Info Stamdominantie - Eindspel

DeletedUser

Guest
ik zou het wel grappig vinden als CV en A de boel op grijs zouden zetten, maarja wie ben ik :)
 

DeletedUser503

Guest
Als die 2 stammen alles op grijs zetten is het meteen gedaan want dan heeft IMA meteen 80% van de dorpen van de top 10 stammen in de hand .. lol wat zitten jullie te zeggen van opruimen als dat gebeurt dan is het gwn gedaan :)
 

DeletedUser615

Guest
Eigenlijk zouden A. en CV alles op grijs moeten zetten. Dan moeten jullie nog een paar maand doorspelen om te winnen terwijl niemand meer speelt :D

Please do. Dan zijn we ineens gewonnen ipv de leden van A te internen.
 

DeletedUser867

Guest
de helft van IMA is co op :p Dus dat zal niet gebeuren, veel van IMA zijn al gekapt en mau mag het de laatste maanden nog opruimen.

waarom reageerd juist meer dan 70% van onze leden nog steeds op het forum? co-ops kunnen namelijk niet antwoorden op forums ;)
En inderdaad er is een co-op^systeem zodat we elkaar kunnen helpen als het eens niet lukt
 

DeletedUser1319

Guest
waarom reageerd juist meer dan 70% van onze leden nog steeds op het forum? co-ops kunnen namelijk niet antwoorden op forums ;)
En inderdaad er is een co-op^systeem zodat we elkaar kunnen helpen als het eens niet lukt

Komt hij weer aan met feiten (fabels) die niet te controleren zijn....
 

DeletedUser846

Guest
@ Betty Blue, vette naam :D. Geweldige serie ook haha :)

@ iemand van de staff. Waarom joinen er nog steeds nieuwe mensen op wereld 3? Dacht dat die gesloten was...
 

Kappas

Nieuwerd
Ik heb dan toch me maar even geregistreerd om eenmalig een reactie te geven.
Alle opmerkingen over waarom spel eindigen waarom zoveel stamleden etc. Ik begrijp eerlijk gezegd het niet.
Als je een spel speelt kun je het spelen binnen de spelregels van het spel. Als men wil dat er geen grote stammen ontstaan had men het wel begrenst op 50 spelers. een ander voorbeeld is bv dat in de nacht je een verdedigingsbonus krijgt voor de 1 een zegen voor de ander juist het tegenovergestelde. Het zijn nu eenmaal de regels waar iedereen zich aan moet houden en waar binnen elke stam zijn strategie kan bepalen.
Het is elke stam zijn goed recht om binnen de regels van het spel het spel te spelen. En voor iedereen geldt dat als je niet 100% achter de regels staat, er zijn voldoende andere spellen die wellicht meer in je straatje liggen dus ik zou dan zeggen ga je niet ergeren aan dit spel met deze spelregels maar ga wat ander spelen
 

DeletedUser444

Guest
@Kappas

Niemand heeft het hier over spelregels toch :)? Het is jullie volste recht om de wereld te sluiten als jullie met zo'n grote meerderheid zijn maar de rest mag hun mening dan toch ook geven of mag dat niet volgens de regels :p?
 

DeletedUser1319

Guest
@ Betty Blue, vette naam :D. Geweldige serie ook haha :)

@ iemand van de staff. Waarom joinen er nog steeds nieuwe mensen op wereld 3? Dacht dat die gesloten was...

haha, idd een geweldige serie, helaas kapte die na seizoen 4 :(
 

DeletedUser678

Guest
Jullie mogen van mij best met een stam van 30 of 40 man winnen als jullie willen hoor, dan zie ik jullie over 4 jaar wel weer ;) zelfs met 45 leden zou je 1k dorpen per speler (of meer) moeten hebben. Edelmannen zijn vrij belachelijk gelimiteerd.

Euh ja is dat niet normaal? Het is een beetje zielig dat je elk lid van de gehele wereld gaat rekruteren om toch maar de server te winnen, wat een belachelijke overwinning is het dan. Doe het zoals GAS op wereld 1, maak een deftige stam die de wereld wint op basis van kwaliteit, en niet van absurde kwantiteit zoals jullie.
 

