Info Stamdominantie - Eindspel

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Tribe_Domination_Ends.jpg


Gegroet, Tribal Warriors!

De leidende stam, Immortal Avengers, heeft momenteel meer dan 70% van het totaal aantal dorpen van de top 10 stammen van de wereld Castel del Monte in zijn bezit. Het stamdominantie event is hierdoor gestart! Met de start van de stamdominantie kunnen nieuwe spelers niet meer starten op deze wereld. Wanneer een stam minstens 80% van het totaal aantal dorpen van de top 10 stammen bezit, zal deze wereld snel sluiten en zullen de winnaars bekroond worden in verschillende categorieën. Verder zullen ook alle stamleden van de winnende stam beloond worden met 200 Kronen per lid!

Veel succes aan iedereen!
Jullie Tribal Wars 2 team!
 

DeletedUser1289

Guest
Heeft de stamdominantie verder nog add-on's of is het gewoon doorspelen zonder nieuwe spelers? Er was ooit sprake van een grote eindspektakel met forten enz enz... Is dat van de baan?
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Omdat er momenteel nog geen echt eindspel is (maar we blijven positief en het komt eraan, of dit met forten is kan ik nog niet vertellen, maar het is nog zeker niet van de baan ;) ) is het inderdaad nu gewoon verder spelen zonder nieuwe spelers en wachten tot de 80% behaald is.
 

DeletedUser

Guest
Spannend succes w3! Iemand die een recent kaartje heeft ben wel benieuwd hoe het er bij jullie eruit ziet
 

DeletedUser

Guest
Jullie mogen van mij best met een stam van 30 of 40 man winnen als jullie willen hoor, dan zie ik jullie over 4 jaar wel weer ;) zelfs met 45 leden zou je 1k dorpen per speler (of meer) moeten hebben. Edelmannen zijn vrij belachelijk gelimiteerd.
 

DeletedUser1319

Guest
Whut???? 95 leden!!!!
Njah als je zo een wereld moet winnen :rolleyes:

Gaat bij deze wereld niet om vechten, gaat om wie het beste kan recruiteren :p En dat is IMA gebleken! Gefeliciteerd IMA met deze geweldige prestatie (sarcasme)
 

DeletedUser

Guest
Jullie mogen van mij best met een stam van 30 of 40 man winnen als jullie willen hoor, dan zie ik jullie over 4 jaar wel weer ;) zelfs met 45 leden zou je 1k dorpen per speler (of meer) moeten hebben. Edelmannen zijn vrij belachelijk gelimiteerd.

Dus dan push je maar even het eindspel er zo doorheen. Kap er dan toch mee als je er geen zin meer in hebt. Als er wel meerdere willen doorspelen? Hoop ergens dat mijn vijand dit niet leest die is namelijk ook erg goed in rekuteren en fuseren.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Dus dan push je maar even het eindspel er zo doorheen. Kap er dan toch mee als je er geen zin meer in hebt. Als er wel meerdere willen doorspelen? Hoop ergens dat mijn vijand dit niet leest die is namelijk ook erg goed in rekuteren en fuseren.
kennelijk wil juist de meerderheid er een einde aan als ik het zo zie.. anders zitten ze niet aan die meerderheid ;)
 

DeletedUser

Guest
Alsnog vind ik het een bizarre manier om de wereld dan maar zo te eindigen. Maarja hij is nog niet over dus goodluck!
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het redelijk bizar dat mensen dit spel zo leuk vinden dat ze het 5 jaar op rij willen spelen ;) We hebben nu juist een leuke groep mensen bij elkaar en we hebben een doel voor ogen, en dat is de wereld te domineren. En betty boop hou nou eens op met zielig doen, ik heb ook nog geen enkele aanval gezien van jou op een actieve speler. Ja troepen die doodlopen geven ODA. Als een speler een lage ODA heeft maar meer dorpen dan is hij/zij toch in staat om op een effectievere manier dorpen te bemachtigen. ODA zegt niet alles, je kan een hoog ODA hebben als je stilstaande troepen opruimt (=internen) terwijl je geen ODA krijgt voor het overnemen van een leeg dorp van een actieve vijand (wat veel leuker is, gezien ze troepen verliezen en verdediging elders zonder dat je eigen troepen eraan moeten geloven). Je mag best even op m'n schouder uithuilen, maar IMA zal deze wereld overheersen.

