Discussie Taverne: Forte de Sagres

DeletedUser878

Guest
Mocht je al mensen kennen??
Leuker zijn de massastammen 0.0
Ja, maar ik vind persoonlijk dat het toch geen zin heeft om de eerste 2-3 dagen een 'Deftige stam/ Elite stam (Zeggen ze toch)' te maken :p
... DWS ... :p
 

DeletedUser940

Guest
Ja, maar ik vind persoonlijk dat het toch geen zin heeft om de eerste 2-3 dagen een 'Deftige stam/ Elite stam (Zeggen ze toch)' te maken :p
... DWS ... :p
Ach, waar moet je anders de tijd doden? :p
 

DeletedUser397

Guest
Ja, maar ik vind persoonlijk dat het toch geen zin heeft om de eerste 2-3 dagen een 'Deftige stam/ Elite stam (Zeggen ze toch)' te maken :p
... DWS ... :p
weet ge wat ik vooral leuk vind: we zitten voor het eerst met een pre-made ("elite") stam
ben benieuwd of ze ook al hun mannetjes in de overige stammen hebben weten te droppen ^^
want met al die invites dat ik al heb mogen ontvangen lijkt het me niet moeilijk om zo overal oren en ogen te plaatsen
 

DeletedUser516

Guest
Ja ik heb ook al berg invites gehad en dat terwijl ik later ben begonnen :)
 

DeletedUser397

Guest
Ik zou het bijna gaan overwegen zo ^^
1224327.jpg
 

DeletedUser503

Guest
weet ge wat ik vooral leuk vind: we zitten voor het eerst met een pre-made ("elite") stam
ben benieuwd of ze ook al hun mannetjes in de overige stammen hebben weten te droppen ^^
want met al die invites dat ik al heb mogen ontvangen lijkt het me niet moeilijk om zo overal oren en ogen te plaatsen
Ja ik heb ook al berg invites gehad en dat terwijl ik later ben begonnen :)
Ik zou het bijna gaan overwegen zo ^^
1224327.jpg

Ik doe mee !! The Elite Tribe = [TET] :D
 

DeletedUser1004

Guest
Haha echt he furyan666 xD. Mocht je de stam starten meld ik me bij deze aan xD
 

DeletedUser

Guest
Ja, maar ik vind persoonlijk dat het toch geen zin heeft om de eerste 2-3 dagen een 'Deftige stam/ Elite stam (Zeggen ze toch)' te maken :p
... DWS ... :p
Yep, DireWolves heeft dus van start al heel veel mensen geinvite, we hebben ook al een groot aantal gekickt die inactief zijn en niet groeien, maar dit is ook pas het begin, na een weekje gaan we alles wat beter ordenen en hogere eisen stellen.
 

DeletedUser503

Guest
Yep, DireWolves heeft dus van start al heel veel mensen geinvite, we hebben ook al een groot aantal gekickt die inactief zijn en niet groeien, maar dit is ook pas het begin, na een weekje gaan we alles wat beter ordenen en hogere eisen stellen.

Dat is ook een manier natuurlijk (Z-W denkik jullie?)
 

DeletedUser

Guest
Alé, we gaan tribalwars terug een kans geven. Enorm vreemd gegeven dat ik in de eerste 24 speeluren te veel in plaats van te weinig grondstoffen heb. Zelfs als ik mijn gebouwen- en eenhedenproductie constant laat draaien geraak ik met moeite onder 1k grondstoffen (Momenteel echt nog maar in de beginfase)
 

DeletedUser397

Guest
Alé, we gaan tribalwars terug een kans geven. Enorm vreemd gegeven dat ik in de eerste 24 speeluren te veel in plaats van te weinig grondstoffen heb. Zelfs als ik mijn gebouwen- en eenhedenproductie constant laat draaien geraak ik met moeite onder 1k grondstoffen (Momenteel echt nog maar in de beginfase)
voornamelijk die voorraaddepot dat een extra gs inkomst voorziet en de beloningen voor tutorial opdrachten + dan gs pakketjes dat ge dagelijks krijgt en die ge als beloning krijgt bij het halen van streefdoelen in de voorraaddepot
allemaal dingen die de start-up versnellen, maar dus ook wat meer aandacht vergen zodat de opslag niet te vaak vol zit
 

DeletedUser503

Guest
Alé, we gaan tribalwars terug een kans geven. Enorm vreemd gegeven dat ik in de eerste 24 speeluren te veel in plaats van te weinig grondstoffen heb. Zelfs als ik mijn gebouwen- en eenhedenproductie constant laat draaien geraak ik met moeite onder 1k grondstoffen (Momenteel echt nog maar in de beginfase)
Boerderij uppen en troepenlijstje aanzetten dan heb je nooit over ;) heb ik tochgedaan als mijn pakhuis te vol zat...
 

DeletedUser

Guest
Ja, heb m'n pakhuis al een aantal lvls doen stijgen zodat ik de maximum momenteel nog weet te vermijden. Momenteel loopt het door die nieuwe zaken inderdaad allemaal wat sneller/beter in de beginfase. Maakt de game toch een tikkeltje meer fast-paced in het begin.

Toch een vraag waar ik nog mee zit: Is de game niet een beetje meer pay-to-win geworden sinds die extra officieren die je kan inzetten in het gevecht? (Dan heb ik het bijvoorbeeld over een grootmeester of een medicus die je, zover ik zie, enkel kan kopen met echt geld?)
 

DeletedUser779

Guest
In het begin krijg je er zelf ook aardig wat van de quests en voorraaddepot.
Je hebt natuurlijk wel wat voordeel als je voor veel dingen betaal maar zelf vindt ik dat het nog meevalt.
 

DeletedUser242

Guest
Alé, we gaan tribalwars terug een kans geven. Enorm vreemd gegeven dat ik in de eerste 24 speeluren te veel in plaats van te weinig grondstoffen heb. Zelfs als ik mijn gebouwen- en eenhedenproductie constant laat draaien geraak ik met moeite onder 1k grondstoffen (Momenteel echt nog maar in de beginfase)

Zelfde probleem hierzo.
Ik speel nu minder dan 5 uur, en ik heb al de achievement dat ik 10K GS heb uitgegeven.
Je moet als je begint de eerste dag gewoon de hele dag actief zijn, anders is het niet te doen om te voorkomen dat je opslag vol raakt.
 
Bovenaan