DeletedUser

Guest
@sponks I kkan je vertellen dat we niet alle spelers op de wereld aan het rekruteren zijn geweest. IMA is wel altijd een stam geweest waar elke actieve speler welkom is geweest. Het klopt dat niet iedereen een even goede speler is maar juist door teambinding heeft IMA het zo ver geschopt als nu. IMA heeft eigenlijk altijd al heel veel leden gehad. In het begin van de wereld bestonden wij uit IMA en ARU. Op een gegeven moment hebben we ARU en IMA samengevoegd waardoor we gewoon een actieve basis van spelers hadden.

Wij hebben ervoor gekozen om een brede basis te hebben waar de clan op steunt, waardoor de clan niet direct omvalt als er een paar spelers vertrekken.

In tegenstelling tot KB hebben wij - tot op het laatst - niet echt gerekruteerd, maar is de grote van de clan ontstaan door fuseren van actieve leden van stammen. KB deed het iets anders, die zocht er inderdaad "goede" spelers uit en die moesten vervolgens hun eigen stamgenoten aanvallen.

Met de overgang van het grootste gedeelte van WH naar IMA hebben we inderdaad ook bij andere clans gekeken of er animo was voor stamdominatie, mede omdat we dachten een flinke hap te hebben aan KB en we wouden ons niet verslikken. Niets bleek minder waar, KB had dan wel een paar pareltjes eruit gesnoept, maar deze pareltjes deden niets meer. Strategisch gezien was de merge met WH een goede beslissing, en nu hebben we er weer leuke en actieve stamgenoten bij die maar al te graag voor de overwinning willen gaan.

Uiteindelijk hoef je niet de beste te zijn om de grootste te worden. Kijk bijvoorbeeld naar steppenwolf666, die was gewoon heel actief de hele tijd maar kreeg alleen iets voor elkaar bij slechte en kleine spelers. Toen daar de elite eenmaal aankwam was het over en uit voor hem.

ik ben gewoon trots op IMA en op wat we hebben kunnen bereiken.
 

DeletedUser1319

Guest
Toch mooi aldoor op oude koeien als steppenwolf door te gaan he :) Hoe lang is dit inmiddels geleden? meer dan 6 maand? Daarna niks meer bereikt? :)
 

DeletedUser

Guest
Toch mooi aldoor op oude koeien als steppenwolf door te gaan he :) Hoe lang is dit inmiddels geleden? meer dan 6 maand? Daarna niks meer bereikt? :)
Gewoon nieuwsgierig, maar een klassiek schoolvoorbeeld mag toch altijd gebruikt worden?

Nederland is ooit eens Europees Kampioen voetbal geworden. Daar wordt toch ook nog veel over gesproken, over hoe mooi dat was. Dat was in 1988, dus 28 jaar geleden.
 

DeletedUser

Guest
@betty blue aja en CV heeft wel veel bereikt wil je zeggen? Zoals Xangretor is het een schoolvoorbeeld hoe het kan gaan als de trein eenmaal goed op gang is. Niet vergeten, hij was nummer 4 van de wereld destijds. We hebben het ook bereikt (toegegeven anonymous leden hadden daar ook zelf een groot aandeel aan) dat de helft van anonymous/kb op grijs is gegaan. Minimale inspanning, maximaal resultaat.
 

DeletedUser1319

Guest
@betty blue aja en CV heeft wel veel bereikt wil je zeggen? Zoals Xangretor is het een schoolvoorbeeld hoe het kan gaan als de trein eenmaal goed op gang is. Niet vergeten, hij was nummer 4 van de wereld destijds. We hebben het ook bereikt (toegegeven anonymous leden hadden daar ook zelf een groot aandeel aan) dat de helft van anonymous/kb op grijs is gegaan. Minimale inspanning, maximaal resultaat.

CV bied weerstand tegen IMA, jullie aanvallen zijn tot nu toe allemaal gefaald... Dit terwijl jullie 10x zo groot zijn als CV. Das toch wel erg triest he, zegt een hoop over IMA (en voor je gaat zeggen CV is geen prioriteit, waarom heb ik dan de meeste verslagen tegenstanders als verdediger dankzij jullie). Wanneer komt trouwens de volgende faal wave onze kant op? Of ben je weer bezig met internen en barbaren edelen?
 

DeletedUser

Guest
Ik vroeg niet of je weerstand bied maar eens zelf iemand helemaal kapot hebt gemaakt die niet inactief is? nee hè? En wat betreft CV denk ik dat er een gelijk aantal IMA leden actief is rondom CV. Wil je dat we een echte invasie komen plegen? Dat kan ook hoor, maar ik maak eerst de rest van anonymous op.
 
Bovenaan