbits (Still missing you buddy)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Om hier even wat leven in te pompen meld ik hier dat ik zal stoppen met tw2.
Redenen : Zomervakantie wordt een zoals vorig jaar een zware 2-3 maand van veel workouts en veel basketbal. Ik vermoed dat ik waarschijnlijk terug men comeback zal maken in september, zelf zal ik nog eens hier en daar het forum checken en wat modder smijten, maar daar stopt het denk ik ook.
Dank u aan alle mensen die me met vele dingen op de been hebben geholpen en mij bijgeleerd. Natuurlijk ook voor de toffe gesprekken
Special thanks : @Cinexio @Azzandra @Red Attack @drogba497 @collapster @Mr Boogie @triceps @Davey @ThePowningPizza @tsjawat @GoldenWarrior @Raging Rabbits (Still missing you buddy)
En je hebt nog wel net een mooie prijs gewonnen :eek:
 

DeletedUser1543

Guest
zal je missen @-Luca- :) als werelden snel verlopen zal ik je waarschijnlijk niet meer zien aangezien ik stop nadat w12 en w14 afgelopen zijn. dus hopelijk zal ik je nog zien maar we zullen zien hoe snel de werelden eindigen.
 
Bovenaan