Discussie Taverne: Forte de Sagres

DeletedUser940

Guest
Ja, heb m'n pakhuis al een aantal lvls doen stijgen zodat ik de maximum momenteel nog weet te vermijden. Momenteel loopt het door die nieuwe zaken inderdaad allemaal wat sneller/beter in de beginfase. Maakt de game toch een tikkeltje meer fast-paced in het begin.

Toch een vraag waar ik nog mee zit: Is de game niet een beetje meer pay-to-win geworden sinds die extra officieren die je kan inzetten in het gevecht? (Dan heb ik het bijvoorbeeld over een grootmeester of een medicus die je, zover ik zie, enkel kan kopen met echt geld?)

Enerzijds heb je gelijk, het is mogelijk om te betalen om significante voordelen te krijgen. Anderzijds zijn officieren veel te duur om elke aanval in een massa-aanval te voorzien van een officier, dus het zal mid- en lategame niet meer voorkomen, denk ik zo. In de vroege stadia van het spel kan het veel helpen je buurt te domineren. :)
 

DeletedUser

Guest
Je kan de officieren grootmeester en medicus ook krijgen uit het vooraad depot. Alle andere officieren moeten wel gekocht worden. Maar het spel is niet echt pay-to-win. Je kan zeker als geen kroon gebruiker winnen in de mid-late game omdat kronen in deze fase minder belangrijk zijn. Je kan ze wel gebruiken in deze fase, maar dan jaag je er heel snel heel veel door heen. Omdat het dan meestal gaat om een muur van 0-20 te brengen.
Het is alleen als je in het begin naast iemand ligt die goed is + kronen gebruikt, het nogal lastig voor je kan worden.
 

DeletedUser

Guest
Vond wel jammer wat de eind tekst was, toen mijn tweede dorp eindelijk klaar was! :p. Ik dacht iets met "lang leven de koning, hulde aan koning Relax" ergens in die zin was het :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser397

Guest
ook met een hospitaal voor gewonden werd er Noleya vermeld :p
easter egg van de modjes :p
 

DeletedUser242

Guest
Ik heb 4,5K punten, ben gisteren mijn clears dood gelopen en heb met een stuk over 400 troepen die ik nog had als een gek gefarmt voor een AH, troepen hadden toch wachttijd.
Heb ik slachter van de dag gewonnen :D:DD
Er is vast weinig aangevallen verder!
(Waar is die lachsmiley van whatts app?? )
 

DeletedUser19

Guest
Zo, een maandje te laat begonnen.
Hier nog snelle tips voor nieuwkomers? Om het in de wereld vol te houden tegen de barbaren die al een maand tijd hebben gehad om zich te bewapenen? ^^.
 

DeletedUser1016

Guest
komt er ook een leaderboard van top 5 stammen met hoeveel leden ze hebben en hoeveel dorpen en aantal % dat ze van de wereld in bezit hebben.

Leeds%20Castle%20Tribe%20Dom%20Top%205.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50

Guest
komt er ook een leaderboard van top 5 stammen met hoeveel leden ze hebben en hoeveel dorpen en aantal % dat ze van de wereld in bezit hebben.

Leeds%20Castle%20Tribe%20Dom%20Top%205.jpg
Mooi overzichtje. In het vervolg wel graag je afbeeldingen in een spoiler plaatsen en proberen niet tweemaal op rij te posten.
 

DeletedUser19

Guest
333 dorpen aangevallen tijdens men BB, niet slecht al zeg ik het zelf :)
nX1OE6K.png
 

DeletedUser19

Guest
Beginnersbescherming, of nuja hoe dat hier ook wordt genoemd :x
 

DeletedUser

Guest
Mijn oude acc is volledig verwijderd van de game (weet niet hoe), heet nu the-kinger (wist geen betere naam (eigenlijk wel (mijn TW1 naam (Wireless Phenomena)))).
 

DeletedUser749

Guest
Iedereen de beste wensen en een knallend nieuw jaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan