Info Stamdominantie - Eindspel

DeletedUser1319

Guest
Ik vroeg niet of je weerstand bied maar eens zelf iemand helemaal kapot hebt gemaakt die niet inactief is? nee hè? En wat betreft CV denk ik dat er een gelijk aantal IMA leden actief is rondom CV. Wil je dat we een echte invasie komen plegen? Dat kan ook hoor, maar ik maak eerst de rest van anonymous op.

Ga jij nou beweren dat jij met je 16 mil verslagen tegenstanders als aanvaller een speler helemaal kapot hebt gemaakt? had je tegenstander 20 dorpen dan ofzo? pfff...
 

DeletedUser

Guest
Je kan ook ODA krijgen door als een randdebiel legers op iemand te gooien, ODA krijgen is niet moeilijk. Beweeg je anders maar eens naar mijn dorpen toe en probeer ze te pakken, kom maar gaat je niet lukken. Dat is net zo debiel om te vragen om de hele wereld maar op jou af te laten komen. Dat neigt naar een napoleon complex.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@sponks I kkan je vertellen dat we niet alle spelers op de wereld aan het rekruteren zijn geweest. IMA is wel altijd een stam geweest waar elke actieve speler welkom is geweest. Het klopt dat niet iedereen een even goede speler is maar juist door teambinding heeft IMA het zo ver geschopt als nu. IMA heeft eigenlijk altijd al heel veel leden gehad. In het begin van de wereld bestonden wij uit IMA en ARU. Op een gegeven moment hebben we ARU en IMA samengevoegd waardoor we gewoon een actieve basis van spelers hadden.

Wij hebben ervoor gekozen om een brede basis te hebben waar de clan op steunt, waardoor de clan niet direct omvalt als er een paar spelers vertrekken.

In tegenstelling tot KB hebben wij - tot op het laatst - niet echt gerekruteerd, maar is de grote van de clan ontstaan door fuseren van actieve leden van stammen. KB deed het iets anders, die zocht er inderdaad "goede" spelers uit en die moesten vervolgens hun eigen stamgenoten aanvallen.

Met de overgang van het grootste gedeelte van WH naar IMA hebben we inderdaad ook bij andere clans gekeken of er animo was voor stamdominatie, mede omdat we dachten een flinke hap te hebben aan KB en we wouden ons niet verslikken. Niets bleek minder waar, KB had dan wel een paar pareltjes eruit gesnoept, maar deze pareltjes deden niets meer. Strategisch gezien was de merge met WH een goede beslissing, en nu hebben we er weer leuke en actieve stamgenoten bij die maar al te graag voor de overwinning willen gaan.

Uiteindelijk hoef je niet de beste te zijn om de grootste te worden. Kijk bijvoorbeeld naar steppenwolf666, die was gewoon heel actief de hele tijd maar kreeg alleen iets voor elkaar bij slechte en kleine spelers. Toen daar de elite eenmaal aankwam was het over en uit voor hem.

ik ben gewoon trots op IMA en op wat we hebben kunnen bereiken.


hmmm , KB was op papier de beste stam , je kan het zien als voetbal , de belgen zijn op papier de beste ploeg maar zullen ook niet europees kampioen worden :eek::eek::eek::eek: (hihi)

de basis van KB was top , de basis van IMA was top , als die twee samen waren gegaan en uiteindelijk met 40/50 man het spel hadden afgemaakt waren de beste stammen idd de winnaar geworden, door het spel van IMA soms net zo vies als KB , ook al beweren ze zelf van niet , maar een echte man weet ook zijn fouten ;) maar door dit spel hebben ze uiteindelijk wel gewonnen
dus ja hoe je wint maakt niet uit blijkbaar, slecht spel , geen goede speler , maar wel volhouders dus ja dat hebben ze dan wel goed gedaan

met andere woorden feliciteer ik alvast IMA , niet de juiste winnaar maar wel de winnaar
 

DeletedUser

Guest
IMA heeft sinds vandaag 84% van de dorpen van de top 10 stammen in handen.
 

DeletedUser1319

Guest
Hebben jullie blod betaald ofzo om alle leden buiten de top 10 te gooien?

Wat is nu de regel? Want de leden die gekicked zijn, als die een nieuwe stam joinen heeft IMA geen 80% meer en kunnen we dus gewoon doorgaan... hoeveel tijd krijgen we hiervoor? of is het direct game over door Blod zijn actie?
 

DeletedUser

Guest
Nee dit was echt een eenmansactie van blod. En gezien een heel groot gedeelte van Anonymous alleen nog actief was door middel van coop verwacht ik niet dat IMA onder de 80% zal zakken. Naar verwachting is het direct game over
 

DeletedUser1319

Guest
Momenteel hebben jullie 79,85%, dus geen 80% meer. Maar dus wel gehad, benieuwd wat inno gaat doen...
 

DeletedUser

Guest
het is in ieder geval niet iets dat ze geautomatiseerd hebben ;)
 
Bovenaan