Zijn IMA spelers dan zo beu van dit spel? Nee zeker niet allemaal, maar er is toch een groot gedeelte wat alleen nog doorspeelt om de wereld te winnen, om het gevoel te krijgen dat je iets bereikt hebt (ja goed pixels, maar toch). Ik vind het juist erg tof van mensen die eigenlijk geen zin meer hebben dat ze wegens de goede teamspirit die heerst tussen onze 95 leden blijven doorzetten tot het bittere eind.
 

DeletedUser

Guest
Zou wat zijn als opeens de helft uit IMA stapt en een nieuwe stam opricht, haha :p.
 

DeletedUser1319

Guest
Dus dan push je maar even het eindspel er zo doorheen. Kap er dan toch mee als je er geen zin meer in hebt. Als er wel meerdere willen doorspelen? Hoop ergens dat mijn vijand dit niet leest die is namelijk ook erg goed in rekuteren en fuseren.
Ik vind het redelijk bizar dat mensen dit spel zo leuk vinden dat ze het 5 jaar op rij willen spelen ;) We hebben nu juist een leuke groep mensen bij elkaar en we hebben een doel voor ogen, en dat is de wereld te domineren. En betty boop hou nou eens op met zielig doen, ik heb ook nog geen enkele aanval gezien van jou op een actieve speler. Ja troepen die doodlopen geven ODA. Als een speler een lage ODA heeft maar meer dorpen dan is hij/zij toch in staat om op een effectievere manier dorpen te bemachtigen. ODA zegt niet alles, je kan een hoog ODA hebben als je stilstaande troepen opruimt (=internen) terwijl je geen ODA krijgt voor het overnemen van een leeg dorp van een actieve vijand (wat veel leuker is, gezien ze troepen verliezen en verdediging elders zonder dat je eigen troepen eraan moeten geloven). Je mag best even op m'n schouder uithuilen, maar IMA zal deze wereld overheersen.

Zijn IMA spelers dan zo beu van dit spel? Nee zeker niet allemaal, maar er is toch een groot gedeelte wat alleen nog doorspeelt om de wereld te winnen, om het gevoel te krijgen dat je iets bereikt hebt (ja goed pixels, maar toch). Ik vind het juist erg tof van mensen die eigenlijk geen zin meer hebben dat ze wegens de goede teamspirit die heerst tussen onze 95 leden blijven doorzetten tot het bittere eind.

Doe je ogen dan eens open schat :) mijn aanvalspunten komen vast door het aanvallen van inactieve spelers... behoorlijk logische conclusie.... (sarcasme). Hoe zit het met jou geweldige stats eigenlijk? Plek 4 qua punten, plek 41 verslagen tegenstanders als aanvaller.. En jij gaat janken op mijn aanvallen? Humor! Zou zeggen, ga verder met internen en barbaren edelen!

Eigenlijk zouden A. en CV alles op grijs moeten zetten. Dan moeten jullie nog een paar maand doorspelen om te winnen terwijl niemand meer speelt :D
 

DeletedUser1319

Guest
Zou wat zijn als opeens de helft uit IMA stapt en een nieuwe stam opricht, haha :p.

de helft van IMA is co op :p Dus dat zal niet gebeuren, veel van IMA zijn al gekapt en mau mag het de laatste maanden nog opruimen.
 

DeletedUser

Guest
Niemand verplicht je toch om 5 jaar door te spelen.. maar je dwingt wel actieve leden er een end aan te maken.
Overigens betty jou scenario om dan maar 3 kwart op grijs te laten gaan is ook echt geen pretje hoor. Heb dit zelf zien gebeuren jaren gelee op tw1 en dat was echt kut. Hele wereld was verknalt en het kwam er ook niet meer bovenop. Je kan beter tig coops hebben dan een barbarenzee zonder een end.
Verder snap ik zeker na jaren en veel inactiefe leden dat er verlangt word naar het eindspel ( zal bij de meeste werelden het geval zijn/worden ). Maar sjiek vind ik de manier waarop nu niet.
Maargoed ik speel hier ook helemaal niet en wens jullie allen dan ook veel geluk met het eindspel :)
 
Bovenaan