Praattopic

DeletedUser94

Guest
Het is inderdaad moeilijk om actief te blijven gezien het beperkt aantal verschillende topics en gebruikers. :(
 

DeletedUser242

Guest
Dat is inderdaad wel weinig:( Maar ach ja, ik zit er ook pas 2 dagen op nu:)
 

DeletedUser

Guest
Ik zal weer eens proberen inspiratie te vinden voor een nieuw topic. Een forum voor serieuze praat zou een goede toevoeging aan het TW2-AF zijn...
 

DeletedUser94

Guest
Mutadee;n4842 zei:
Ik zal weer eens proberen inspiratie te vinden voor een nieuw topic. Een forum voor serieuze praat zou een goede toevoeging aan het TW2-AF zijn...

Ik ben al een paar dagen hetzelfde aan het denken.

Daarnaast zou het afschaffen van de 10-tekens en 60 seconden in het spellenforum ook een goede stap vooruit zijn!
 

DeletedUser

Guest
Met dat laatste ben ik het niet eens, kortsluiting :p De 10-tekens regel zorgt ervoor dat mensen nog enigszins inhoudelijke posts maken (anders dan 'ok') en de 60 seconden-regel doet eigenlijk hetzelfde.
 

DeletedUser

Guest
De 60-seconden regel is volkomen terecht, anders krijg je mensen die expres gaan spammen. De 10-tekens regel is niet heel erg efficiënt, aangezien er een aantal manieren zijn om deze te "omzeilen".
 

DeletedUser

Guest
De 10 tekens regel mag van mij blijven, die 60 seconden regel mag wel gereduceerd worden :p
 

DeletedUser

Guest
Mutadee;n4882 zei:
De 60-seconden regel is volkomen terecht, anders krijg je mensen die expres gaan spammen. De 10-tekens regel is niet heel erg efficiënt, aangezien er een aantal manieren zijn om deze te "omzeilen".

Het feit dat men de regel moet gaan omzeilen laat reaguurders al langer nadenken of de reactie wel nut heeft ;)
 

DeletedUser94

Guest
Ik ben dan ook alleen voor afschaffing/aanpassing van deze twee regels bij de forum games, een onderdeel van het forum waar de inhoud van een post niet veel denkwerk nodig heeft. Op een minuut tijd zou ik daar op quasi elk topic kunnen antwoorden; Nu ben ik een minuut tijd kwijt om simpelweg een getal (van drie tekens) te posten in het teltopic, een gegeven dat me toch wel ontmoedigd om de moeite te doen op elk topic te antwoorden.
 

DeletedUser126

Guest
Ik denk niet dat het mogelijk is om die forumregels aan te passen naar de noden van elk topic. Zou een beetje onbegonnen werk zijn ook :)
 

DeletedUser94

Guest
Tiberius Claudius Nero;n4938 zei:
Ik denk niet dat het mogelijk is om die forumregels aan te passen naar de noden van elk topic. Zou een beetje onbegonnen werk zijn ook :)

Het zou voor een onderdeel van het forum zijn, niet voor elk topic individueel! :D

Maar oké, het wordt tijd om terug de luchtigere kant op te gaan in dit topic.
Iemand plannen voor halloween?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een all-nighter in het vooruitzicht. Deadline voor business plan morgen, intens naar. Planning volgen is wéér niet gelukt xD
 
Bovenaan