Praattopic

DeletedUser854

Guest
Ja, dat blijkt maar weer. Ik verband snel, maar dan zou ik nog steeds niet zo'n gewaad aan doen denk ik.
 

DeletedUser31

Guest
Voor de geïnteresseerde
7be02b527df141d6805fa7d6068aa339.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1055

Guest
Oef. mooie kaart herwin,
maar hoe zit dat met de overwinning.
ik zie een zekere overmacht in het rood.
 

DeletedUser31

Guest
Oef. mooie kaart herwin,
maar hoe zit dat met de overwinning.
ik zie een zekere overmacht in het rood.
Dankje! :)
Is al paar maanden zo. -M- bleef rustig doorgroeien dus leek het hen noodzakelijk om gezamelijk Millennium van de kaart te werken. Helaas voor ze is dat al een paar maanden bezig, lukt het ze niet en groeit -M- rustig door :)
Positieve zaak dus ;)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Komt omdat alle actie volledig offtopic in het sexy mannentopic staat xD misschien de conversatie van daar volgen of die conversatie moet hierheen :D
 

DeletedUser

Guest
Nouja en noway en yoranthelegend die op elkaar zitten de bashen in de Taverne van wereld 12...

Vraag het dan hier maar is, want mijn vraag is verdwenen onder hun nutteloos gezanik....

Is er al een simulator gekomen voor TW2? :eek:
 

DeletedUser94

Guest
Het sexy mannentopic ga ik toch aan mij voorbij laten gaan! ;p
 

DeletedUser854

Guest
Misschien hier nog even verder het plan uitwerken, hoe meer mensen het zien en willen meedoen, hoe groter de kans op financiering vanuit innogames, uiteraard :p Het is immers goed voor hun imago als tw2 spelers er fantastisch uitzien xD
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Zeker, en met alle uren achter de pc of tablet moeten we wel gezond en in beweging blijven. Zonde als de spelers dood neervallen vanwege een ongezonde levensstijl :p
 

DeletedUser854

Guest
Also, moet er gekeken worden naar vrouwen in bikini's?
Niks moet! Maar als je per se vrouwen bikini wilt kijken, ga dan naar het vrouwentopic (dat autocorrect ie dus naar vrouwentoilet xD) of je gaat je ze,f m ook in het zweet werken en dan stiekem kijken ;)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Zo zat het allemaal niet he. De mods van hier gaan een kalender maken. Met de opbrengst van deze kalender kunnen @Ennasil @shazza en ik naar Miami om daar 3 maanden op het strand te gaan bootcampen zodat wij superstrak en fit worden. Later werd de locatie ook verplaatst naar China, wintersportgebieden en het Vondelpark. Hoe dan ook: het wordt een bootcamp en u mag meedoen, aanmoedigen of een kalender kopen.
 

DeletedUser854

Guest
Zo zat het allemaal niet he. De mods van hier gaan een kalender maken. Met de opbrengst van deze kalender kunnen @Ennasil @shazza en ik naar Miami om daar 3 maanden op het strand te gaan bootcampen zodat wij superstrak en fit worden. Later werd de locatie ook verplaatst naar China, wintersportgebieden en het Vondelpark. Hoe dan ook: het wordt een bootcamp en u mag meedoen, aanmoedigen of een kalender kopen.
Mijn excuses, ik was het verhaal even kwijt geloof ik, maar hoofd is dan ook nog aan het bijkomen (mijn excuus voor alles de komende 3 maanden!)

Ik kijk vooral uit naar de kalender :D
 
Bovenaan